الشخصيات

720 23 27
                                    

أمل المنصورى: الدراع اليمين لزعيم المافيا غاية فى الجمال عيون باللون اللؤلؤ شعرى مموج اصفر جسم رشيق لسانها طويل جريئة جدا جدا جدا شجاعة مش بتخاف من حد بتحب المصارعة والعاب القوى مدربة كاراتية فى نادى بتدرب الناس علشان محدش يعرف انها من المافيا وعندها سر محدش يعرفه غير صحابها و.........(انتم مفكرنى هقولكم بسهول لا محدش هيعرف دلوقتى 😂😂😈😜😜) يعنى بصراحة بت جامدة من الاخر

نيرة المحمدى: الصديقة المقربة لامل وبتشتغل معاها فى المافيا عيون عسلى فاتح شعر كيرلى بنى فاتح جسم رشيق مرحة جدا بس فى الشغل حاجة تانية خالص بتحب امل جدا وبتشبها فى طبعها وبتحب العاب القوى مدربة نشان فى النادى مع أمل سيم يعنى علشان ميتقفشوش 😂😂وعندها سر ومحدش يعرفه غير أمل وصحبتهم الثالثة و........(قعدو فكروا بقا 😜😜😂) 

جنة سيف الدين:  صديقة أمل ونيرة الثالثة وبرضوا بتشتغل معاهم بس دى بقا عكس أمل بتاتا عيون كرموزى شعر كيرلى اصفر جسم ممتلئ مرحة جدا جدا جدا في الشغل عمرها مكانت جد ابدا بس لو حد جيه على كرمتها بتقلب لابو لهب كده 😂جبانة بعض الشئ وبتخاف من خيالها عنيدة جدا وده اللى موديها فى دهيا مبتسمعش كلام حد غير أمل مدربة بوكس فى النادى مع أمل ونيرة سيم برضوا وعندها سر محدش يعرفه غير أمل ونيرة وحد ثالث وهو......(قولولى تفتكروا مين فى الكومنتات 😂)

فريق الاسود
ــــــــــــــــــــ
زين الشريف لقبه (رعد):  ضابط مخابرات سرى يتميز بالعيون الزرقاء والشعر الاسود الناعم طويل القامة عنده كده عضلات (هييحححح 😂😂)  بارد جدا والناس كلها بتخاف منه حتى اللوا بيخاف منه (امال اسمه رعد من فراغ 😂😂)  عنده شركته بيشتغل فيها لغاية ميجيله مامورية سيم برضوا 😂😂ومحدش يعرفه غير اللوا بتاعه لانه مش بيظهر لحد ولما يروح مامورية بيلبس ماسك ومحدش يعرف من المافيا هو مين بيحب العاب القوى (انا مش شريرة 😂😂😈)(اللى عايز يتقدملة يقوله متتكسفوش 😂😂)

أحمد السيوفى لقبه (القطر):  صديق زين المقرب ضابط مخابرات بس مش سرى بيشتغل فى الهكر والكمبيوترات ويقدر يفتح اى حاجة علشان كده سموه القطر لانه سريع شبه زين فى مواصفاته يتميز بالعيون الخضراء والشعر البنى الغامق الناعم طويل القامة وله عضلات برضوا وبيشتغل مع زين فى الشركة غامض بعض الشئ بارد جدا بس الصراحة موصلش لزين هو اللى بيجيب لزين المهمات (يعنى بردو مز كده 😂)

يوسف الحسينى(الشبح):  صديق زين واحمد ده غيرهم خالص مجنون كده مرح جدا جدا جدا بس فى الشغل شطور الصراحة ونفس وسامة زين وأحمد بيحبهم جدا لدرجة انه ممكن يضحى بحياته علشانهم ضابط مخاربرات برضوا مز كده عيون عسلى وشعر اصفر عنده عضلات برضوا ليه فى النشان والبوكس والعاب القوى بيشتغل معاهم في الشركة (اعتقد انه الطلب هيكون كتير عليك يا سوفسوف 😂😂)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
والله ليكوا وحشة يا بنات صحيح كتبت الشخصيات من روايتى الجديدة عايزة بقا تفاعل كبير جدا عليها ولو عايزينى اكمل فيها يبقا توصلوا الشخصيات ده ل 500 ڤوت (تصويت)  و500 كومنت وانا هكمل انا عايزة اشوف هتخلونى اكمل ولا لاء وصحيح هكمل بعد الامتحانات بس قولت افكركم بنفسى وادعولى علشان الامتحان قربت وقولولى رايكم فى الكومنتات يلا سلام يا عسسيل
بقلمى
Pink panther
Rahma Sherif 😈🥰🌺

عشق الأمل (مكتملة)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن