פרק 8: אחות טובה

6.1K 219 89
                                    

היי חברה, מצטערת שלא העלתי הרבה, אני בתקופה עמוסה, אשתדל לעלות כמה שיותר❤️ קריאה מהנה🥰.

׳אווה כאן?׳ הוא חשב לעצמו והסתכל לכיוון הבנות שיושבות באותו שולחן ומסתכלות על הכיוון של הדיג׳י וטאו רואה את אווה רוקדת באמצע הרחבה לצלילי המוסיקה.

׳ו-ואו׳ טאו הופתע וחייך כשראה את אווה נהנת ולא מתייחסת לאחרים.

טאו מחליט לקום וללכת לכיוון של הבנות, אך לפני זה הוא שולח הודעה למייס שיקח את מליסה לבית.

״מה בנות? חברה שלכן שתתה יותר מידי?״ טאו אמר לבנות והן הופתעו מהיופי שלו.

׳איזה חתיך!׳ כולן חשבו באותו הזמן.

״כן... היא שתתה קצת הרבה...״ אחת מהן אמרה.

׳אז ככה היא נראת שיכורה?׳ זאק חשב לעצמו מבסוט שהוא במקרה פגש את אווה.

....

הבר כבר התחיל להיסגר וכולם התחילו לעזוב, היה מאוחר בלילה, המלצריות כבר עזבו אך אווה עדיין לא, היא הייתה צריכה ללכת לשירותים כדי לשטוף את פניה.

״ואו... אני מרגישה... מאוד ל-לא טוב״ היא אמרה בזמן שהיא מסתכלת על עצמה במראה, שיערה היה מבולגן.

״צריך... ללכת לבית... תומ-אס בטח דואג-לי״ היא מלמלה ויצאה מהשירותים בהתנדנדות אך הקיר עזר לה בכך שהיא הניחה את ידיה עליו וככה המשיכה עד שיציאה מהבר.

״ואו! כבר מאוד מאוחר!״ אווה הסתכלה על הירח כשהיא עומדת באמצע השביל.

״כן אה? מאוד מאוחר״ אווה לפתע שמע את קולו של טאו, היא הסתכלה קדימה וראתה אותו נשען על הרכב שלו.

״טאו? מה אתה עושה פה...?״ היא חייכה לפתע והתחילה להתקדם אליו.

״מה שאת, באתי לבר החדש שכולם מדברים עליו״ טאו בחן בה כשהיא נעמדת מולו.

״באמת? אתה לא-עוקב אח-ריי?״ היא חייכה אליו בשכרות.

׳היא מאוד שיכורה׳ הוא חשב לעצמה.

״ריקוד יפה דפקת שם, אז ככה את מתנהגת כשאת שיכורה?״ הוא ציחקק כי נזכר בה משתגעת ברחבה.

על טעויות משלמים Where stories live. Discover now