27.Bölüm:Zehirlenme

621 36 69
                                    

Selam bebiklerim <3

Bol bol yorum atın elinizi korkak alıştırmayın. Bu arada en azından o okuyan ama hiçbir şey yapmayan insanlar oy atsa keşke.

İyi okumalar 💖💖🧚‍♀️🧚‍♀️

"İşte şimdi gerçekten hoşgeldin Granger."

Bu cümle beynimi zonklatırken bir zafer gülümsemesi dudaklarımda baş gösterdi. Sonunda istediğimi almıştım.

Tom Riddle'ın güvenini kazanmayı başarmıştım.

Şimdiye kadar Tom'un güvenini kazanmadığımı biliyordum. Hogwarts'a gittiğimizde yaptığım şey onu biraz tatmin etmişti ama bana tam olarak güvenmemişti.

Saçlarımı tek elimle geriye attım ve sert bir şekilde ayağa kalktım. Güçlü bakışlarımı etrafta gezdirdim. Muzip bir sırıtma ile Tom'a ilerledim. Hafifçe başımı eğdim ardından yavaşça kaldırdım.

-"Hoşbuldum Lord'um."

❥❥

Karanlığın içinde kendimi bulmaya çalışırken zayıflıklarım bana çelme takmıştı.

Özlüyordum.

Günden güne bitmeyen ancak çoğalan bir özlemin ortasında taze kahve çekirdekleri gibi kavruluyordum.

Ve kavruldukça ortaya güzel kahve kokusu değil saf acı kokusu çıkıyordu.

Başarılı olmamam için hiçbir engel yoktu ama ben kendi engelimi kendim yaratmıştım. İçimdeki yalnızlık hissi planı işleve koymamı ertelememe sebep oluyordu.

Ama buraya geleli çoktan bir ay olmuştu ve artık gerçekten başlamalıydım.

Ayağıma çelme takan özlem duygusuna güzel bir tokat atıp yoluma emin adımlarla devam etmeliydim.

Çünkü Hermione Granger bunu yapardı.

Emma malikaneden ayrıldığı için kendi odama geçmiştim. Bu yüzden içim biraz daha rahattı.

Onunla aynı yerde yaşamak bile zorken aynı odada iki haftamı geçirmiştim.

Bu arada mucizevi planımı duymak ister misiniz?

Düşmanları tek tek öldür.

İşte bu hiç Hermione Granger'ın yapacağı bir şey değildi.

Hermione Granger, herkesi iyiye bir şekilde çevirirdi ve sadece Voldemort'u öldürürdü.

Ama bu zamandaki Hermione kin ve intikam ile doluydu.

Bize zehir ettikleri yılları onlardan söke söke almak istiyordum.

Ve bu hiç normal değildi.

Ne tesadüfdür ki bende artık normal değildim.

Kendimdeki bu değişimi farkedemeyecek bir aptal değildim. Zarif,zeki ve iyi Hermione gitmiş yerine gaddar ve gözü intikamdan başka bir şey görmeyen Hermione gelmişti.

Suçlu hissetmeyecektim çünkü eğer bu insanlar beni öldürseydi suçlu hissetmezlerdi.

İnsanlara yaptıklarını onlara teker teker yaşatacaktım.Onları teker teker hayattan soğutacaktım.

❥❥

Bellatrix ile bahçede oturuyorduk. Kendi hazırladığım çaydan bir yudum aldım. Ağzıma gelen mayhoş sütlü çay ile birlikte yüzüme doğru esen hafif rüzgar bulutların üstünde gibi hissettiriyordu.

Butterfly Effect (Tomione)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin