59.Bölüm

1K 107 381
                                    

Barış gergince etrafa bakınıp beni sımsıkı sararken ona baktım. "Sana bakıyorlar ve ben çok geriliyorum." Barış'a sokulup gülümsedim. "Ben alırım o gerginliğini senin." Yanağına uzun bir öpücük kondurduğumda gülümsemişti. "Demek alırsınız Nisa hanım?" "Evet. Ama sen sadece benimsin tamam mı?" Bana bakıp gülümsemişti. "Yanıyorum senin için." "Bakayım..." Kokusunu içime çektim ve boynuna uzun bir öpücük kondurdum. "Sıcacık. En sevdiğim." Barış diğerleriyle sohbete dönerken derin bir nefes verdim. Karnıma bakıp burukça gülümsedim.

Kimse benimle ilgilenmiyordu. Tabii Barış elini belime atıp okşamaya başlayınca yüzüme minik bir gülümseme yayılmıştı. Kulağıma yaklaşıp fısıldadığında gözümü büyütüp ona baktım. "Çağla'yla vaktimiz kısıtlı yoksa kocan hep ilgilenir seninle." "Ben onu sesli demedim ki... Nereden anladın?" "Eh tanıyorum artık seni." Ağlamaya başladığımda herkes bana bakmıştı tabii. Barış beni göğsüne yaslarken hıçkıra hıçkıra ağladım. "Niso'm... Noldu güzel yengem benim?" Çağla'nın sesiyle biraz daha sakinleşmiştim.

"Çok kötü..." Barış'a bakıp derin bir nefes aldım. "Barış'la ayrılacağız biz, boşanıyoruz." Yusuf'la Çağla gözlerini büyütüp bize bakarken Barış da derin bir nefes vermişti. "Buna tam olarak ne zaman karar verdik acaba Nisa? Benim haberim yok da çünkü." Barış'a sarıldım sıkıca. "Ama sen dedin ki ben seni tanıyorum. Benden sıkılacaksın... Çok üzülüyorum." "Tamam sıkılmam ağlama hadi." "Tamam." Gözyaşlarımı kurulayıp gülümsedim. Çağla şaşkınca bizi izlerken Yusuf da gülmüştü. "Bu ikisi böyle, sen takılma bunlara."

Çağla onu onaylarken karnımı okşayıp gülümsedim. Yine tüm dikkatleri üzerime çekmiştim. Ve Barış'ı kaybetmeyecektim. Barış elimi sıkıca tutarken gülümsedim. Diğer elini de karnıma koymuştu. O elini de alıp uzun bir öpücük kondurdum ve karnıma yeniden yetiştirdim. Bir süre sonra Çağla ziyaret süresi dolduğu için gitmişti. Biz de birlikte çıkıyorduk. "Ben mi daha tatlıyım yoksa karın mı?" Barış bana bakarken gülmüştü. "İkisi de aynı kişi değil mi onların bal lokması?" Barış'a bakıp gözlerimi büyütüp baktım.

"Nasıl yani! İkinci bir seçeceğinin mi var?! Git onu sev o zaman Barış!" Barış'ın kollarından çıkıp hızlı adımlarla arabaya ilerledim. Arabaya yaslanıp suratımı asarken Barış da karşıma geçip yüzümü kavramıştı. Dudağıma uzun bir öpücük kondurduğunda derin bir nefes aldım. "İkinci seçeneğim henüz doğmadı ama..." Karnımı okşadığında gülmüştüm. "O daha minicik." "Sen de minicik bir bebeksin." "Öyle olsaydım beni kucağında taşırdın." Beni kucağına aldığında gülümsedim. "Ben minicik bir bebeğim ve artık uyumam gerek." "Burada değil, arabada rahat edemezsin."

Başımı Barış'ın göğsüne yaslayıp mırıldandığımda beni sıkıca sarmıştı. Yusuf'un geldiğini anlayınca biraz daha sokulmuştum Barış'a. "Yusuf arabayı sen sürer misin kardeşim? Minik kediciğim koltukta rahat edemez." "Nisoş için canımız feda." Barış arka koltuğa yerleşip beni kollarının arasına yatırırken gülümsedim. "Elimi de tutar mısın?" Dudağıma kondurulan bir öpücükle gülümsedim. "Tutarım." Elimi tuttuğunda güzel bir uykuya teslim olmuştum.

Gözlerimi açtığımda tenime kondurulan öpücüklerle gülümsedim. Gözlerimi yeniden aralayıp Barış'a baktım. Saçlarını okşadığımda o da bana bakıp gülümsemişti. "Günaydın bebek. Ben de karımı özledim ve onu seviyordum biraz." Boynuna uzun bir öpücük kondurdum. "Ben de kocamı sevebilir miyim?" Dudaklarına bir öpücük kondurdum. Yanaklarını sıktığımda o da gülmüştü. Dudaklarımız yeniden birleşirken çalan zille birlikte Barış benden uzaklaşıp derin bir nefes almıştı.

"Nisa ben bu zili kıracağım artık." Ona bakıp gülerken o da bana bakmıştı. "Valla bak kırarım." "Tamam sakin bak sustu." Dudaklarımızı yeniden birleştirip onu büyük bir tutkuyla öptüğümde bedenimi sıkıca sarmıştı. Vücudundaki gerginlikten yavaş yavaş kurtulurken zil yeniden çalmıştı. Ondan uzaklaştığımda yatakta uzanıp ağlamaya benzer mırıltılar çıkarmıştı. Ben de kapıya gidip baktım. Yusuf arabanın anahtarını vermeye gelmiş ve verip gitmişti. Bu iki gündür tuhaftı. Bizle pek vakit geçirmiyordu. Sanırım Barış'la araları biraz bozuktu.

MECZUPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin