Selamlar ballarım. Yepisyeni bölüm ile karşınızdayız. Fazlasıyla geciktiğini biliyoruz fakat okulların olması ve verilen ödevlerin yoğunluğu ile anca yazabildik.
Umarım severek okursunuz ve beğenirsiniz. Biz yazarken eğlendik. Yazım hataları olabilir, şimdiden kusura bakmayın.
Multide Maya'cığım var.
Satır aralarına yorum yapmayı ve oy atmayı unutmayın.
İyi okumalar ❤️❤️❤️
.....................................................................
ATAKAN'IN AĞZINDAN...
Saatler öncesinde uyanmış kollarımın arasındaki Maya'nın uyanmasını bekliyordum. Sırtını göğüsüme yaslamış, başının altında olması gereken yastığa sarılmış, kolumu ise yastık olarak kullanarak uykusuna devam ediyordu. Açıkçası saatlerce bu görüntüsünü izleyebilirdim ama hiç iyi bir durumda değildim. Hem de hiç... Şu an tam olarak bitik bir haldeydim.
Maya'ya sarılıp uyumayı isterken atladığım bir detay vardı. Maya aşırı hareketli yatıyordu. Ne zaman uykuya dalacak olsam sertliğime değen kalçasıyla anında gözlerimi geri açıyordum. Uykusu ağır olduğu için belinden tutup kendime doğru çevirdiğim zaman bu sefer de bacağını üzerime atıp aşağı yukarı hareket ettirerek uykumu kaçırıyordu. Göğüsüme başını yaslar yaslamaz uyumasaydı gece onu uyandırıp sevişmek isteyecektim.
İç çekip kalçasını tekrar geriye doğru attığında gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. Arayı düzelttiğimiz için oldukça keyifliydim yine uyumasam bile kollarımın arasında uyuyor olmasından oldukça memnundum. Söz dinleyip konuyu kapattığı için üstüne söyleyecek bir şey yoktu.
Odaya ilk girdiğimdeki o çocuksu inadı sonrası kollarını boynuma sarıp ağlamasıyla yemin ederim küçük kızım gibi hissediyordum. Saçlarını okşadığımda bile yüzünde anlam veremediğim bir gülümseme oluşuyordu. Gün içinde yaptıklarını saçma bir heyecanla anlatırken gözüme hem tatlı hem de aşırı seksi geliyordu. Şu an nedenini bilmediğim bir şekilde çıkardığı uyku mırıltıları bile etkiliyordu.
Bu kızda kusur diyebileceğim tek şey sanırım çok ağlıyor olmasıydı. Tartışmamızdan sonrası için konuşmuyordum. Maya gerçekten çok ağlıyordu. Babasıyla yaşadığı sorunlardan hiç bahsetmiyordu ya da onu sürekli ağlatan şeyi hiç anlatmıyordu ama sürekli ağladığını fark ediyordum. Çünkü belli etmemeye çalışırken olduğundan daha neşeli davranıyor veya benimle ilgilenerek dikkatimi başka yere çekmeye çalışıyordu. Durumu anlasam da ona ısrar edip baskı kurarak içine kapanmaması için susmayı tercih ediyordum.
Maya hakkındaki romantik düşüncelerimi yine kalçası böldüğünde inleyerek boşta olan elimle gözlerimi kapattım. Daha fazla dayanamayacaktım. İnce beline kolumu sarıp kendime biraz daha çekerek saçlarının arasına yüzümü daldırıp derin bir nefes aldım. Siktir, kokusu bile baştan çıkartıcıydı.
Uyandırıp uyandırmamak konusunda biraz kararsız kalsam da iç hesaplaşmamı arzum kazanmıştı. Omzunun üzerinden yüzüne doğru eğilip dudaklarına dudaklarımı hafifçe bastırdım. Uyku mırıltıları arasında şaşkınlıkla gözlerini aralayıp bana baktığında yüzüne gelen saçlarını serçe parmağımla nazikçe geriye doğru ittim.
Dudakları yukarı doğru kıvrılırken gözlerini geri kapatıp yüzünde gezinen elimi soğuk ellerinin arasına alarak sırtını tamamen bana doğru dönüp göğüsüme yasladı. Saatlerdir sertliğime baskı uygulayan kalçasını öne doğru ittiğinde kaşlarımı çatmamak için kendimi zor tutuyordum. Resmen aletim sızlıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KENDİMDEN +18
Fiksi RemajaKolundan tutup kendime doğru çekmeye çalıştım. Yerinden bile oynamadığında nefesimi sertçe üfleyerek yerimden doğrulup öpmeye çalıştım. "Öpeceğim ama oradan değil."diyerek gülümseyip ani bir hareketle karnımın üstüne oturarak bileklerimi tuttu. Yat...