Усещам топлина и отварям едното, после другото око. Те се заключват на тъмна набола брада и чифт устни, които научих снощи, са идеални за целувка.
„Спи", дълбокият му глас гърми, докато ръката му върху дупето ми и другата му ръка, обгърната около раменете ми, ме привличат по-силно към топлото му тяло.
Усещам как космите по гърдите му се остъргват по зърната ми и веждите ми се събират.
„Къде ми е ризата?" Разпитвам, след това въздъхнах с облекчение, когато осъзнах, че все още съм с гащи.
„Настояваше да спим гърди до гърди, нещо в това да се чувстваш свързан с мен", мърмори той сънено.
"Сериозно?" Прошепвам, чувствайки се като идиот. Кой казва такива глупости?
„Непрекъснато казваше, че душите ни са свързани", казва той и чувам усмивката в гласа му.
„Млъкни", изсъскам аз, накланяйки глава назад, за да го погледна.
Главата му се наклонява и на устните му се образува усмивка. "Истинска история, скъпа."
„Никога повече няма да пия с теб." Поклащам глава, след което съжалявам, когато започне да пулсира. Пих твърде много снощи, но когато се върнахме на купона, се появиха повече жени и знаех, че единственият начин, по който ще прекарам нощта, е да пия яко.
„Би трябвало да казваш, че никога повече няма да се опиташ да надминеш Харлен", поправя го той, и ми проблясва в главата ми.
"Това стана?" - разпитвам, прехапвайки устни
"О да."
"А танцът?" Прошепвам, надявайки се, че току-що съм измислил този спомен.
„Имаш ходове."
„Добре", промърморя, усещайки как лицето ми се изчервява от смущение.
„Спи, бейби", казва той тихо, пъхвайки върха на главата ми под брадичката си.
"Ние не сме ... знаеш, нали?" - питам с приглушен тон.
Лицето му се движи, докато устните му ми докосат ухото. „Първият път, когато те имам, първият път, когато устата и членът ми вкусят твоето котенце, няма да си пияна и със сигурност ще го запомниш и ще го почувстваш на следващия ден."
Дъхът ми спира, зърната ми изтръпват в очакване и стените на влагалището ми се свиват.
ESTÁS LEYENDO
Until July
RomanceУес Силвър не търсеше любов, но когато Джули Мейсън буквално го почука по дупето по време на първата им среща, светът му се преобръща от странната блондинка и всеки момент с нея го прави по-решен да я защити. Джули Мейсън не разбира привличането, ко...