Eren a fuckboy🙊

69 11 1
                                    

    Eren se volt rest. Addig, ameddig Levi az M3-t szelte, ő a a börtönben nagyban tervezte a "Csidi csudi-jó börtönlázadás" néven futó börtönlázadást. Amióta megnyerte a tortaversenyt, ő lett a "Böri császáristenkirálya".
    Már lassan 3 hete élt ottan, ez alatt rengeteg pártfogója akadt.
Márcsak egy jó stratéga kellet, mert mindenki full HD-ben nyomatta a sötétséget.
    A délutáni csendespihenő után az udvaron gyülekeztek a rabok.
-Nah, akkor itt a délutáni kakaós csigátok! Mindenkinek 3 darab jut! Mellé pedig egy kis Maci kávé!-szólalt meg Menyus, és a tálcát a kacsás úszógumira tette le.
-Köszönjük Menyus bácsi!-válaszolta Alfonz.
    Miután megették az uzsonnát, el is kezdték az ördögi tervek szövögetését.
-A tervünkhöz minden megvan, kivéve maga a terv! Hogy fogunk kiszökni?-kérdezte Alfonz.
-Egy jó stratéga kéne, ismerek is egyet. Egy kocka, pedofíliáért zárták be. Ő segíthetne!-szólt Csipkés Zoltán.
-Az remek! Hol van? Ki az?-érdeklősött Eren.
-Nagyon nehéz vele szót érteni. Nosika az. Informatika teremben él. De előtte meg kell küzdened a rettenet Szopófantommal, utána pedig márcsam a loli harem van hátra, és Nosika. De elég veszélyesek.-mondta Vámpír Ági, majd szegszhin neki esett Zolinak.😍😍😍
-A veszély az életem. Vagyis Levihhhh...-mondta erotikusan Eren, majd otthagyta a bagázst.
    Eren nem volt rest. A harmadik emeleten volt az infó terem. Egyből oda vette az irányt. A terem előtt egy loli állt.
-NA HALLOD! MIT KERESEL ITT TE BÚMER ÁLLAT???-szólt Erenhez a lolitta.
-Előszöt is, mit ugatsz be a 9 éveddel nekem? Hogy hívnak, és beengednél?
-NAH HALLOD! A NEVEM RÉKAALAND, EGY LYÚTÚBCELEB!NEKEM NEM UGACC, TE SENKI! SZÓVAL ZSALJÁL ELFELE!
-Nah, ha ilyen tiszteletlenül szólsz hozzám, lekeverek neked!
-NA FIGYUSZ! MA 3 TIK TOK TÁNCOT TANULTAM MEG SZÓVAL FÁRADT VOK GECÓ! SZÓVAL, HÚZ A PICSÁBA!BEENGEDLEK, HA VESZEL NEKEM PÁPITETT!
-Na baszdmeg! Az mi?
-ÉS AZT SE TUDOD MI AZ A PÁPIT????AZ EGY NYOMKODÓS FOSTALICSKA AMI TRENDI A TIK TOKON!-visította Réka.
-Nyomkod akkor a Nosika pattanásait! De, ha nem engedsz tovább megöllek!-javasolta Eren.
-NAH HALLOD BÚMER ÁLLAT, HA SZÁDRA VESZED A SENPAI-T SZARRÁ VERLEK! KIHÍVLAK! HA LEGYŐZÖL, BEENGEDLEK, ÉS NEM NYÍRLAK KI!
    Eren elfogadta a kihívást. A célja az volt, hogy újra Levi kezei közt tudhassa magát, így mindent megtett ezért.
- Akkor mit csinálunk most?-kérdezte Eren.
-Izé...hát...megcsinálhatom a hajad fuckboyosra?
-Mih? Mi az a fuckboy?
-A tik tok legszegszibb fiúi. Dauerolt göndör barna hajaik vaaagy épp festett dús lokniaik, és romcsi megjegyzéseik...aghr. Szóval az fboy az ideális pasi!-magyarázta Réka.
    Eren már sok mindent megélt, gondolta nem lehet ez rosszabb, mint végignézni az anyja halálát, így belemet a dologba. Egy Levi's pulcsig vett fel, mellé pedig egy sneakert, és egy bazinagy avokádós zoknit farmel naciva, és haját bedaueroltatta, és kiszőkítette.
-Jaj, olyan cuki lettél Errrrrri!-visította Réka.
-Babaaaa! Nagyon tetszik ez a kis falatnyi szoknya rajtad, de még jobb lenne, ha levennéd😏🤩
Ha szeretnéd, szívesen segitek😏-mondta eren, miközben beledúrt dús hajába, és ajakát harapgálta.
-Ahggggg...
-Van kedved meginni egy buble teát??😎😎
-Igheeeen Erri!-ugrált örömébe a lány.
-Remélem ma nem csak a bobák fognak szétpattani a szádban!😏😏😏😏-mondta erotikusan, majd fuckboyosan félrenézett.
    Így Eren és Réka lementek a büfébe, boldogan iszogattak amikor is megjelent egy leányzó, egy fboy-al. Erent meglátva egyből oda is ment.
-Szia baba, mi a neved?Túl aranyos vagy egy ilyen társasághoz, nincs kedved elmenni valahova máshova? Kettesben...😏😏-lérdezte Eren.
-Júj, Guccis Marika vok! Olyan szegszhi vagyol! Ő pedig Martiiiin!
-JHÁJ, EREN MIT CSINÁLSZ! TE AZ ÉN FBOYOM VAGY!-visította Réka.
-Hmm... Én Eren Jaeger vagyok...😏😏😏 kérsz egy kis  Jäger boom-ot?-kérdezte erotikusan, miközben fuck boyosan ripacskodott Eren.
-Jaj, én a Martininek is örülööök!😍😍😍-válaszolta a lány.
-ERRRRRRRIIII! HAGYJAD MÁR!-visította Réka.
-Mellesleg, Eren, mondták már neked, hogy nagyon jó a segged?😏😏-kérdezte a fuckboy.
-Levi mondta, hogy az Alföldre aszociál, de mostanába elég sok mcnuggets-et ettem. Neked pedig naon szép a hajad, olyan szép libafoszöld!😍😍😍😍-pirult el Eren.
-Jajh, köcce, igyekeztem, szépen beállítani! Nincs kedved elmenni velem inni? Kíváncsi vagyok, hogy egy ilyen srác, mint te...tudod!😏😏
-Bocs, de van pasim!-válaszolta Eren.
-Akkor a kurva anyádat baszlak szájba! kedves akarok veled lenni, oszt így bánsz velem?????VIGYÁZZ EREN JAEGER! VIGYÁZZ MAGADRA!
     Eren a fenyegetést semmisnek vette, lassan letelőben volt az egy nap fboyossága. Szét is vált Rékalandtól, így már biztosítva volt, hogy találkozhat Nosika-sama Senpai Senei-el. Épp kulázni indult amikor is léptek zajára lett figyelmes. Martin jelent meg, ilyesztő mosolyal az arcán.
-EREN JAEGER! KIHÍVLAK! HA NYERSZ, AKKOR NEM ÖLLEK MEG!-üvöltötte.
-Jó, de épp szarok!-válaszolta Eren a fülkéből.
-RENDBEN! HA VÉGEZTÉL KEZDETÉT VESZI A FBOYOK HATALMAS ÖSSZECSAPÁSA!
     Vajon Eren nyerni fog, vagy Martin véget vett hősünk, amúgy is szar életének? Vajon csak szerintem idegesítő, hogy így fejeződik be az összes Pokémon? Vajon a Nutella tényleg rákot okoz? Vajon hányszor fogom leírni, hogy vajon? Ezt megtudjuk a következő részben!


   
    

  

[BEFEJEZETT]Ereri Csudálatos KalandjaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin