Chiar daca stateam langa el,trupul meu era acolo dar minte in alta parte mai bine spus la altcineva.
-Esti okay?
-Da, am raspuns dupa care am incercat sa afisez un zambet , totul e in regula !
M-am aplecat si i-am prins barbia dupa care l-am sarutat.In timp ce imi plimbam mainile prin parul lui de culoarea spicului jocul era ca si inceput un joc pe care imi doream sa il joc dar in acelasi timp nu vroiam asta.Un joc care ma facea sa ma implic doar trupeste. Dansul erotic a fost intrerupt in momentul in care m-a sunat telefonul.M-am aplecat spre telefon pentru a il inchide doar ca in momentul in care am zarit numele m-am blocat.Inima a inceput sa imi bata cu putere...au inceput sa imi apara mici stropi de transpiratie pe fata ... era el ...Ilav.Am ridicat telefonul si am raspuns.
-Nu pot vorbi acum ! dupa care am inchis fara a il lasa sa spuna ceva.
-Hei,cine a fost ?
-Nimeni.Stiam ca nu o sa pot scapa asa usor asa ca am tras aer adanc in piept si am lasat ca prima minciuna ce imi vine in minte sa iasa la iveala.
-Un coleg de facultate, cel mai probabil vrea sa ma intrebe de examene.
-Ah...e in regula...am ramas fara tigari o sa merg la magazin vrei sa iti iau ceva?
-Da te rog,ai putea sa imi iei si mie un pachet se pare ca si eu am ramas fara.Vezi ca banii sunt in pantaloni...daca ii mai gasesti.
Am inceput amandoi sa radem copios iar dupa cateva secunde Paul flutura blugii mei negri prin camera de hotel.
-Hai ca nu au fost atat de greu de gasit.
S-a aplecat si mi-a lasat urmele buzelor lui pe obraz.Dupa ce a iesit din camera de hotel am inceput sa caut telefonul pe sub pat, fericit ca l-am gasit m-am intins pe spate si nu ma puteam opri din a ma uita cu disperare la numarul de telefon care abia ma sunase.Incet incepusem sa inchid ochii din ce in ce mai des pana cand am adormit.
Am simtit o usoara respiratie dupa care am simtit lumina soarelui.Cand imi ridic privirea era Paul care imi veghea somnul.
-Hei,de cat timp stai acolo si ce e mai important cat e ceasul?
-Nu de foarte mult timp ,cand m-am intors in camera dormeai si nu am vrut sa te trezesc.Ceasul este 7:48
-Nu,am urlat ca din gura de sarpe, trebuie sa plec ....o sa intarzii la examen
-Hei calmeaza-te ca o sa ajungi
I-am aruncat o privire criminala si am inceput sa ma agit si sa imi caut hainele prin camera.Evident ca nu mi-am gasit tricoul si am plecat cu o camasa in carouri, era o combinatie de rosu si negru ... ceva ce sincer nu as fi purtat dar data find situatia mergea.Inainte sa plec din camera ma intorc imi iau telefonul,pachetul de tigari si ii fur bricheta dupa care ma aplec si il sarut cat pot eu de pasional.
-Bafta la examen, si-mi arunca un ranjet .
Doamne, cred ca de aceea il plac ... pentru copilul din el.
-Nu cred ca va fi ... ar fi trebuit sa invat aseara, do you remeber??
-O sa fie totul perfect.Luam pranzul impreuna sau ai alte planuri?
-O sa iti dau un mesaj.Servici usor.
Plec din camera,trecand pe langa receptie ii salut politicos...devenisem prieten de tigare cu portarul ...nu pot sa cred ca au trecut deja 3 luni de cand tot vin aici...si pentru ce?
-Hei,Jack nu credeam ca o sa ajungi ...hai ca ti-am pastrat loc in spate.
-Claudia, you're my angel!
-I know,right?
-Okay...si acum ce facem...nu am invatat aseara...cel putin asta era planul meu dar s-a ajuns altundeva.
-Nu....dinnou?Ti-am spus ca nu o sa iesi bine din asta...si nici nu stiu de ce mergi nici macar nu simti nimic pentru el...doar pentru have fun?
-Claudia nu incepe ... am atatea sa iti povestesc dar dupa examen....sa vedem ce putem face ,si imi afisez zambetul de let's copy this shit.
Asta mi-a placut tot timpul la Claudia ca suntem pe aceeasi unda si ca ma intelege.Evident cand am vazut subiectele m-am uitat catre ea si ea la mine si am inceput sa chicotim . Pe la sfarsitul examenului imi suna telefonul...inchid fara sa ma uit la cine ma apela si ma duc sa dau lucrarea.Iesind din sala imi verific telefonul, era Ilav.Nu nu mi se poate intampla tocmai mie asta.Scufundat in gandurile mele profunde Claudia ma prinde de brat si ma taraste afara la tigare.
-Sti ca trebuie sa imi spui tot...nu?
-Evident dar ca sa te tin putin in suspans iti arat ceva.Mi-am scos telefonul si am intrat la apeluri.Daca as fi putut obtine bani pe expresia pe care a facut-o as fi fost milionar.
-Nu cred, și i-ai raspuns ?
-Nu...serios acum tin foarte mult la el...si incerc sa trec peste asta ... nu am nevoie de apeluri nocturne sau in timpul zilei....ce vorbesc aici?Nu am nevoie de nici un apel...cel putin nu de la el.
Serios?Nu cred ca am spus asta...normal ca vroiam sa ma sune,normal ca imi placea atunci cand ma baga in seama...normal ca imi placea sa fie acolo,langa mine.Dar nu pot obtine totul.
CITEȘTI
Own
Teen FictionSpoiler -Content not found- Love story...YES Normal love story...NO Este o poveste de dragoste nu prea la carte ca sa ii spun asa. My advice taste it ....and i hope you will enjoy it!