Natyla/Natália Tolarová
Ahojky! Já sem Natálie neboli Natyla. Nekterý mi ríkají i Naty nebo Tyla. Sem Mattemova sesternice a sme opravdu hodne šibnutá dvojice. Sme velmi dobrý kamarádi už od detství, protože nemám sesternice. Mám 18 a v škole mám velmi dobrou kamarátku Annie. Jó Annie Camel. Známe se už od strední a pozdeji i z youtube.
Annie Camel/Anna Mária Veselá
Čaute já sem Anna ale ríkejí mi Annie nebo Anča anebo Anička. Mám 18 let a baví me prefarbovat si vlasy. Na škole se s nikím nebavít, teba kromne Natči. Je to moje jediná kamarádka a udelala by sem pro ni cokoliv. S Naty sme sousedky. Já sem to už doma nezvládala. Brácha (Alex, 13 let) je strašne otravný a už mi lezl na nervy. Kromne spívání a tančení, ráda točím na youtube.
Mattem/Matyáš Tomka
Jmenuji se Matyáš ale na youtube sem známy ako Mattem. Mám mladší ségru Lenu která má 16 let ale správa se jako mimino. Je mi 19 let a sem Natkin bratranec. Sme trošku crazzy takže asi tak. Bydlím sám. Ve škole se bavím s Dominikem který je vlastne muj jedný kamarád. Teda na škole. S Naty se nebavím protože je o trídu níže.
Dejzr/Dominik Tuček
Nazdar sem Dominik neboli Dejzr. Je mi 19 let a sem Mattyho spolužák. Je to muj nejlepší kámoš. Bidlím vedle Mattyho. Rád natáčim na youtube a hraju minecraft. Nekterý mi ríkají i Domča. Nevadí mi to ale radeji mám když me volají Dominik nebo Dejzr.
No to je asi všetko. Trošku som si povymýšľala tie veci a vek. Je to shit takže ani neviem prečo to zverejňujem ale možno sa to bude páčiť niakej fanúšičke Annie alebo Natyli xd
Váš Potkan
365 slov
ČTEŠ
Zmattemená ✔
FanfictionLáska medzi youtubermi? Na Geekcampe? Neverím. A oni dvaja? Protiklady sveta? Iba vo sne? Tak snívaš celý život ...