Jack
Uyandım.Kahvaltımı yaptım ve üstümü giyindim.Ben Jack Frost.Sekizinci sınıf öğrencisiyim.Derslerim orta derece ve özel güçlerim var.Yaşım 14 ve kimseye özel güçlerimin olduğundan bahsetmedim.Türkiye'de kimseye sır vermemelisiniz.Yoksa birkaç gün ya da saat sonra herkes sırrını biliyordur.Popüler değilim.Ama popüler olan birkaç kız arkadaşım var.Yani Elsa,Astrid ve Marceline.Bu kızlar benim arkadaşlarım.İyi veya kötü günümde hep yanımdalardı.Ben de onların yanındaydım.Diğer arkadaşlarım Anna,Hiccup,Flynn,Mavis,Merida ve Rapunzel.Bunlar popüler olmayan inek,havalı,güzel-yakışıklı arkadaşlarımdı.Hepsini ayrı seviyorum.
Çantamı kaptım ve okula doğru yürümeye başladım.Arkamdan birileri bana bağırıyordu.
"Jack!"
"Bizi bekle Frost!"
"Heyyy yavaşla!"
Bunlar Elsa,Hiccup ve Rapunzel'di.Koşa koşa yanıma geldiler.
"Günaydın."
Dedim.Hepsi nefes nefese kalmıştı.
"Günaydın."
Dediler.Elsa önüne düşen saçını geriye attı.Hiccup çantasını düzeltti. Rapunzel ise ayakkabısını bağladı.
"Aceleniz mi vardı?"
Diye sordum.Elsa bana boş boş baktı.
"Senin için koştuk aptal."
"Banane koşmasaydınız."
İlerlemeye devam ettik.
Okula geldiğimizde sınıfımıza geçtik.En arka sıraya oturduk.Elsa yanıma oturdu.Rapunzel ve Hiccup birlikte oturdu.Birkaç dakika sonra yanımıza Astrid geldi.Hiccup,Astrid'e büyülenmişcesine bakıyordu.Ona aşık olduğu çok belliydi.Ama ona söyleyecek cesareti yoktu.
Astrid birden Hiccup'a döndü ve göz göze geldiler.Bu iyi haberdi.Belki...küçük bir ihtimal...çıkabilirler.
Elsa'yla bakıştık.Aklımızdan aynı şeyler geçiyordu sanki.Ben Astrid'i,Elsa da Hiccup'ı tuttu ve birbirlerine yapıştırdık.Aslında amacımız o ikisini öpüştürmekti ama Astrid Hiccup'ın üstüne düştü ve şu an ikisi de yerde.Birbirlerine deli gibi bakıyorlar.
Rapunzel "Öhöhöhöhm" diyerek onları uyardı.Galiba kıskandı.Astrid birden uyandı ve Hiccup'ın üstünden kalktı.Hiccup ve Astrid yerden kalktığında.Astrid Hiccup'ın yakasından tuttu ve kendisine çekerek öptü.Öpüştüler!Elsa ve ben tam bir Esra Eroluz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Kutup Yıldızı
RomanceHikayeyi Jack Frost'un ağzından okuyacaksınız.Jack Frost;Okulda birkaç kız hariç diğerlerinden nefret eden,özel güçlerinin olduğunu kimseye söyleyemeyen 14 yaşında sekizinci sınıf öğrencisidir.Yeni gelen bir kız öğrenci sayesinde hayatı renklenmeye...