Gözlerimi açtığımda havanın daha karanlık olduğunu gördüm. Erken uyanmaya alışmıştım , zor gelmiyordu artık. Yan tarafa döndüğümde kuzenimin hala uyuyo olduğunu gördüm. Saate bakmak için telefona uzandığımda 17 kere cevapsız arama ve 4 tanede mesajım olduğunu gördüm simdilik onlara bakmadım. Saate baktığımda ise sabaha karşı 4 olduğunu gördüm. Biraz daha uzanıp kalktım yatağımdan herkesi kontrol ettim uyuduklarını onayladım. Bugün normal günümdeydim cok sıradan. Hemen elimi yüzümü yıkadım ve duşa girmeye karar verdim odama gidip eşyalarımı ayarladım. Hemen duşa girdim. Çıktığımda saatin 04:45 olduğunu farkettim gayet güzeldi. Hemen sabah yürüyüsü icin bi esofman ince askılı ve kapisonlu hirkami giydim. Saclarim daha islak oldugu icin hirkamin sapkasini taktim kulakliklarimi telefonumu ve bi kac lira alıp cıktım evden. Sahile indiğimde denizin çarşaf gibi dümdüz olduğunu gördüm sahil boyunca yürüdüm. En sonunda bi banka oturmaya karar verdim. Deniz kokusu mis gibi içime çektim. Rahatlamanın tek yolu bence denizin , huzurun sesini dinlemek. Biraz daha dinlenip kalktım banktan. Bu sefer koşmaya başladım.
Ah! Lanet olsun omzum kırıldı sanırım. Bu da kimdi böyle.
- Pardon çok pardon dikkat edemedim , bi sorun var mı ?
- Sayenizde omzum kırıldı bay dikkatsiz.
- Tekrardan afedersiniz..
Cevap vermek yerine sustum.. Yüzünü görebilmek için eğildim biraz o da anlamış olacak ki şapkasını çıkardı. Ah lanet olasıca bu yakışıklılık be böyle sanırım dibim düştü.
- Yok , bi sorun yani önemli değil. İyiyim ben neyse görüsürüz yani lafın gelisi görüsürüz ahh ! İyice sacmaladım.. İyi günler.
Lanet olsun dilim tutuldu bi an. Çocuk anlamış olacak ki gülümsedi. Çok tatlı aman allahım. Koşmaya başladım eve doğru fakat gözüm arkada kaldı kendi kendime telkinler veriyordum , kendine gel kızım daha fazla saçmalamaa!..
Bi an da yanımda çocuk belirdi ve benimle birlikte koşmaya başladı. Tam neden yanımda koşuyorsunuz gibi sacma bir soru soracaktım ki telefonumu gözüme sokarcasına gösterdi. O an ki şaşkınlıkla..
- Benim telefonumun sizde ne işi var ?
- Pardon yağmur hanım telefonunuzu size yanlışlıkla çarptığımda yere düsürmüssünüz. Bende anca yetisebildim size. Cok iyi kosuyosunuz ve isminizi nerden bildigimi soracaksini ekranda yaziyor umarim sizin isminizdir.
- evet, benim ismim. Tesekkur ederim telefonumu getirdiginiz icin , simdi gitmem gerek tekrardan tesekkurler..
Lanet olsun sanırım aşık oldum. Aptal gülümsememle birlikte yürüyerek evin yolunu tuttum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKREP
RomanceHiç ummadığın bi zamanda çıkar aşk karşına. Hiç beklemediğin bir anda vurur kapını. Çaresizce kalırsın bağlanırsın , tutulursun. Ben Yağmur , aşkı bulan ve hiçbir zaman vazgeçmeyen deli dolu kız.