yeni okul

21 3 0
                                    

"Belizzz hadi ya okula geç kalıcaz"evet ikiz kardeşim belizi uyandırmaya çalışıyorum."of yeliz ne istiyosun sabah sabah bırak yatayım"dedi."okulun ilk gününden geç mi kalmak Istiyorsun belizcim hadi kardeşim ne olur kalk artıkk" biraz sinirlendim galiba"of tamam ya sen git aşağı ben geliyorum"dedi beliz."tamam"deyip odadan çıktım.okula serbest gidildiği için çok güzel bir kombin yaptım.

okula serbest gidildiği için çok güzel bir kombin yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bunları giydim kardeşim ise daha sade bir şeyler giymiş.

Bunları giydim kardeşim ise daha sade bir şeyler giymiş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ikiz olmamanıza rağmen fikirlerimiz hiç uyuşmaz.kahvaltımızı yapıp evden çıktık babamın dediğine göre okul bir arkadaşının kolejiymis.kolejin önüne geldiğimzide kocaman bir yazı yazıyordu kandemir koleji sanırım soyadları içeri geçtiğimizde herkez bize bakıyordu neden çünkü çok havalı bir giriş yapmıştık😎müdür beyin odasının önünde durup kapıyı çaldık girin sesini duyduktan sonra içeri geçtik"ah kızlar hoşgeldiniz babanız sizden bahsetti ben okul müdürü Orhan kandemir tanıştığıma memnun oldum."hehe bizde çok memnun olduk öyle menun oldumki mutluluktan ağlayabilirim öhöhöhö "bizde menun olduk efendim sınıfımızı öğrenebilirmiyiz acaba"dedim"sınifiniz 11/F kızlar yukarıda solda"dedi sevgili müdiremiz.teşekkurler diyip odadan çıktık ve sınıfa gittik.sinifta kimse olmadığı için en arka sıraya geçtik nasıl okul beyendim mı"diys sordum belize
"Bilmem güzel gibi duruyor" beş on dakika sonra sınıfa ikiz erkekler geldi ve bize doğru geliyorlar."kalkın"n-ne ne dedi o"pardon ne dedin canım"dedim aynen bu şekil de"size kalkın dedik zorluk çıkarmadan kalkın orada biz oturuyoruz kardeşimle"allah allah çokta umrumda"peki siz sevgili kardeşinle burda oturun bende sevgili kardeşimle öne otururuz"dedim."ama orda bizim sevgililerimiz oturuyo"tövbe estağfurullah "başka yere otursun yada o burda otursun biz en iyisi başka yere geçelim sizinle muhattap olmamak için kapiş"diyip yanağından makas aldım.sanirım biraz sınır oldu ellerini sıkmaya başladı bizde bişey demeden yerimize geçtik hoca sınıfa girdiğinde yoklama almaya başladı "evet çocuklar yoklamayı alıyorum adını söylediğim burda desin"biluyoruz hoca ilkokulda öğretiyorlar bunu"mert kara ilk olarak"burdaaaagğ"ay o ne biçim ses"dilşah sapçı"o ne biçim soyadı hahaha"burda"dedi kız"beliz yıldız"aha benim gardaşımın adı beliz ayağa kalkıp "burda" dedi "sınıfımıza yeni kızlar gelmiş hoşgeldiniz kendinizi tanıtın bakalım"biz kraliyet ailesinden geliyoruz efendim babam kral annem kraliçe bizde kızları sebah ile melahat hahahaha dedim içimden beliz hemen konuşmaya başladı"ben beliz yıldız 17 yaşındayım buda kardeşim yeliz annemin ve babamın işi yüzünden burlara geldik aslen bursada oturuyorduk tanıştığıma memnun oldum efendim"bu kız ne kibar ya "yeliz yıldız "aha benim adım geldi"burdaa"diye bağırdım"hoşgeldiniz kızlar ben edebiyat hocanız güler taş"dedi ardından bir çocuk "hocam siz ondan taş gibisiniz anladım ben"herkez kahkaha attı ben kardeşim ve o ikziler hariç ."ediz ve Deniz kandemir"dedi hoca "Burda"dedi ikiside o çucklarin adını da öğrenmiş olduk.dersin bitiş zilide çalmıştı kantine iniyorduk bi kız yanımıza geldi adı neydi bu kızın he gülşen bizim sınfta"merhaba kızlar ben gülşen okulumuza hoşgeldiniz gelin kantine inelim "dedi bu kıza kanım çok kaynadı kanka olabilirdik bence kantine inip bır masaya oturduk gülşen bize birkaç bilgi verdi"kızlar aman diyeyim o ikizlere hiç bulaşmayın helede sevgililerine geçen sene bir çocuk sevgilisinden uç istedi diye çocuğu hastanelik etti öyle biri"dedi sonrada boğazını temizledi"ya kızım ben o çocuklardan mı korkucam ya o değil sülalesi gelse hiç bişey yapamazlar"omzumda bir el hissettim"ne dedin bidaha söyle"aha geldi bozuk "dedimki sen değil sülalen gelse korkmuyorum sizden"beni yerimden kaldırıp peşinden sürükledi"ne yaptigini sanıyorsun bırak kolumu"diye bağırdım."kes sesini ve yürü"diye kükredi resmen bişey demeden sürüklenmeye devam ettim.beni bi sınıfa soktu ve duvara iktirdi sırtımı sert bir şekilde vurdum sonrasını hatırlamıyorum.gözlerimi açtığımda hala o odadaydım ama kimse yoktu oda cok karanlıktı hiç birşey görünmüyordu kapıya doğru ilerlemeye başladım ama biryere takılıp düştüm sanırım bileğim burkuldu acı içinde inlerken ayağa kalktım kapını yanına gittim ama kitliydi allah kahretsin benim fobim var ya böyle ortamlarda olunca burnum kanamaya gözlerim dönmeye başlardı ve öylede oldu kendimi yere serdim.

(*Belizin ağzından*)

Off nerde kaldı bu kız neyse belki sınıfa gitmiştir dedim içimden gülsenle birlikte bizde sınıfa çıktık ama sinftada yoktu yelizi çekiştiren o çocuğun yanına gidip sordum"yeliz nerde"dedim"bilmem en son babamın yanındaydı galiba" dedi icim biraz olsun rahatlamıştı sırama oturup yelizi bekledim ama gelen olmadı iki ders bitirdik ama yine gelen olmadı en son müdürün yanına gittim ve Yelizin nerede olduğunu sordum ve yanina hiç gelmediğini söyledi sinirden deliye dönecektim hemen o çocuğun yanına gittim"yalan söyledin yeliz nerede"diye bağırdım ağlamaklı bir sesle"aaov ufak kız ağlama kardeşin sadece cezasını çekiyor"dedi ne cezasında bahsediyor bu öküz "ne cezası ne yaptım ona yeliz nerde eyer başına birşey gelirse seni gebertirim dedim"alt tarafı karanlık bir odada kitli kaldı bu kadar üzülme"dedi ne dedi o karanlık bir oda ve kitli kalmak yeliz için ölüm tehlikesi demek"allah kahretsin,allah kahretsin"diyerek ellerimi başıma vurdum"ne oluyor bu kadar mı korkuyorsunuz"dedi"çabuk çıkar onu ordan nerde yeliz"diye bağırdım"ah no no no no daha süresi dolmadı"ya sabır"senin ona verdiğin süre dolmadan benim kardeşim orda ölecek yeliz şuan baygın ve kanlar içinde orda yatıyor senin yüzünden ölecek kardeşim çabuk anahtarları ver"dedim şaşkın bir ifadeyle bana bakıyordu"ne bakıyorsun versene"dedim ama o dinlemeden yukarıya koştu.

(*Denizin ağzından*)

Allah kahretsin kız benim yüzümden ölecek diyerek yukarı çıktım telefonumun ışığını açıp içeri girdim yeliz yerde baygın ve kanlar içinde yatiyordu hemen yanına gidip başını dizlerimin altına koydum"yeliz uyan ne olursun nolur uyan korkutma beni hadi lütfen"dedim mırılandmya başladı "beni bırakma korkuyorum"dedi"yeliz tamam güzelim birakmıycam korkma ben burdayım yeterki uyan nolur hadi aç gözünü"o sırada kardesi ve benim kardeşimde girdi "deniz ne oluyo burda duygu aşağıda ayrıldınız diye agliyo"off allahım off "ediz o umrumda değil şuan tek umrumda olan şey yeliz tamam mı yeliz başka biri değil"dedim o sırada beliz gelip Yelizin yanına çöktü"ne olur uyan kardeşim hadi"dedi ağlarken aradan beş dakika geçti ambulans gelip Yelizi benden aldı bende hemen yanına geçtim beliz ve ediz de öne oturdu siren sesleri kulaklarımı dolduruyordu. Ambulanstan inip yelizi acile aldılar aradan yarım saat geçti doktor geldi "Yelizin yakınları kimler",dedi"biziz doktor bey ben kardeşiyim ne oldu nesi var iyimi"diye cevap verdi beliz"kardesin çok fazla kan kaydetmiş kafasını da yere sert bir şekilde vurmuş hayatı tehlikesi var şimdilik bunları söyleyebilirim geçmiş olsun iyi günler"ne ne dedi hayati tehlikemi allah beni kahretsin"hepsi benim suçum hepsi benim suçum"deyip ellerimi duvara vurdum."eyer kardeşime birşey olursa seni ööldürürüm"dedi beliz"merak etme ona bişey Olursa sana gerek kamadan ben öldürürüm kendimi"ya deniz sen ne dediğinin farkında mısın daha yeni tanıdığın bi kız için umarım birşey olmaz"dedi ediz ama ben gayette farkındayım"daha yeni tanıyo olabilirim ama ona bişey okursa kendimi asla affetmem.

*
*
*
*evet birinci bölüm bu şekildeydi beyenmeyi ve oy kullanmayı unutmayın sizleri seviyorum

ikiz kalpler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin