Aşağıdan gelen gülüşme seslerini duyunca gözlerimi yavaşça aralayarak açtım. Güneş bütün odayı ele geçirmişti. Gözlerimi koltuğa çevirdiğimde boş olduğunu gördüm. Odanın içinde gözlerimi dolaştırdım. En sonunda yataktan kalkıp odadaki lavaboya girdim. Hazır oda da Chanyeol yokken duşa attım kendimi.
Kısa bir duş aldıktan sonra Chanyeolun dolabından bana olabilecek bir üst aldım. Tabii o da bana oldukça büyük olmuştu. Altıma da dün Layın verdiği eşofmanı geçirdim. Çünkü altıma göre bir şey asla bulamazdım onun dolabından. Saçlarımın da ıslaklığını aldıktan sonra aşağı inmek için odadan çıktım. Aşağı indiğimde Lay ve Luhanın kendilerine vurarak güldüklerini görmüştüm. Görünüşe göre çok yakın arkadaşlardı. Hiç yakın arkadaşım olmamıştı ve en yakın arkadaşın nasıl hissettirdiğini çok merak ediyordum.
''Yeter be ne doymaz adamsın'' demişti Lay kahkahasının ortasında. Luhan ise hala ağzına bir şey atmaya devam ediyordu. Yanlarına doğru giderken Luhan beni fark etmişti. Fark ettiği gibi masadan hızla kalkıp yanıma koşmuştu.
''Baek nasılsın iyisin değil mi dün gelemedim seni görmeye'' diyerek bana sarılmıştı. Onu sadece bir kere görmüştüm. Çok samimiyetimiz de yoktu. Ama bu davranışı içimi oldukça ısıtmıştı.
''İyiyim, sen nasılsın'' diye sordum. Sarılmayı kesip beni masaya doğru çekiştirmeye başlamıştı.
''Boşver beni, minik kurt nasıl asıl o da iyi değil mi'' diye sordu benim ile birlikte masaya oturarak.
''Luhan yeter boğma çocuğu bırak ilk kahvaltısını yapsın'' demişti Lay önüme bir bardak su koyarak.
''O da gayet iyi'' dedim Luhana gülümseyerek hemen arkasından da Laye de önüme yemem için bir şeyler koyduğu için teşekkür etmiştim.
''O gün karşılaştığımız da konuşamamıştık. Ben Luhan Lay'in kardeşiyim ve Chanyeolun en yakın arkadaşıyım'' dedi gülümseyerek. Hayatımda gördüğüm en güzel kurttu. Yüzünden gülümseme eksik olmuyordu ve samimiyeti yanında rahat olmamı sağlıyordu.
''Tanıştığıma memnun oldum Luhan '' dedim ben de onun gülüşüne karşılık vererek.
''Bugün doğum gününmüş Chanyeol söyledi iyi ki doğdun.'' dedi Lay gülerek. Ve sonra küçük kızı Linaya dönüp televizyonun sesini kısmasını söyledi. Ben lafa gireceğim sırada Luhan lafa atlamıştı.
'' Ah evet doğru iyi ki doğdun. Sabahtan beri Chanyeol senin için hazırlık yaptırıyor'' dedi hızla konuşarak. Ve arkasından Layden bir tokat yedi koluna '' Salaka sürpriz olacaktı'' diye bağırdı.
''Lütfen akşam bilmiyormuş gibi şaşırır mısın'' dedi bu sefer Luhan bana dönerek.
''Tabii ki şaşırırım ama neden böyle bir şey yapıyor ki gerek yok'' dedim o sırada kafamı cama doğru çevirdiğim de dışarıda birçok kişinin koşuşturduğunu gördüm. Beni uyandıran sesler bahçeden geliyordu demek.
''Ne demek neden baek, doğum günleri çok özeldir ve sen de Cha-'' bu sefer lafını bitirmeden Lay ağzına bir tane tokat indirmişti.
''Senin şu gevşek ağzın yok mu'' diye kızmıştı. Luhan da başını önüne eğip özür dilemişti. Lay bölmeseydi ne diyecekti çok merak etmiştim. Ama şimdi sorarsam Lay yine engel olacaktı kesin.
''Lay minderler nerde yerini sen biliyormuşsun'' Jongin kafasını camdan içeri sokarak sormuştu. Jongin'in ortaya çıkmasıyla Luhan kendine hemen çeki düzen vermişti ve gözlerini ona sabitlemişti. Bu sefer kesin emin olmuştum. Luha'ın gönlü Jongindeydi. Lay, Jongine 'beni takip et' deyip yanımızdan gitmişti. Luhan ise arkalarından sadece oflamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ DERT ETMELER// CHANBAEK(MPREG)
Fanfiction'''Anlaşılan sen de derdimmişsin Chanyeol. Bak bu hayat beni sana bile inandırdı ve muhtaç etti '' dedim göz yaşlarımı silerek. Bu söylediğim lafın ağrına gittiğini yüzünden anlayabiliyordum. Yanıma gelip elini yanağıma koydu. Buz gibiydi elleri t...