#18#(olamaz!!)

544 18 0
                                    

Şaşkınca berke bakarken o kollarını açıp bana doğru gelmeye başladı.gülümseyip ona doğru gittim ve kollarımı beline doladım.arkadan öksürük sesi gelince ayrıldık.ahsen ve berk de sarılınca hep beraber koltuklara geçtik.ateş bana doğru baktı. kafasıyla berki gösterip 'bu kim ' bakışları atmaya başladı.

M:bu berk bizim belçikadan arkadaşımız.o da istanbulda yaşıyodu geri dönmüş olmalı.

Deyip berke baktım.

B:evet öyle oldu.bu arada bunlar arkadaşlarınız mı müge ?

Oww bunu söylemeyecektin berk.ateş sinirle berke bakıp;

A:sevgilileriyiz..

Dedi bastırarak.berk biraz bozulmuştu.ne diye bozuldu ki?

M:ahsen beraber yemek hazırlayalım da yeriz.

Dedim.kafasını sallayıp arkamdan mutfağa geldi.dolaptan tencereyi çıkarıp makarna yapmaya başladım.ahsen de çorba yapıyodu.

Yemekleri yaptıktan sonra çocukları çağırıp beraber yemiştik şimdi ise salonda oturmuş kahvelerimizi içiyoduk.

Ateş kahvesini bırakıp ayağa kalktı bende ayağa kalkıp;

M:gidiyomusunuz?

A:evet bebeğim yarın erkenden şirkete gitmem lazım.

M:tamam

Deyip kapıya doğru yürümeye başladık.kapıyı açıp ateşe baktım.dudaklarıma uzunca bi öpücük bıraktı.onlar gidince bende içeriye geçip tekli koltuğa oturdum.ahsen ayağa kalkıp;

A:ben yatıyorum yarın erken kalkmam lazım size iyi geceler.

Deyip yukarıya çıktı.bende berke dönüp;

M:biz de yatalım artık sabah büroya gitmem gerek.gel ben sana odanı göstereyim yarın gidersin kendi evine artık.

B:senle bişey konuşabilirmiyim?

Anlamsız bakışlarla ona bakarken kafamı olumlu anlamda sallayıp yerime tekrar oturdum.

B:bak müge b-ben seni uzun zamandan beri..seviyorum.ateşten ayrıl biz beraber olalım.birlikte cok mutlu olabiliriz.bunun için senin için döndüm türkiyeye eğer istersen beraber belçikaya gidip mutlu mesut yaşayabiliriz.ateş senin için iyi birisi değil.

Dedi.Ne diyodu bu böyle.daha ateşi tanımadan etmeden nasıl onun hakkında böyle konuşabiliyodu.bide beni seviyomuş.ben onu hep abim olarak görmüştüm.nasıl buna ihanet edebilir.

M:sen ne dediğinin farkında mısın berk ben seni hep abim olarak gördüm.Ve daha ateşi tanımadan nasıl onun hakkında böyle konuşursun sen!!

Berk alayla bana bakıp;

B:emin ol onu senden daha çok tanıyorum.

Olamaz!!

Berk çok takıntılı bi insandı.ben bunu nasıl unuturum.eğer bana taktıysa ateş ve beni ayırmak için herşeyi yapardı.

Napıcam ben!!

Bu konuyu hemen ateşle konuşmalıyım.

M:berk ben seni abim olarak görüyorum diyorum sen bana ne diyosun.bide ben seni evimde misafir edecektim.siktir git kendine başka uğraşacak bi kız ve kalacak bi ev bul bizimle uğraşma!!

Şimdi çık evimden!!

Diye bağırdım.hala karşımda boğa gibi soluyarak dikiliyodu.

M:daha neyi bekliyosun!!!

Diye tekrar bağırınca arkasını dönüp kapıyı açtı.çıkmadan önce tekrar bana dönüp;

B:bu iş burda bitmedi aşkım.

Dedi ve kapıyı çarparak çıktı.allahım ben napıcam.bu gerizekalı psikopatdan herşey beklenir..

Offfff allahım yardım et bize!!

Arkadaşlar bölüm biraz geç geldi kusura bakmayın.okul yüzünden yazamıyorum.9.sınıf olduğum için dersler çok zor ve ağır.bu yüzden bölüm aralıkları bu şekilde aksayabilir çokkk özür dilerim.multide berk var.vote ve yorum atın lütfen.sizi çoook SEVİYORUM...


Karanlıktaki AydınlığımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin