A lábam remegett. A hasam is, és szinte porcikám, ahogy Emma elé álltam. Ujjai a szoknyám alá nyúltak, és az érintésére mintha megállt volna az idő, kipréseltek volna minden levegőt a tüdőmből, majd égető csík maradt ujjai nyoma után, ahogy apránként felvándoroltak a bugyim szegélyéig.
Egy pillanatra azt hittem összeesek, amikor a térdemig rántotta, és a mohó tekintet visszatért, sötéten kavargott, és itta be a pihegésem, ahogy megremegtem minden rezdülésére.
- Lépj ki belőle. - kérte, én pedig nem ellenkeztem.
Emma követelőzően nyújtotta felém a kezét, és miután kibújtam a bugyimból gondolkodás nélkül átadtam neki. Ekkor kidugta a nyelvét, éhesen, és a szájához emelte a fehérneműm, amit lassan - izgatóan, kegyetlenül lassan - nyalt meg.
- Azt mondtad, csak nézni akarod? - figyelt csillogó szemmel.
Bólintottam.
- Ez nem éppen az ellenkezőjére bizonyíték? - kérdezte a bugyimat lóbálva a lebegőben. Nyeltem egyet. - Aren't you a bad girl, Molly?
Bólintottam. Ő pedig elmosolyodott, mintha tökéletes választ adtam volna, és ezúttal az én kezemért nyújtotta ki az övét, amit egyből elfogadtam. Magához húzott, olyan közel, hogy megcsókolhatta volna a hasam. Majd megpaskolta az ölét.
A forróság a lábam között nagyon sok mindent akart: hozzá nyomni a csípőmet az övéhez, az ujjaihoz, a combjaim közé venni a száját, és hagyni hogy a nyelvével simogasson, de nem. Engedelmesen, hassal az ölére feküdtem, felkínálva a testemet neki. Ujjai a térdem fölött érintettek meg, mint az álomban, és ettől a finom leheletnyi érintéstől is összecsuktam a szemem, de most nem nyúlt a lábam közé, nem kezdett el masszírozni, hanem rögtön a fenekemre tért.
Megszorította.
- Haah. - leheltem a lepedőbe.
It has to be a dream. It has to be a dream.
- Stay still, darling. - she said, as she started roll my skirts up, exposing my buttocks to the cold air, to her hands, to the girl who could see me whimpering in Emma's grip. It strangely turned me on. Even more. So much I couldn't take this. Then, Emma put something wet to my lips: my underwear. - Taste how much you want this.
I licked it. And that's when it came.
- AH! - I cried out. It was fucking pleasure. I could feel my pale skin turning into pink, and I loved the idea of the shape of her palm on my skin. Then she squeezed it gently, my muscles started ease at her touch. I wanted to throb againts her.
Snap!
Then squeezed again, slowly, gently. Killing me with waiting and pleasure.
- No... - a whisper escaped my mouth, not even in protest what her touch was doing to me. Only the concern of how long I will last, because it felt good, and slowly things became foggy... and how much more? How much more until I lose my mind?
- No? - she asked. - But I wanted to hear it. Don't disappoint me darling. Tell me how much you want this.
Csatt! Egy újabb ütés égető nyomától zsibbadt a fenekem, és egy halk szisszenés szökött ki a számon.
- Yes! I want this! I so fucking want this! - I screamed and at the same time my hips went up slightly. There were no squeeze before she hit. Three in a row.
Csatt! Csatt! Csatt! Valami forró gyűlt a lábam között, a combjaim remegtek. Ujjai a forró nedvességnél jártak, és hagyta hogy rájuk csurogjon, rá follyon a kínzó vágyam. Aztán hirtelen elvette, és újra finoman csapkodni kezdett.
- Aaah...ah! ah! - I whimpered.
- I want to do this until you beg and cry to me to stop. - she whispered.
- Please, no... - I exhaled. Then she started to spank me steady. I didn't have time to breath, to scream or brace myself. She wanted to destroy my control, my world. Shatter everything and the feeling inside me dwelled up into tears that run down my face. I felt like I was one step from heaven.
A hangja, mint egy különleges, édes, bódító virágillat lepett be. Suttogott, a bőrömbe, az ajka súrolva azt.
- If you're already like this, I just want to punish you more.
YOU ARE READING
Moonlight
Romance‼️WARNING‼️: kinda bdsm-ish, lány+lány párosítás very +18as 🌈 Molly egy középiskolás lány, akinek felkavaróan erotikus álmai vannak egy évfolyamtársával Emmával. Képtelenség tagadnia égető vonzalmát a lány iránt, de az egyszer nem fordult meg a f...