Tu ești Y/n, ai 16 ani, ești anul 6 la Hogwarts,ești slytherin, ești prietena cu Harry, Ron și Hermione... Ești mai mica cu un an decât sora ta, Pansy Parkinson...
Era 09:45am,la 10am pleca trenul și tu erai pe peron îți așteptai prietenii... După câteva minute simți pe cineva ca ți atinge umărul, te intorci și era Harry..
Y/n:"Nu v am văzut venind"
Ron:" Am vrut sa ți facem o surpriza"
Hermione sare în bratele tale și îți spune:" Y/n ce dor mi a fost de tine"
Tu sufocata de strângerea ei ii spui:" Și mie mi a fost dor de voi, doar ca ma strângi cam tare..", ți a dat drumul și apoi v-ați urcat în tren.. Mergând spre un vagon în care puteți sa stați toți, te lovești de cineva
Pansy:"Ai grija pe unde mergi", a spus ea pe un ton oarecum arogant
Y/n:"Îmi pare rău, nu am vrut sa te lovesc", ai spus tu în timp ce te uitai în pământ, deoarece știai ca sora ta te urăște, pentru ca, crede ca din cauza ta a murit mama voastră...ți ai continuat de drum și ai ajuns în vagonul dorit, acolo te așteptau Harry, Ron și Hermione..
Harry:" Ce ți a luat asa mult?" întreabă el pe un ton îngrijorat
Y/n:" am vorbit puțin cu sora mea" și atunci o lacrima ți a curs pe obraz
Ron:" Y/n ce s a întâmplat? De ce plângi?"
Y/n:" Nimic, doar sora mea care vrea sa ma umilească"
Hermione:"Y/n, îmi pare rău să aud asta"
Harry:"Dar ce s a întâmplat?"
Tu atunci le ai povestit cum mama ta a murit atunci când tu te ai născut și de atunci Pansy crede ca este vina ta... După 2 ore în care doar ați vorbit, trenul a ajuns la Hogwarts..
Y/n:" Am ajuns!" spui tu entuziasmata
Ron:"Haideți sa mergem!"
Când ați ajuns în curtea scolii, ați mers mai departe pana in Great Hall, acolo v a întâmpinat directorul școlii, Albus Dumbledore...Tu te ai așezat la masa de la Slytherin, iar prietenii tai la Gryffindor... Te ai așezat lângă Blaise pentru ca era singurul loc liber... Te înțelegeai foarte bine cu el, deși era prieten cu sora ta, chiar te înțelegea..
Blaise:" bună Y/n, ce mai faci?"
Y/n:" bună, sunt bine tu cum ești?"
Blaise:" sunt bine și eu"
Y/n:" ma bucur"
Blaise:" ai auzit de noul cuplu din școală?"
Y/n:" ce cuplu?"
Blaise:"Draco și Pansy"
Când ai auzit asta ti a dispărut tot zâmbetul și ai încercat sa maschezi asta, atunci au întrat Draco și Pansy în Great Hall... Toata lumea se uita la ei, începând sa vorbească în șoaptă, puteai sa auzi cum spun " o sa înceapă drama", "nu o merita" sau "nu îl merita", "pregăti va pentru cearta în fiecare zi"...tu când ai văzut asta ai fugit la baie plângând... Deoarece ție îți plăcea de Draco, iar sora ta știa... Hermione te a văzut și a fugit după tine...
Hermione:" Y/n ești bine?"
Y/n:" Pleacă, nu vreau sa vorbesc cu nimeni" ai spus tu pe un ton răstit ca să plece
Hermione:" Y/n sunt eu Mione"
Atunci tu ai deschis ușa și ai sărit în brațele ei... Stăteati jos și tu plângeai pe umărul ei, pana au apărut și băieții..
Y/n:" Voi ce căutați aici?"
Băieții:" Am venit se vedem dacă ești bine"
Y/n:" Nu, nu sunt bine.. Sora mi a tocmai s a cuplat cu băiatul pe care îl plac...sunt un dezastru total"
Hermione:" nu mai spune asta, nu ești un dezastru, noi suntem aici alături de tine și o sa treci peste asta"..
Y/n:" va mulțumesc mult prieteni" și atunci i ai îmbrățișat pe toți... După asta ai plecat în camera ta, unde te ai așezat în pat și ai început sa plângi, ai profitat pentru ca astăzi nu se făceau ore...pentru ca ai uitat sa ți încui ușa, Blaise a intrat la tine în camera fara sa știe ce faci
Blaise:" Y/n te a chemat dna profesor -" și s a oprit pentru ca te a văzut plângând
Blaise:" Y/n ce s a întâmplat?" a fugit spre patul tău..
Y/n:" Nimic grav, doar Pansy"
Blaise:" ce a mai făcut de data asta?" a spus el enervat
Y/n:" doar s a cuplat cu băiatul pe care îl plac..."
Blaise:" Nu știam ca îți place de Draco, y/n.."
Y/n:" nu știau decât Pansy și Hermione"
Blaise:" îmi pare foarte rău"
Y/n:" dar lasă asta, cine ziceai ca m a chemat?
Blaise:" a, da am și uitat... Te a chemat dna profesor Mcgonagall"
Y/n:" merg sa ma spăl pe fata și vin imediat"
Blaise:" ok, te așteaptă în biroul ei"
Y/n:" Mulțumesc Blaise" l ai luat in brate și a plecat
~ to be continued ~
CITEȘTI
I'm yours forever..
RomanceY/n Parkinson, o adolescenta de 16 ani, eleva la Hogwarts se îndrăgostește de iubitul surorii ei, Draco Malfoy.. În timp ce Draco este provocat să o facă să se îndrăgostească de el, cu timpul începe sa simtă ceva pentru ea..