Yola çıkalı ne kadar olmuştu 1 saat mi 1.5 saat mi. ? Claire in annesi Lisa bağırdı. "Lanet olsun olsun Bill. Ne demek telefonu mu unuttum? Bu lanet olasıca dağ başında mı kaldık." "Sana arabaya çantaları taşıyacağımı seninde evden çıkarken telefonu mu almanı söylemiştim. Hem senin telefonun nerede?". "Benim telefonum tamirde unuttun mu? Geçen sefer duvara savurmuştun?". "Biraz ileride bir benzinci olacak siz bekleyin."Claire in babası geri döndüğünde hava çoktan kararmıştı. Yanında bir adam vardı. Çok tuhaf biriydi simsiyah gözleri,hafif kıvırcık saçları ve çıkık elmacık kemikleri vardı. Bakışları ürkütücüydü. Arabayı tamir etti. Yola çıkmaya hazırlardı. Bill adama teşekkür etti ve gideceği yere kadar bırakmayı teklif etti ama adam gideceği yerin oraya yakın olduğunu söyleyip gözden kayboldu.Annesi yolda giderken sürekli söylendi. Babası ise bu kez ses çıkarmadı. Göl evine vardıklarında saat geç olmuştu. Göl evi ise berbat durumdaydı. Her yer leş gibiydi. Büyük baba Bob buraya en son ne zaman gelmişti? Durup gecenin bir yarısı ortalığı aralayacak değillerdi. Bu işi ertesi gün yapmaya karar verdiler. Göl evi 2 katlıydı alt katta bir mutfak. Bir oturma odası ve Büyük baba Bob ın depo olarak kullandığını tahmin ettikleri bir oda vardı. Bu odanın kapısı kilitliydi ve anahtarının nerede olduğunu kimse bilmiyordu.
Üst katta ise yatak odaları vardı. Claire içlerinden en temiz olanı seçti ve oraya yerleşti. Odanın tavanı hafif eğimli duvarları krem rengi ve pötür pötürdü. Odada bir yatak ve koca bir dolabın dışında küçük bir masa, masanın üzerinde ise solmuş çiçekler vardı. Yataktaki nevresimi yanında getirdiği temiz nevresimle değiştirdi. Kirli nevresimi ise dolaba tıktı. Arkasını döndü ve yatağa yürüdü. Yatağın üzerinde daha önce görmediği bir defter vardı. Ama nasıl daha az önce ortalıkta defter falan yoktu. Nereden gelmişti. Neydi bu defter? Kimindi? Açınca bunun bir günlük olduğunu anladı. Ama daha az önce orada değildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CLAİRE
RandomClaire 16 yaşında genç ve güzel bir kızdı... Sorunlu bir ailesi sıkıntılı bir hayatı vardı. Tatil için gittikleri göl evinde hayatı değişti.