Ender Kayayla konuştuktan sonra hazırlanmaya başladı. Bugün aylar sonra sevdiği adamla başbaşa olacaktı. Siyah derin göğüs dekolteli mini bir elbise tercih etti. Omuzlarına dökülen saçlarını açık bıraktı. Hazırlanırken gözü geçmişe daldı.
Kayayla 5 ay önce boşanmışlardı. Bu 5 ayda birçok şey olmuştu. Ender Kayanın kendisini aldatmasını bir türlü hazmedememiş intikamını Halitle evlenerek almıştı. Aslında bu anlaşmalı bir evlilikti ama bunu Ender ve Halitten başka bilen yoktu. Kaya da Enderin bu hamlesi karşısında boş durmamış Şahikanın çocukluk arkadaşı olan Buseyle bir ilişkiye başlamıştı. Şahika Endere karşı kazandığı bu zaferi Buse ve abisinin ilişkisiyle ikiye katlamıştı ama Kayanın 1 ay sonra ilişkiyi bitirmesiyle bu hamlesinde umduğunu bulamamıştı. Bu arada sağ kolu olan Halukla da ters düşmeye başlamıştı. Şahika Haluk'u işten çıkarınca Haluk intikamını Şahikanın yaptığı bütün pis işleri ve aldatma oyununu Endere anlatarak aldı.
Herşey çocukların üniversite eğitimi için yurtdışına gideceği gün olmuştu.
Sabah çocukları yolcu ettikten sonra Ender Halukla birlikte Kayanın odasına gitti.Haluk belgelerle birlikte Kayaya herşeyi anlattı. Aldatmama oyununu, Fatmayı nasıl satın aldıklarını ve daha birçok şeyi... Kayanın söyleyecek tek lafı yoktu. Haluğu gönderdikten sonra Endere baktı. Ender tek bir cümle söyleyip kapıyı sertçe çarparak odadan çıktı.E:yere göğe sığdıramadığın, uğruna ailemizden vazgeçtiğin kardeşini gör!
Kaya bütün bu olanlardan sonra eve gitmiş, Şahikayla bütün ilişkisini kesmiş ve onu evden kovmuştu. Olayların üzerinden bir hafta geçmiş ve Enderle Kaya bu süre içinde hiç konuşmamışlardı.
Ender sabah sabah söylenen kardeşinin sesiyle aşağı indi.E:ne var Caner ne söyleniyosun yine
C:abla ben neden seninle şirkete gelmiyorum sıkıldım evde orda sana yardımcı olurum işte
E:caner! Bak zaten sinirliyim bütün hıncımı senden alırım
C:hıı ben biliyorum senin neye sinirli olduğunu da neyseEnder mutfaktan seslendi.
E:Söylenme Caner söylenme! Ben çıkıyorum akşam görüşürüz
Ender muhteşem edasıyla salına salına şirkete geldi. O sırada Kaya da sekreter kızlardan biriyle konuşuyordu. Onları görünce sinirle kendi kendine söylenerek odasına geçti.
E:bunlarda sürekli asılıyorlar buna birgün bir tanesine çatıcam
2 saat boyunca kafasını dosyalardan kaldırmadan çalışıyordu. Öyle ki kapının çaldığını ve Kayanın içeri girdiğini dahi duymadı. Kaya Enderi öyle görünce biraz izledi. Sonra seslendi.
K:Ender
Ender kafasını kaldırıp Kayaya baktı. Gözlerini kısıp, ciddi bir ses tonuyla konuşmaya başladı.
E:kapı çalmak diye birşey var.
K:çaldım duymadın sinirlenme hemen
E:gayet sakinim.. Ne vardı
K:Ender bir dur bir yavaş ol ne bu gerginlik
E:öff senle uğraşamam Kaya çok işim var ne söyleyeceksen söyle ve git!
K:peki.. Akşam bana gel konuşalım diyecektimEnder Kayanın cümlesinin üstüne bir kahkaha patlattı.
E:sen kafayı yedin heralde ne konuşucaz biz seninle
K:Ender! Farkındayım biliyorum çok sinirlisin, çok öfkelisin bana karşı ama bir oturup konuşmadık yani bizim bir oğlumuz var en azından onun için-
E:Yiğiti bahane etmenden o kadar sıkıldım ki! Bir kere de yürekli ol açıkça konuş
K:ne demek bu şimdi
E:benim konuşacak hiçbirşeyim yok demek
K:Ender lütfen bak bu kadar yaşadığımız yılların hatrına sadece konuşmak istiyorum
E:sen beni dinledin mi? Ha? Otelde yalvardım sana konuşalım kestirip atma, eve dön dedim ama sen ne yaptın? Beni dinlemedin bile! O gün orda beni dinleyip, eve dönseydin bugün bu durumda olmayacaktık ama sen her zaman olduğu gibi sana en kolay gelen yolu seçtin... Beni suçlamak... Böylesi daha kolaydı çünkü zaten hayatına giren herkesten bir tekme yemiş Ender benden de yesin ne olacak zamanla sindirir dedin
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi&Siyah
General FictionHello, kitaba başlamaya bir anda karar verdim ne kadar sürer bilmiyorum ama umarım beğenirsiniz. Bazı bölümlerde +18 olacak.İyi okumalar 💗