Mel ve katerina o gün işten erken dönmüştü.
Katy, ben birazcık odamda dinleneceğim görüşürüz.
"görüşürüz"
Çok özlemiştim babasını mel anneside terk etmişti onu zaten, üstelik buda yetmezmiş gibi hafızası hala yoktu...
Baba?
Biliyorum, iyi değilsin. Hatta ölmüş bile olabilirsin. Ama lütfen Bi cevap ver artık bana baba.(mel oyuncak aynısının kalbinden tam elini çekmek üzerindeyken bir ses geldi.)
Günlük... Günlüğe bak kızım.
Baba? Baba!
Nasılsın baba?
Cevap ver bana ne olur baba(sesi çok titriyordu ve delicesine sessiz çığlıklarla bağırarak ağlıyordu, hıçkıra, hıçkıra.)
Baba!
Seni seviyorum baba...
Annem gibi gitme ne olur.
Yalvarırım baba, yapma bunları kızına.
(çantasında günlük yere düştü yok bir ses çıktı düşüşünden, mel ayağa kalkıp günlüğü aldı
İçinde değişik bir gölge belirdi gölgenin hemen altında bir yazı vardı.
"elini koy ve anılarının akmasını izle"
Elini koydu ve akışına bıraktı.
Yaş 1: derinden gelen rüzgar ve uğultu sesleri, bir ormanlık alan,
Şarkılar mırıldanan ince ve güzel sesli bir kadın.
Şarkı:
Küçük kurbağa.
Anneciğinin kollarında. Parla,
Ay ve rüzgar, karışsın tenine kutsasın güneş. Ebediyen ruhunu.
Sen güvende, sağlıcakla kal, ben de senin kalbinde.
Dağ ve taş esen rüzgar şahidim olsun, güzel bir kız olacaksın.
Sen hep gül, gülümse küçük gamzen yayılsın yüzüne.
AY gibi Beyaz ten renkli saçlar, benden sana armağan.
Küçük kızım büyü onlarla bir parçası ol insanların. unut eskiyi
Başla yeniye bensiz bir hayat ile,Kadın şarkıyı bitirdi, küçük bebek gülümserken mel e doğru döndü.
Ve şöyle dedi."gel kızım gerçeğe, özüne dön ve gerçekliğine. Hatırla hayatını. Dön annene" kadın kaybolmuştu
Yaş2:bir adam yine aynı kadınla konuşuyordu
"belle, kardeşim onu bırakmak zorundamısın?"Onun için burası tehlikeli eliph
"Ama o daha çok küçük! "
Eliph, zamanı gelince onu yanıma alacağım, sana söz veriyorum. Ama ateş perileri kızımın hayatını tehlikeye atıyor. Kızımın ölmesini istemiyorum 3 yaşına geldiğinde buradan gidecek.
"öyle olsun belle, yeğenime göz kulak ol"
Görüşürüz kardeşim.
Yaş 3:tekrar aynı şarkı aynı kadın şafak vaktinde ormanda yanında birazcık büyümüş bebeği.
Anne? Neden ormandayız?
Kızım bu soruları sonra cevaplarım hadi sana en sevdiğin şarkıyı söyleyeyim ha? Bak yanımda bir tarak ta getirdim kucağıma otur saçını tarayarak şarkımı söyleyeyim.
Olur annecim.
Annesi kızı kucağına oturttu sesi titrerken tekrar aynı şarkıyı söyleyerek saçını taradı,
Şarkı bittiğinde kız hiçbir şey hatırlamıyordu.Ne? Neler oluyor anne neredesin? (küçük kızın sesi çatallaşmış ve korkmuş çıkıyordu)
Annesi bir büyü mırıldandı (Ves-te'n a dormir) >katalanca da uyu demek.
Küçük kız uyudu. Kadın tarağı toprağa gömdü ve topraktan mor bir çiçek çıktı.
Sonra kadın çocuğunda kucağına alarak ordan uzaklaştı... Seni hep seveceğim ay kızım(bu ses karanlıkta yankılandı ve mel uyandı)
Mel odasına gelmişti, ama nasıl olurdu? o küçük bebek mel'di.
O kadında kimdi? Neden oradaydı
Orada gördüğü adam kimdi ve daha bir çok cevapsız soru...(Bölüm sonu.
Bölümü nasıl buldunuz? Bence efsaneydi daha da efsane olacak.
Sizi üzmek istemem ama geçen bölüm sizin seçtiğiniz fotoğraflar sizin istediğiniz karakterler olmayacak.
Siyah saçlı kız belle olacak, siyah saçlı oğlanda Eliph olacak çok sorry😢Kitaba eklenmesini istediğiniz şeyleri, kitapta bulduğunuz kötü veya iyi yanları watt patt dm sinden ve ya instagram: ortak_ktp_0 tiktok:garip_bir_yazar 'dan
Bana bildirebilirsiniz.Bu arada bol bol yorum yapıp bölümleri oylayarak bana destek olursanız sevinirim sizi seviyorum okurlar. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz perdesi
Ciencia FicciónBir kızın küçüklük anılarını ve gördüğü canlıları yazdığı günlüğü 18 yaşında bulmasıyla başlayan bir hikaye