"ခ်ီမင့္ပါးပါး......ဘယ္တုန္းကဆုံးသြားတာလဲ...."
ကားျပတင္းေပါက္မွတစ္ဆင့္....အျပင္ဘက္ရႈခင္းမ်ားကိုေငးေနေသာ..ေရွာင္းက်န႔္ကို....
က်န္းခ်န္ကားေမာင္းေနရင္းမွ.....ေမးလိုက္သည္။"ဦးေလးရွီရန္ဆုံးတာ......တစ္လခြဲျပည့္ေတာ့မယ္....."
ေရွာင္းက်န႔္ရဲ႕စကားသံတို႔တြင္ ဝမ္းနည္းျခင္းအေငြ႕အသက္ေတြပါေနသလို....မ်က္ႏွာေပၚတြင္လည္း....စိတ္မေကာင္းျခင္းအရိပ္အေယာင္ေတြ....ထင္ဟပ္ေနသျဖင့္.....က်န္းခ်န္လည္း....စကားလမ္းေၾကာင္းေျပာင္းလိုက္သည္။
"ဒါဆို....ခ်ီမင္က...ေဂဟာအုပ္ျဖစ္တာသိပ္မၾကာေသးဘူးေပါ့.....ေက်ာင္းတက္တုန္းကဆိုရင္....မင္းနဲ႕ခ်ီမင္က....အတန္းတူေတာ့....ငါလည္းမင္းဆီလာရင္း....သူနဲ႕စကားေျပာျဖစ္ေပမဲ့....ေနာက္ပိုင္းေတာ့....အဆက္အသြယ္မရွိေတာ့ဘူးျဖစ္သြားတယ္.......ဒါနဲ႕...မင္းေျပာေတာ့.....အဲ့ဒီေဂဟာက....ဝမ္ကုမၸဏီက....စၿပီးတည္ေထာင္ေပးခဲ့တာဆို......ငါမွတ္မိသေလာက္ေတာ့.....ေဂဟာက...အစိုးရေထာက္ပံ့ေငြနဲ႕.....အလႉရွင္အေပၚမွာပဲ...မွီခိုေနရတယ္......ဘာလို႔...ဝမ္ကုမၸဏီက..
ေထာက္ပံေပးတာမ်ိဳးေတြ...မရွိတာလဲ......"က်န္းခ်န္ရဲ႕အေမးကို........
"ဝမ္ဘိုးဘိုးရွိတုန္းကေတာ့....အမ်ားႀကီးေထာက္ပံ့ေပးခဲ့ေပမဲ့......ဝမ္ဘိုးဘိုးဆုံးသြားေတာ့......ဘယ္လိုျဖစ္သြားတယ္ဆိုတာ...ငါလည္းမသိေတာ့ဘူး......"
ေရွာင္းက်န႔္ေျပာၿပီးသည့္ေနာက္မွာေတာ့......ႏွစ္ေယာက္လုံးအေတြးကိုယ္စီျဖင့္....ၿငိမ္သက္သြားသည္။
ေရွာင္းက်န႔္အေတြးတို႔ကေတာ့......ဦးေလးခ်ီရန္
မဆုံးခင္....သူ႕နဲ႕ေတြ႕ခဲ့သည္ကို....ျပန္ျမင္ေယာင္လာမိသည္။........................................................................
အဲ့ဒီေန႕က......ေရွာင္းက်န႔္တစ္ေယာက္တည္း....ဘယ္မွလည္းမသြားျဖစ္ဘဲ....အပ်င္းႀကီးကာ...အိမ္တြင္...ရွိေနေသာအခ်ိန္............
အိမ္ထဲသို႔.....ခပ္သုတ္သုတ္ဝင္လာၿပီး.....ပါးပါးနာမည္ကိုေခၚေနေသာ.....ဦးေလးခ်ီရန္အသံေၾကာင့္......ေရွာင္းက်န႔္လည္း....အိမ္ေအာက္သို႔....ဆင္းလာကာ.......
ESTÁS LEYENDO
I really need you(Completed)
Fanficတစ်ယောက်ရဲ့ဘဝမှာ တစ်ယောက်မရှိရင် မဖြစ်တဲ့ ပတ်သတ်မှုမျိုးနဲ့ တည်ရှိနေတဲ့ ဖြစ်တည်မှုမျိုး...........။ အဲ့ဒါကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်ရဲ့ ပတ်သတ်မှုကံကြမ္မာပါပဲ.....။ ရိပေါ်+ရှောင်းကျန့် တစ္ေယာက္ရဲ႕ဘဝမွာ တစ္ေ...