❀
Lelaki bernama Taeyong itu duduk dia birai katil sambil wajahnya diremas kasar. Wajah Hanseul yang muncul dimindanya membuatkan dia kusut. "Urghh Bodoh, Taeyong apa kau fikir ni!", Badanya dihempas kekatil sebelum dia menutup kedua belah matanya.
"Hanseul.."
Wajah perempuan itu tanpa sebarang ikatan dirambut terbayang di benak mindanya, bibir gadis itu yang kemerahan akibat tamparanya hari itu juga muncul membuatkan dia mendengus geram. "K-kenapa dia tiba tiba s-sexy..", Soal dia kepadanya dirinya sendiri. Entah buat kali keberapa dia mengeluh tetapi kalinya dia berdiri sambil baju kemeja sekolahnya dibuka, ditukarkan dengan t-shirt yang biasa dipakai di rumah.
Langkahnya diatur satu persatu melangkah ke bilik gadis itu, tanpa sebarang ketukan atau signal dia masuk kebilik gadis itu seperti masuk kedalam biliknya sendiri. Liurnya ditelan kelat, apabila melihat gadis itu sedang tidur. Taeyong duduk mencangkung sambil wajah Hanseul yang sedang tidur ditenungnya lembut.
"K-kau cantik, tapi hodoh. Tak kau hodoh, tetap hodoh", Pipi gadis itu diusapnya lembut sebelum rambut Hanseul yang terjuntai diusai perlahan.
"Siapa benarkan kau tidur hm?", Soalnya walaupun dia tahu gadis itu langsung tidak mendengar ucapanya. Bibir merah jambu milik Hanseul dikucup sekilas sebelum dia memalingkan wajahnya kearah bertentangan."A-aku buat sikit saja, T-tak apa kan..", Soalnya dengan nafas yang tidak teratur. Hanseul mengeliat kecil sebelum badan lelaki itu dipeluknya erat. Liur perit ditelan oleh Taeyong. "G-gatal punya perempuan..", Kutuknya sebelum dia menguak rambutnya kebelakang.
Badanya dibaringkan bersebelahan dengan Hanseul sebelum wajahnya dilekapkan pada ceruk leher milik gadis itu.
"Selamat tidur.."
❀
YOU ARE READING
Fuckboy
Fanfiction❝Kalau dulu aku membenci, sekarang aku mencintai kamu dari apapun ❞ ©neoculturetechnology | 2021 project