megvilágosodtam tegnap

33 5 10
                                    

Figyelj bocs apámtól örököltem hogy hamar felkapom a vizet, szjgnora igaziból nem a testvérem de úgy tekintek rá mintha az lenne, a koromat illetően ha bizonyíték kell most megkapod ,itt egy kép nem szerkesztett ,nem lopott, és a tesóm sem így hívják. De mivel nem voltam hajlandó meghallgatni most meghallgatlak, QuinnHale64 hallottam a Nóri szemszögéből és most meghallgatom a tiédet is és nem vagyok 12 és nem buktam meg, és ezt mind halál nyugodtan mondom, útálok haragban lenni bárkivel is sőt, még csak haragudni sem szeretek senkire kivétel nélkül. Az amit nekem írtál hogy, hazug vagyok az pedig nem igaz mivel leírtam az igazságot és képet is csatoltam, aprópó utálom a hazugokat így én képtelen vagyok hazudni . Gondolkozzak a te érveiddel egy borítót kértél amit meg is kaptál, de neked nem tetszett ,oké Nóri is elmondta hogy tudja hogy nem a legjobb , csak szerintem picit azért erős leszarozni .Mivel tud ő jó borítót csinálni csak épp az nem sikerült neki . Miért nem kérsz újjat? És talán akkor nem lenne többé felhipeolva ez a vita ,ami köztetek történt már tegnap este ezen gondolkodtam mert addigra sikerült lenyugodnom, és megértenem mindkettöket . Most lehet szar szemét barátnak , embernek nézni,gyerekesnek és butának de nem vagyok az attól független azt gondol mindenki rólam amit akar ,én nem állok senki mellé én maradok az "arany úton" ami a ti esetetekben a megbeszélés . Én már lezártam ezt a lázadós vitát ,remélem sikerül megoldani ezt a egészet még egyszer bocsánat a viselkedésemért. A posztot töröltem további szép napot sziasztok.

 A posztot töröltem további szép napot sziasztok

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
Háttérképek minden mennyiségben (saját )حيث تعيش القصص. اكتشف الآن