Nedir bu icimdeki ? Seninle baslayip, seninle biten ...

19 0 0
                                    

Sana dokunmak suya parmaklarimi daldırmak gibi .... Sana dokunmak, hoca bir şeyler anlatırken bos bos bakakalmak gibi ....

Ara veriyor hoca ; gözlerim sende , sahi sen nereye bakiyorsun ? Engel olmak istiyorum gozlerime .

Benzetiyorum seni birilerine ... Ve aniden yanımda beliriyorsun .. Sahi senin adın ne ? Özlem mi! Beni sana bu denli iten neydi bilmiyorum ama üniversiteye senle başladım .

Seni ilk görüşte sevdim mi diyeyim aşık mi oldum diyeyim ne diyeyim bilemiyorum .sen anla iste bana birşey oldu hem de hic olmayan cinsten.

Ben sana karşı bu denli güçlü şeyler hissedemezdim, inkar etmek istedim . mümkün olmadı olmayınca kacamadim kacsam da sen aradin ve anladım ki sen benim olacaksın . ve öyle oldu . ama kahroluslarimin içine gomdum seni , haykirdim , sovdum ...

Hayatta ne olacağı bilinmez ... Çünkü düz bir çizgi üzerinde değilsin ....savrularak yasarsin ...ve hiçbirşey hakkında kesin konusamazsin ...hayatta kesin diye birşey de yoktur .... Bilinmezlik vardır , sürprizler vardır ...

Arkadaş olduk özlemle; haftanın 2-3 gününü bana ayiriyor . Bende onla görüşmek için can atıyorum ...guzel guzel giyiniyorum,makyajimi yapıyorum, parfumumu sıkıyorum ve ona kosuyorum . Bir park var oraya gidiyor oturuyor, muhabbet ediyoruz . ....ama sadece ikimiz ...sadece ikimiz ...arkadslarimizdan ayrı yalniz başımıza kalmak istiyor gibi bir halimiz var ...

Okulda cemil diye bir çocuk bana teklif ediyor. Öyle bir ruh halim var ki, kendimi cozumleyemiyorum. Neyse ben kabul ediyorum   çıkıyoruz ama aklim ozlemde hep " ne yapıyor acaba " diye düşünüyorum ... 

Bitti cemille olmadı aklım ozlemdeyken onu aldatmak istemedim . Bitti ama ,ben cemilleyken özlemin hic umrunda değildi . Garip geldi , kiskanmasini bekliyordum. Neyse ,Fuat adında bir arkadaşımız var okuldan sürekli pesimde çok sevdim çocuğu kardeş gibi goruyorum isin garip yani o da beni seviyor ama farkli ;-)

Ben kendimi özleme o kadar kaptirmisim ki , hic kimseyi gözüm görmüyor ....

İlk sene yurtta kaldım sürekli  özlemle görüştük hatta yurda kacirdim onu geldi yattı yanıma boyle birşey yoktu o kadar etkileniyordum ki ondan sürekli inceledim yüzünü Optum Optum kokladim o da ayni şekilde ...onunla ilk yattigim gece arkadaşça tabi ;-) dünyanın en naif yerindeydim sanki .

Sabah kalktim onu kokladim kokladim uyandi

Öptü beni " kahvaltı ya inelim " dedi .

Kahvaltı yaptık .

Yurduna geri döndü ,kokusu hala yatagimdaydi.

Üniversitenin ikinci döneminde ev tuttum özlem eve geliyordu fakat hic sevismedik daha. Onu çok arzuluyordum , opmek istiyordum sürekli . sonuç olarak öpüştüler....;-)

Bir gün yine eve geldi uzandik, onun o güzel yüzüne bakiyordum o da bana bakıyordu. "Hep boyle kalsak " dedi. Hic ayrilmasak ...

Yapistim dudaklarına , o kadar heycanliydim ki ...bi an onu fark ettim eli ayağı titriyordu birden kalktı ve "ne yapıyorsun , dokunma bana " dedi . ve çıktı gitti ...

Bu tepkiyi beklemiyordum , tamam biraz ileri gittik ama bu kadar zaman geçti , herşeyi biliyor beni hissediyor istiyor diye düşünmüştüm... Demek ki öyle değilmiş dedim icimden üzüldüm .

O istemiyorsa asla ona yanasmam dedim icimden, onu unutmaya çalıştım o gece ...

Ertesi sabah özlem kapıyı çaldı :-) bi yanim buruk bir tanım mutlu mutlu baktım yüzüne

Sarilmak istediğini söyledi

İstemiyorum dedim , " sana dokunmayacagim bir daha"
"Sacmalama ne demek dokunmayacagim dokunacaksin balım , seni çok seviyorum ben " dedi
Ben de seni seviyorum .Ama dünkü tepkinden sonra karar aldım .. Senin istemedigin hiçbirşey olmayacak dedim .
"Ben unuttum dunu balım , sende unut"
Tekrar gitti ...

Ertesi gün okul çıkışı eve geldik sobayi yaktik, birşeyler yedik uzandik opustuk o günden sonra bu böyle devam etti ....

Artık her GÜn bendeydi her gün onun ruhunu tatmak harika

Her GÜn hiçbirşey yapmadan sadece onu izlemek harikaydi

Her gün dudaklarını dudaklarimda hissetmek buyuleyiciydi

Aradan belli bir zaman geçti ....özlem yaptığından emin olamıyor ve sürekli ağlıyordu ...onunla sevistigime pişman oluyordum ... İstemiyorsan yapmayalim diyordum ...yapmaya lim bir daha diyordu ...ama nefsini tutamiyor  ve benden çok etkilendiğini söyleyip tekrar tekrar ...yani gel git leri yaşıyorduk

Gel gitlerimiz sadece sevgi de olmuyordu ... Birbirimizi seviyordum. Sac basa da girsek seviyorduk işte ...

Bir sure boyle devam etti özlem . Daha sonra düzeldi . Bunu kabul etmek zorun

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 21, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BU BAMBAŞKAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin