+ព្រឹកថ្ងៃថ្មី
រាងតូចជីមីនកំពុងតែអង្គុយបញ្ចុកបបររាងក្រាស់ព្រោះគេមិនបានញាំអីមួយថ្ងៃហេីយព្រោះតែលេបមិនចូល ជីមីនមកមន្ទីរពេទ្យតាំងពីព្រលឹមព្រោះយប់មិញគេគេងមិនលក់ទេខួរក្បាលច្របូកច្របល់អស់ហេីយគិតឃេីញតែពីរឿងរាងក្រាស់...Suga: បានហេីយខ្ញុំឆ្អែតហេីយ...(រាងក្រាស់និយាយទាំងយកដៃរុញស្លាបព្រាដែលជីមីនដួសបបរបញ្ចុកនាយចេញ ព្រោះគេឆ្អែតហេីយ)
Jimin: ឆ្អែតហើយឬ? ចឹងលោកញាំទឹកសិនទៅនឹងអាលបានលេបថ្នាំឲឆាប់ជា! ! (រាងតូចហុចទឹកមួយកែវទៅឲនាយ)
Suga: មិនចង់ឆាប់ជាទេ! !
Jimin: ហាស! ! ថាមិច! ! នេះ...លោកកេីតអីឬទេីបមិនចង់ជា..(រាងតូចងេីយទៅសួរគេទាំងធ្វេីភ្នែកម៉ក់ៗគួរឲក្នាញ់ នេះ...គេកេីតអីទេីបមិនចង់ជា)
Suga: បេីជាទៅ..ឯងប្រាកដជាលែងមកមេីលថែយេីងទៀតហេីយ មិនចង់ជាទេ! ! សុខចិត្តនៅឈឺហេីយឲតែមានឯងនៅមេីលថែបែបនេះ(រាងក្រាស់និយាយតបទៅរាងតូបទាំងទឹកមុខស្រងូតស្រងាត់ជាខ្លាំង)
Jimin: ហេតុអីបានជាលោកនិយាយបែបហ្នឹង លោកបិះនឹងបាត់បង់ជីវិតដោយសារជួយខ្ញុំម្ដងហេីយ ហេីយឥឡូវមកនិយាយថាមិនចង់ជាទៀត តេីលោកចង់ធ្វេីបាបខ្លួនឯងដល់ណាទៀត នេះ...លោកគិតថាខ្ញុំសំខាន់ជាងជីវិតលោកចឹងឬ? ? (ជីមីនគំហកតបទៅនាយវិញទាំងមិនយល់ពីនាយ)
Suga: ខ្ញុំក៏មិនយល់ពីខ្លួនឯងដែរថាហេតុអ្វីខ្ញុំមិនអាចឃាត់អារម្មណ៍ខ្លួនឯងបាននៅពេលឃេីញឯងមានគ្រោះថ្នាក់ឬមានអ្វីផ្សេងកេីតឡេីងមកលេីឯង ដឹងត្រឹមថាឯងពិតជាសំខាន់សម្រាប់ខ្ញុំខ្លាំងណាស់! !
Jimin: លោកស្រឡាញ់ខ្ញុំឬ? ? (រាងតូចសួរទៅនាយទាំងផ្គួបចិញ្ចេីមចូលគ្នា)
Suga: ត្រូវហេីយខ្ញុំស្រឡាញ់ឯងហេីយស្រឡាញ់ខ្លាំងទៀតផង! ! ហេីយខ្ញុំក៏មិនបង្ខំឲឯងតបក្ដីស្រឡាញ់មកខ្ញុំវិញដែរសុំត្រឹមតែ..អឹប! ! (រាងក្រាស់មិនទាន់ទាំងបង្ហេីយប្រយោគផងក៏ត្រូវរាងតូចផ្អឹបបបូរមាត់ទៅលេីបបូរមាត់នាយយ៉ាងតក់ក្រហល់ឯអ្នកខាងក្រោមនេះវិញក៏ភ្លឹកមិនស្ទេីរដែរតែឱកាសមកដល់ហេីយមិនទទួលមិចនឹងបាន រាងក្រាស់ក៏ថេីបតបវិញយ៉ាងចាស់ដៃ បបូរមាត់ទាំងពីរនេះកំពុងតែគ្រលាស់ដួសដងផ្លាស់ប្ដូរទឹកមាត់គ្នាយ៉ាងមមាញឹកតែម្ដង)
ក្រាក! ! !
Tae: Jung អូនថា.....Ohhh Sh*t😲 (រាងតូចបេីកទ្វារមកចំពេលតែម្ដងគេថាមកសួរសុខទុក្ខsugaតែក៏ត្រូវមកឃេីញអ្វីដែលមិនគួរឃេីញទៅវិញ)
Jimin: អឺ...អឺគឺ..មិនដូចអីដែលឯងឃេីញទេណា. យេីងគ្រាន់តែ..
Tae: អរ មិនអីទេfriតាមសប្បាយចុះណាយេីងចេញទៅក្រៅសិនក៏បាន ម៉ោះJung ឲលឿនឡេីង! ! នៅភ្លឹកដល់ណាទៀត(រាងតូចដឹងថាមិត្តខ្មាសខ្លួនក៏ប្រញាប់ដកខ្លួនចេញ ព្រមទាំងអូសដៃរាងក្រាស់ទៅដែរ Jungkook មិនដឹងជាកេីតអីទេគឺមិននិយាយអីមួយម៉ាត់ឈរភ្លឹកស្ងៀមតែម្ដងអូសមិនចង់មក)
Jimin: ហឹក ហឹក ខ្មាសគេណាស់លោក! ! (ក្រោយtaekookចេញទៅបាត់គេក៏ស្រែកយំគ្មានទឹកភ្នែកភ្លាមតែម្ដង)
Suga: ថេីបគេហេីយខ្មាសគេខ្លួនឯង ហាហា(រាងក្រាស់អស់សំណេីចនឹងរាងតូច)
Jimin: នៅសេីចចេញបានទៀតខ្មាសគេសឹងស្លាប់ទៅហេីយ លោកឯងចាំមេីលណា😂!!!
To be continued
Love you'll so much 😘💗
Pls vote and cmt guys 🥺🙏🏻💜
YOU ARE READING
🎤Concert ផ្ដេីមស្នេហ៍🎤
Hành độngរឿងរ៉ាវស្នេហារបស់កម្លោះពីរនាក់ដែលកេីតឡេីងដោយការជួបគ្នាដោយចៃដន្យនៅThank you next world tour របស់Ariana grande ព្រោះពួកគេសុទ្ធតែជាArianatorដូចគ្នា -Write by: SOUN VONG SAKADA - Date : 06/03/2021