.22.

2.2K 130 5
                                    


Bölüm Şarkısı: Cem Adrian- Ay Gız

"Aynı masalları dinlemelerine rağmen ,ötekiler hiç böyle bir şey yaşamadılar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Aynı masalları dinlemelerine rağmen ,ötekiler hiç böyle bir şey yaşamadılar."

♡♡♡

Elleri üzerinde ki siyah kaşe kabanının cebindeyken ağacın altında öylece dikilmiş kesikin bakışlarıyla beni izliyordu.

Gözleri geceden bile karanlıktı. En ufak bir ışık yoktu artık o bakışlarda.

Yağmur şiddetini iyice arttırırken soğuk hava tüm uvuzlarımı uyuşturuyordu. Titreyen bedenime kollarımı sıkıca sarıp ısınmayı denesemde pek etki ettiği söylenemezdi.Oturduğum yerden beni izleyen adama bakarken hareket dahi etmiyordum. Bakışlarımız birbirine takılı kalmış,bütün sesler,tüm dünya durmuştu sanki. Sadece o ve ben kalmıştık koskoca şehirde.

Dakikalardır ikimizin dudaklarından da tek bir kelime dökülmemişken içten içe kabaran merakıma engel olamıyordum.

Niye gelmişti ki buraya kadar peşimden?

Neden hem olabildiğince itip hemde dibimde bitiyordu?

Neden bu kadar dengesizdi? Hiç mi acımıyordu sevdiği kadına?

Sevdiği kadın..En azından bir zamanlar öyleydim.

Yanaklarında ki ıslaklık yağmurdan mıydı yoksa kan çanağına dönmüş gözlerinin eseri miydi bilmezken daha fazla göz göze kalmak istemediğimden yavaşça oturduğum yerden kalktım.

O kadar acı kelime dilime gelse de sus dedim kendime.Geri dönüşü olmayan sözler uçup gitmesin dudaklarından. Kırma,kırılma.

Mezar taşını elimle son bir kez okşayıp Selim abiye veda ederken bakışlarım bir kez olsun ona değmemişti.

Aralıksız yağan yağmurdan dolayı toprak zemin git gide bataklığa dönüşüyordu.

Dikkatli adımlarla geldiğim yöne doğru yürümeye başladığımda peşimden gelen adımların hızlandığını hissediyordum.Bana yetişmeye çalışıyordu. Oysa ben orayı terk ederek konuşmak istemediğimi yeterince belli etmiştim.

Niye zorluyordu?

Daha ne kadar açık konuşabilirdim. Kaçmıyordum ben ondan, sadece bi açıklama istiyordum.

Kolumu sıkıca kavrayan güçlü el tüy kadar hafif bedenimi zorlanmadan kendine çevirdi.

"Kaçma benden."

Titreyen sesi kulaklarıma ulaştığında gözlerimde pes edip sonunda onun gergin yüzüne değmişti.

"Bize bunu yapma,uzak durma benden yalvarırım."

Çocukluğuma Sevgilerle (Mahalle Hikayesi)  -TAMAMLANDI-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin