#2.Bölüm : Soruyu Açmak

44 10 1
                                    

Az söylemek beni şaşırttı.

Kaşlarım şaşkınlık içinde çatladı.

"Sen." Devam etmeden önce zayıf vücudunu işaret ettim

"Benden bir iyiliğe mi ihtiyacınız var?" Soruya kaşlarım kalkarak son verdim.

"Ben de öyle dedim, değil mi?" Geri ateş etti, kaşını benzer şekilde kaldırdı. Onun cevabıyla kaşlarım daha da derinleşti. Kafam karışıktı.

"N-ne?" Kekeledim. Onun gibi birinin benim gibi birinden ne tür bir iyiliğe ihtiyacı vardır?

Aaron ince bir kaşını kaldırarak hafifçe kaşlarını çattı. "Bundan daha akıllı olacağını düşünmüştüm," kendi kendine benden daha çok mırıldandı.

"Medyum olmadığım için özür dilerim." Karşılaşabileceğim tüm kızgınlıkla Aaron'a baktım. Ancak bakışlarıma kararsız kalmaktansa, Aaron basitçe buna güldü, bu basit hareketle hayal kırıklığım daha da arttı. Birden bire elini omzuma koydu, mavi bakışları benimkilerle aynı hizaya geldi ve dokunuşta gözlerimi kıstım. "I..İhtiyacım var .. ..Senden ..." Aaron sözlerini sanki beş yaşında bir çocukla konuşuyormuş gibi yavaşça söyledi; hatta eliyle jest yapacak kadar ileri gidiyor. İnanılmaz bir şekilde ağladı ve küçümseyici ses tonu yüzünden elini değiştirdi.

"Ne demek istediğini anla!" Koridordaki diğer insanların dikkatini çekmemeye özen göstererek fısıldadım. Konuşmak için ağzını açtı ama bir elini yüzüne tutarak onu kestim.

"Ve senin 'iyiliğinle ilgili olarak, sormadan önce cevap vereyim - bu bir hayır." 'İyilik kelimesine vurgu yaparak parladım

Buna hafifçe gülümsedi, dudakları yavaşça titriyordu.

"Ama ne soracağımı bile bilmiyor musun?" Sol omzunu komşu dolaba yaslamadan önce merakla sorguladı.

Boğazımı temizlemeden ve duruşumu düzeltmeden önce rahat duruşu karşısında yüzünü buruşturdum.

"Eh, seni okumak zor değil. İtibarını bildiğim için ya ödevini yapmalıyım ya da seninle yatmalıyım ve ikisine de hayır demeye meyilliyim." Bıraktım, başımı hafifçe yukarı çevirdim.Onun gözlerinde, inşa edilmiş sosyal hiyerarşisinin alt ucunda görünebilirim, ama bunların hepsi benim için hiçbir şey ifade etmiyordu.

Sözlerimden sonra gözlerini kırpıştırdı ve kahkaha atmadan önce mini konuşmamı yaptı. Ona dik dik baktığımda öfkem o an büyüdü, ama ya hiç farkına varmadı ya da görmezden geldi, sert bir eli saçına okşayarak

"Benimle yatmak mı? Kesinlikle demek istediğim bu değil" demeyi başardı kahkahalar arasında.

Gözlerimi bir rahatsızlık içinde devirdim ama yanaklarımın utanç içinde ısındığını hissedebiliyordum. Bunu ima etmek istememiştim; Ona sert bir cevap vermek istedim. Yine de, şimdi yardım edemedim, ancak böyle bir fikrin gülünç olarak değerlendirilebileceğinden biraz kırıldım ve benlik saygımdaki tanıdık darbeyi temizlemek için başımı salladım, Aaron'un bana sırıttığını görmek için yukarı baktım.

"İsteyeceğim iyilik bu değildi, ama aklına gelen ilk şey buysa, sanırım bir şeyler ayarlayabilirim," diye şaka yapan bir sesle, vücuduma doğru eğilerek konuştu. Bir kaşını kaldırdı ve alaycı bir şekilde göz kırptı. Kendimi yeniden oluşturmadan önce sözlerine bolca kızardım ve onu omuzlarından geri ittim. Tökezlemedi bile, yine de mesajı aldı ve geri çekildi, sırıtış hala yerinde

"Woah, atlarını tut Romeo. Eğer seni düşünürsem, bu iyi şeyler olmayacak, güven bana."

homurdandı, küçümseyerek onun yakın biçimine baktı .. Daha önce hiç kimsenin yakınımda bana bu kadar yaklaşmasına izin vermemiştim, bu yüzden Altın Çocuk bir istisna değildi. Aaron, itibarına yönelik bariz bir şekilde hakaretimden etkilenmek yerine tekrar sırıttı - istemeyerek de olsa kabul ettiğim bir davranış ona çok yakıştı.

Bekle. Ne?

Sesi düşüncelerimi böldü.

"Atlarınızı tutun? Bu çizgi hala var mı?" Seçtiğim sözcükler üzerine sorgulayan bir şekilde kaşını kaldırdı. Yine de kaşlarını çattım, ona ağır bir alaycılıkla uygun bir cevap vermek yerine, sadece gözlerimi devirdim. Hak ettiği tek şey böyle bir cevaptı

"Bana öyle bakmaya devam edecek misin?

Aaron'un alaycı tonu sessizliği bozdu ve ben rol yapmama rağmen tekrar parlayarak kızardım. Okuldaki altın çocuğa öyle bakacağımı düşünmek, bu konuşmayı hiç yapacağımı düşünmenin, bugün olmayacağını düşündüğüm bir şey olmadığını düşünmek; herhangi bir gün değil. Başımı kaldırıp bana kaşlarını kaldırdığını ve şaşırtıcı olmayan bir şekilde yine bana sırıttığını görmek için ona baktım.

Hayal kırıklığı içinde gömleğimin eteğini çektim.

"bile değildi

"Merak etme," diye sözümü kesti, devam etmeden önce eliyle salladı.

"Buna alıştım," sanki "çekici" olma düşüncesi bir yükmüş gibi, iğrenç bir şekilde omuzlarını silkti.

Çantamı omzumda daha yükseğe çekerek, onun ukala tavrıyla alay ettim. Ben yaparken beni dikkatle izledi.

"Dikkat et Aaron. Kafan daha da büyürse, o tasarımcı gömleklerine sığamayacaksın." Kaşları çatık kıyafetlerine bakarak güldüğü kuru bir tonla homurdandım.

"Beni ne sanıyorsun?" Neredeyse retorik bir şekilde sorguladı ve bu uzun soluklu sohbeti yeterince yaptım, hayal kırıklığı içinde kıvranarak.

"İyilik nedir Aaron?" Sabırsızlıkla sorguladım. Herhangi bir yardım isterse, bundan daha hızlı olması gerekiyordu. Gitmem gerekiyordu yoksa geç kalırım

Tekrar konuştu, düşüncelerimi böldü

"Evet, sorulacak çok şey olduğunu biliyorum, ama gerçekten yardımına ihtiyacım var," sesindeki ciddiyet kalbimi atlattı. Şimdi gerçekten merak ettim. Ses tonuyla ilgili bir şey uzak geliyordu.

ve biraz ... üzücü

"Nedir?" Diye sordum dikkatle, merak bana geliyor. Merak etmeme rağmen, 'iyiliğin' ne olabileceğinden de korkuyordum. Ben kendim asla ulaşmanın zevkini yaşamamıştım onu tanıyordu, ama söylentiler bana nasıl biri olduğunun bir özetini vermeye yetiyordu. Biraz doğru olsalardı, o zaman ben bile onun 'iyiliğinin' benim lehime bir şey olacağını garanti edemezdim.

Tam o sırada gözlerimin içine baktı, onun safir gibi gözlerine baktığımda beyin tiradım sona erdi. Bakışları o kadar gergindi ki dizlerimin düşeceğini düşündüm. Konuşmak için ağzını açtı ama sanki cezasını nasıl ifade edeceğini düşünüyormuş gibi tekrar kapattı. Sanki kararı verilmiş gibi, beklenmeyeni söylemeden önce yavaşça nefes verdi.

"Kız arkadaşım olmana ihtiyacım var."

My Fake BoyfriendHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin