İyi okumalar 🌙
Önceki bölümü atlamayın lütfen...
Tuğra
Terleyen ellerimi eşofmanıma sildim. Bu akşam, aileme her şeyi açıklayacaktım. Ne tepki vereceklerdi bilmiyordum ama en azından denemeye değerdi. Bugün grupta konuşurken çok kolay gibi gelmişti. Yani düşününce her şey çok kolaydı aslında. Meriç'in o gece neden o kadar gerildiğini şu an daha iyi anlıyordum. Elimi odamın kapısının koluna attığım sırada telefonum titremeye başladı cebimde. Telefonu çıkarıp arayana baktım. Tuna arıyordu. Bekletmeden açtım telefonu."Efendim Tuna?" diye cevapladım. Sesimi sakin çıkarmaya dikkat ediyordum ama aslında çok gergin hissediyordum.
"Konuşmaya başlamadan önce sesini duymak istedim güzelim. Nasıl hissediyorsun?" diye sordu. Elimde olmadan gülümsedim. Çok şanslıydım, Tuna'yla sevgili olduğu için.
"Biraz gerginim." dedim ve yatağıma oturdum. "Nasıl diyeceğimi bilmiyorum? Yani henüz yönelimimi bile bilmiyorlar. Acaba bir gecede çok yüklenmesem mi?" dedim iç çekerek.
"Merak etme bebeğim. Her şey güzel olacak. Eğer ters giden bir durum olursa, bana gelirsin. Kapım saha her daim açık bunu biliyorsun." dedi. Gülümsemem büyüdü. Odada rastgele gözlerimi gezdirerek cevap verdim.
"Biliyorum sevgilim." dedim ve ayaklandım. "Şimdi gitmem gerekiyor. Bir an önce her şeyi söyleyeyim de kurtulayım." dedim.
"Tamam bitanem. Seni çok seviyorum. Bol şans." dedi ve öpücük attı. Ben de aynı şekilde cevap verdim.
"Ben de seni çok seviyorum." dedim ve öpücük atıp kapattım telefonu. Gözüm, dolabın aynasından yansımama takıldığında, aptal bir sırıtma vardı yüzümde. Sırıtmayı sildim yüzümden ve odadan çıktım. Salona girdiğimde, annem elma soyuyordu. Soyduğu elmadan dilimler kesip, bıçağın ucuna batırıp babama veriyordu. Bu manzarayı görünce istemsizce gülümsedim. Çünkü aynısını geçenlerde, Tuna'ya yapmıştım.
"Selam gencolar ve her zaman genç kalanlar." diye bir giriş yaptım salona. Babam ve annemle her ne kadar rahat bir muhabbetimiz olsa da, bu tarz konularda çekiniyordum. Babam yerde oturuyordu, annem koltukta oturuyordu ve babama o şekilde elma yediriyordu. İlk cevap veren babam oldu.
"Selam genç." dedi ve reklam çıktığı için kanalı değiştirdi. Ben de o sırada tekli koltuğa geçmiştim. Annem elmadan bir dilim bana uzattı. Ağzım tatlansın diye aldım. Elmayı yuttuktan sonra derin bir nefes aldım ve konuştum.
"Sizinle çok önemli bir şey konuşacağım." dedim. Babam ve annem dikkatini bana verdiklerinde kapı çaldı. Içimden kapıdaki kişiye söverek kalktım ve kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle şok olmuştum resmen. Varlığını bile unutmaya başladığım abim gelmişti...
Sürpriz yumurtadan abimiz çıktı 😄😄
Yorumlarınızı bekliyorum 🤗
Sizleri seviyorum 💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CANIM ÖĞRETMENİM (BxB)
RomanceCanım Öğretmenim isimli ilk bxb kitabıdır. Bolca gülmek istiyorsan sen de ailemize katıl 🤗 İki erkeğin aşkını konu alan bir hikayedir. Ona göre gelin. +18 bölümler mevcut. Texting-metin karışık 05.10.2020 - 12.06.2021 #gayaşk etiketiyle 1.sırada.