Vetřelec ve všech slova smyslech

506 53 2
                                    

Manželé Williamsovi (chcete-li Pondovi) leželi v posteli a koukali na strop. Po chvíli promluvila Amy.

"Jak se asi má?"

Rory se na ni otočil.

"Myslíš Doctor? Určitě dobře. A jestli mluvíš o té nové nájemnici..."

Amy ho přerušila.

"Mluvila jsem o Doctorovi. A Hope je tu už měsíc."

Rory ji políbil na čelo.

"Právě teď a to je u Doctora dost obšírný pojem, určitě zachraňuje vesmír, zemi nebo alespoň Británii."

Amy se zasmála, hned ale ztichla.

"Rory právě teď jsem slyšela, jak někdo otevírá hlavní dveře."

Vstala a do ruky uchopila mosaznou sošku. Rory ji následoval a vzal jinou sošku. Amy vyšla z pokoje.

"Hope? To jsi ty?"

Z pokoje vedle vyšla Hope, podobně ozbrojená. Na sobě měla dlouhou modrou noční košili a v ruce svícen.

"Ne. To já nebyla. A vy asi taky ne, že?"

Amy zavrtěla hlavou.

"Šlo to ze spoda."

Najednou se ozvaly kroky. Kroky způsobené botami na koberci. Amy se chopila velení.

"Jsme ozbrojení!"

Kroky se zastavily. Amy se napřáhla a postupovala dopředu.

"A v přesile. Tady Rory už porazil spoustu soupeřů. On se věnuje boxu."

A plácla ho po rameni. Hope pochybovala, že by se zrovna tenhle Rory věnoval boxu. Tak se nadechla a pokračovala.

"Nemáte tušení s kým si zahráváte!"

Osoba dole se zastavila. Po chvíli si to útočník očividně rozmyslel a rozběhl se po schodech nahoru.

"Hope!"

Než stihl říct víc praštila ho Amy tou soškou.

"Dostala jsem ho!"

Vykřikla a zasmála se. Hope si však klekla a vzala hlavu útočníka do dlaní.

"Jo dostala.Gratuluji ti, Amy. Sejmula si mého manžela."

Love Timelord (Doctor Who CZ ff)Kde žijí příběhy. Začni objevovat