[𝑆𝑡𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦'𝑠 𝑠𝑒𝑐𝑟𝑒𝑡 𝑎𝑑𝑚𝑖𝑟𝑖𝑟𝑒𝑟]

337 4 5
                                    

𝐸ℎℎ𝑒ℎ𝑒ℎ- ℎ𝑖 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛-! 𝐼𝑘- 𝑖 𝑙𝑜𝑠𝑡 𝑚𝑦 𝑖𝑑𝑒𝑎𝑠 𝑙𝑎𝑠𝑡 𝑡𝑖𝑚𝑒- 𝑏𝑢𝑡-! 𝐼 𝑔𝑜𝑡 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑖𝑑𝑒𝑎𝑠, 𝑖𝑛𝑓𝑎𝑐𝑡 𝑎 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑙𝑖𝑠𝑡- 𝑠𝑜, 𝑠ℎℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑑-! 𝑂𝑘 𝑏𝑦𝑒 𝑔𝑢𝑦𝑠!!!💕
--A/n

𝑆𝑡𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑓𝑜𝑟 𝐻𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟, 𝑤ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑠𝑒𝑒𝑠 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑦 ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒𝑑𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑑𝑜𝑜𝑟. 𝐶𝑢𝑟𝑖𝑜𝑢𝑠, ℎ𝑒 𝑝𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑖𝑡 𝑢𝑝 𝑎𝑛𝑑 𝑠𝑒𝑒 𝑖𝑡𝑠 𝑎 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟. 𝐶𝑎𝑟𝑒𝑓𝑢𝑙𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑠; "𝑃𝑢𝑟𝑒𝑙𝑦 𝑆𝑤𝑒𝑒𝑡, 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑜𝑢𝑟, 𝑦𝑜𝑢 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑏𝑒 𝑤𝑜𝑟𝑡ℎ 𝑡ℎ𝑒 ℎ𝑜𝑢𝑟, 𝐼𝑡 𝑚𝑎𝑦 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑜𝑑𝑑, 𝑎𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑚𝑎𝑦 𝑠𝑜𝑢𝑛𝑑 𝑢𝑛-𝑡𝑟𝑢𝑒, 𝐵𝑢𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑖 𝑡ℎ𝑖𝑛𝑘 𝑎𝑏𝑜𝑢𝑡 𝑖𝑠 𝑦𝑜𝑢, 𝑖 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑤ℎ𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢'𝑙𝑙 𝑠𝑒𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑚𝑒𝑎𝑛 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑚𝑒, 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑟𝑒 𝑑𝑒𝑓𝑖𝑛𝑒𝑡𝑙𝑦 𝑚𝑦 𝑘𝑖𝑛𝑑, 𝑠𝑜 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢? 𝐶𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢? 𝐵𝑒...𝑚𝑖𝑛𝑒?"

𝑆𝑒𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡, 𝐻𝑖𝑠 𝑐ℎ𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑎𝑟𝑠 𝑔𝑜 𝑟𝑒𝑑. "𝑊ℎ𝑜 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑒 𝑓𝑟𝑜𝑚?.." 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑢𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑡𝑜𝑜𝑘 𝑡ℎ𝑒 𝑝𝑜𝑒𝑚, 𝑤𝑎𝑙𝑘𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑡𝑜 ℎ𝑖𝑠 𝑡𝑜 𝑟𝑜𝑜𝑚. "𝐼 𝑤𝑜𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑖𝑓 𝑖𝑡𝑠 𝑓𝑟𝑜𝑚.., 𝐻𝑖𝑚.." 𝐻𝑒𝑦 𝑙𝑒𝑡 𝑜𝑢𝑡 𝑎 𝑠𝑖𝑔ℎ 𝑎𝑛𝑑 𝑙𝑜𝑜𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑑𝑜𝑜𝑟, 𝐻𝑒 𝑝𝑎𝑛𝑖𝑐𝑘𝑒𝑑 𝑎𝑠 ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑤 𝐻𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑠𝑡𝑎𝑛𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒, "𝑌𝑜𝑢 𝑔𝑜𝑡 𝑖𝑡??". "𝐺𝑜𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡?" 𝑆𝑡𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦 𝑠𝑎𝑖𝑑 𝑡𝑟𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑓𝑖𝑔𝑢𝑟𝑒 𝑜𝑢𝑡 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡 𝑚𝑒𝑎𝑛𝑡.

𝑆ℎ𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑, 𝐻𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑧𝑒𝑑, 𝐻𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑠𝑒𝑛𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑙𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟.. "𝐷𝑖𝑑 𝑖 𝑠𝑐𝑎𝑟𝑒 𝑦𝑜𝑢? 𝑆𝑜𝑟𝑟𝑦"... "𝑁𝑜𝑁𝑜! 𝑌𝑜𝑢 𝑑𝑖𝑑 𝑛𝑜𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔-! 𝐼𝑡𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑡ℎ𝑎𝑡.., 𝑤ℎ𝑦 𝑑𝑖𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑔𝑖𝑣𝑒 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑖𝑠?.."... 𝐻𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝑝𝑙𝑎𝑛𝑛𝑖𝑛𝑔 𝑜𝑛 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑒𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡𝑜 𝑆𝑙𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑦𝑒𝑡 𝑏𝑢𝑡, 𝐼𝑓 ℎ𝑒 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑑𝑜 𝑖𝑡 𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑒𝑛 ℎ𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑛𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑏𝑒 𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑡𝑜, 𝑅𝑖𝑔ℎ𝑡? " 𝑆𝑡𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦, 𝑌𝑜𝑢 𝑚𝑖𝑔ℎ𝑡 𝑛𝑜𝑡 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑏𝑢𝑡,.. 𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢.. 𝑌𝑜𝑢𝑟 𝑛𝑎𝑡𝑢𝑟𝑒 𝑖𝑠 𝑡𝑒𝑛𝑑𝑒𝑟, 𝑎𝑛𝑑 𝑘𝑖𝑛𝑑ℎ𝑒𝑎𝑟𝑡𝑒𝑑,. 𝐴𝑛𝑑 𝑖𝑡 𝑜𝑛𝑙𝑦 𝑚𝑎𝑑𝑒 𝑚𝑒 𝑓𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑎𝑟𝑑𝑒𝑟,. 𝐼𝑡𝑠 𝑓𝑖𝑛𝑒 𝑖𝑓 𝑦𝑜𝑢 𝑑𝑜𝑛𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑡ℎ𝑒 𝑠𝑎𝑚𝑒." 𝐻𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟 𝑏𝑒𝑖𝑛𝑔 𝑑𝑖𝑠𝑡𝑟𝑎𝑐𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑦 ℎ𝑖𝑠 𝑜𝑤𝑛 𝑤𝑜𝑟𝑑𝑠 𝑑𝑖𝑑𝑛𝑡 𝑛𝑜𝑡𝑖𝑐𝑒, 𝑆𝑡𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦 𝑤𝑎𝑠 𝑛𝑜𝑤 ℎ𝑢𝑔𝑔𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑖𝑚. 𝐻𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟 ℎ𝑎𝑑 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑜𝑝𝑒𝑛𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑠 𝑒𝑦𝑒𝑠. "𝐼 𝑙𝑜𝑣𝑒 𝑦𝑜𝑢 𝑡𝑜𝑜"

𝑇ℎ𝑒 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑤𝑎𝑠 𝑠𝑖𝑙𝑒𝑛𝑡 𝑢𝑛𝑑𝑒𝑟 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙𝑙, 𝑆𝑡𝑎𝑛𝑙𝑒𝑦 𝑙𝑖𝑓𝑡𝑒𝑑 𝑢𝑝 𝐻𝑒𝑐𝑡𝑜𝑟𝑠 ℎ𝑒𝑎𝑑, 𝐴𝑛𝑑 ℎ𝑒𝑠𝑖𝑡𝑎𝑡𝑒𝑑 𝑏𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒𝑛,.. 𝐾𝑖𝑠𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑖𝑚. 𝐼𝑡 𝑘𝑒𝑒𝑝𝑒𝑑 𝑔𝑜𝑖𝑛𝑔 𝑢𝑛𝑡𝑖𝑙 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑏𝑜𝑑𝑦 ℎ𝑎𝑑 𝑠𝑎𝑖𝑑, "𝐼 𝑇𝑜𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑍𝑒𝑟𝑜 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑐𝑜𝑛𝑓𝑒𝑠𝑠 𝑓𝑖𝑟𝑠𝑡!"
𝑇.𝐵.𝐶

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Mar 12, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

[𝐹𝑢𝑡𝑢𝑟𝑒] 𝑍𝑎𝑛𝑒𝑙𝑦 𝑓𝑎𝑛𝑓𝑖𝑐𝑡𝑖𝑜𝑛Where stories live. Discover now