- Farkındayım, sonunda üzüleceğimi bildiğim hatalar yapıyorum.
Mesela, insanların bir çoğunu insan sanmak gibi.- Deli gibi tartıştığınız anda lafınızı bölüp "Seni seviyorum" diyen biri olmalı hayatınızda, umut verip giden değil.
- Ne kadar kalabalık olursa olsun en yakınındakiler bile seni anlamıyorsa dibine kadar yalnızsın demektir.
- -Özlüyor musun ?
+Fazla değil sadece her saniye.
- Saçmalamayı seviyorum. Çünkü hayat ciddiye alınacak kadar uzun değil.
- Yalnız kalmak istiyorum, ama seninle.
- İnsanların ilk söylediklerine değil, son yaptıklarına bakacaksın.
- Sen bakma bu kadar hüzünlü şeyler yazdığıma, ben çok gülerim. Ve gülerken hiç kimse yalan olduğunu anlayamaz.
- Seviyorsan uğraşacaksın, konuşacaksın gurur kimseyi mutlu etmez.
- En zoru ne biliyor musun? İnsanın kendi kendini teselli etmek zorunda kalması.
- Kızlar güçsüz falan değil, sadece çok sinirlenince gözlerinin dolması gibi kötü bi huyları var.
- Çay bile unutulduğunda soğuyor anlatabildim mi?
- Bir kızla mesajlaşmak için 4 kural vardır;
1) Geç cevap verme. 2) Konuşmayı hep sen başlat. 3) Kısaltma kullanma. 4) Smile kullan.
- Mutsuz değilim ama mutlu da değilim. Gün içerisinde espriler yapıp gülebiliyorum fakat geceleri yalnız kaldığımda adeta hissizleşiyorum.
- Çünkü sevince kusur bulamıyorsun.
- Herkesten yakın olmak istediğin insana, uzaktan bakmak çok zor.
- Özlemiş midir? diye sormayacaksın. Özleyen insan arar, yazar. Özleyen insan ölür be. Bunları yapmayan gram özlememiştir, dahası yok.
- İlk mesajı kıza attıracaksan sen niye erkeksin ki ?
- İstedikleri gibi biri olmadığında kötü oluyorsun.
- Ve bir gün, hasta olmasına bile dayanamadığınız insanın, içinizde ölmesi için dua edersiniz.