Part 6

163 6 0
                                    

We lopen door een raar zwart doek, Scooter staat daar ook. "He, jij ook hier?" vraagt hij. Ik glimlach en kijk naar weer naar Pattie. Ze roept een naam. Binnen 10 seconde staat er een vrouw voor me met een beetje makeup bij zich. Ze poedert mijn gezicht en daarna doet een andere vrouw mijn haar zodat ik goed te zien ben. Ik hoor Justin al beginnen met One Less Lonely Girl. Ik kijk heel blij naar Pattie. Ze knikt, ik mag op😊.

"IEEE JUSTIN, I LOVE YOUU" hoor ik van alle kanten maar Justin kijkt alleen naar mij. Ik begin te huilen. "Hij is zo mooi en lief. Waarom ziet bijna niemand dat.... Hij heeft mij door een moeilijke periode geholpen en dan kraken mensen hem af. En misschien vinden de beliebers me heel lelijk, straks word ik geslagen..." Er spookt vanalles door mijn hoofd en Justin ziet dat. Als hij klaar is brengt hij me backstage en vraagt of het gaat. "Ja hoor, Het is gewoon zo raar dat je voordat dit concert begon nog niet eens kaartjes had en dan opeens sta je naast je leven." Ik kijk naar mijn schoenen. "Donna, kijk, je bent een prachtig meisje en je lijkt me zo lief maar ik moet nu echt terug, zie ik je bij de Meet and Greet? " Ik knik zachtjes. In mijn hoofd is een mini feestje. " JUSTIN BIEBER KENT MIJN NAAM OMG EN HIJ VIND ME KNAP" dat is het enige waar ik aan kan denken.
De show bijna afgelopen...

Forever and always. Right?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu