~son~

603 64 29
                                    

Serkan: Eda hani Amerika'daki akademiye başvurmuştukya senin hastalığın için onun cevabı geldi AMELİYAT BULUNMUŞ!!!

Eda:SERKAAAAAAANNNN

diyip boynuna atladım o da beni döndürmeye başladı bununla birlikte gözlerinden akan yaşların haddi yoktu düşünsenize sizi öleceğinin haberini veriyorlar çaresi yok diyorlar kurtulamazsın diyorlar ama bir haber sadece bir mail size yaşayacağınızın güvencesini veriyor....

~ertesi gün saat 16:00 Eda ve Serkan Amerika'ya ameliyat olmak için gelmişlerdir~

~KONUM;AMERİKA~

Edayla Serkan akademiye gidip ameliyatı onaylar ve senet işlerini hall eder ve Eda saat 18:00'da ameliyata girmiş olur...

8 saat süren bu ameliyattan sonra Eda yoğun bakıma alınır Serkan ise Edanın her anında yanında olur......



~3 sene sonra~

Serkan ve Eda hala birliktedir Eda tamamen iyileşmiş ve hastalığını yenmiştir onlar bu sınavdan başarıyla geçmiş ve artık evli bir çift olarak hayatlarına devam ediyorlardı her gün birbirinin aynı değil aynı acıyla değil aynı mutlulukla devam ediyordu onlar artık hayatlarının ne kadar değerli olduğunu yeterince büyük acıya katlanarak anlamışlardı

~SON~


SERKAN'DAN


Serkan bu kitabın üzerine sevmediği kadar çok gözyaşı dökmüştü her sayfasında onun ıslakken dökülen ve daha sonra kuruyarak buluşturduğu kağıtta iz bırakan gözyaşları vardı. O bu kitabı kendi hikayelerinden esinlenerek ama sonunu olduğu gibi değil olmasını istediği gibi yazmıştı aslında olanlar ise yazılanlardan çok daha farklıydı.....

Kadın hastalığı ile verdiği savaşla yenik düşmüş ve bu dünyadan göçüp gitmişti....

oğlan ise çektiği acıyı tarif edemezken psikologların bile çözemeyeceği ni biliyordu bu yüzden o da bu acıyla savaşıyordu kendini çoğu insan gibi al para verirken kapalı kapıların ardında sonu farklı bir yaşanmış hikayesi yazmıştı bugün ise yazdığı kitabın lansmanı vardı. Kadın öldüğü gün üstünde olan kıyafetleri giyip sanki değişen tek şey göz altlarındaki morluklarmış gibi lansmana gitti. Lansmandan sonra sevdiği kadın mezarının başında buldu kendini....
"Çok özlüyorum" diyerek acı çekersin de oracıkta can verdi....

Bedenleri biri olmasa da ruhları ebediyen birlikteydi artık.......

~FİNAL~

Düşlerden uzakHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin