😟😟😟

64 10 0
                                    

Marinette:
Ta brunetka začala.





Brečet. Proč. Strašně mě to zajímalo. Nevím, ale zdá se mi, že jsme si blízký. Ježiši na co to myslím já mám ničit ne litovat. Tak strašně to bolí... Ale bolest je krásná, jde se ničit. Přišla jsem k té přepisované modelce. „ čau taky všechny nesnášíš“ „ jo kromě jednoho kluka proč?“ podívala se na mě. „ mohli by z nás být kamarádky co říkáš?“ „ někoho jako si ty potřebujeme“ „ proč mluvíš v množným čísle?“ a z poza ní vyšla bruneta a taková viblitá blondýna. „ čau my jsme Chloé, Lila a Sabrina čily ničitelka všeho dobra a ochraňovatelky Adriena Agresta“ řekla blondýna, teda Chloé. „ jenom jedna otázečka, kdo je Adrien Agrest?“ všechny se začaly smát. A Lila řekla„ to je ten nejhezčí kluk v Paříži, model a syn nejznámějšího pařížského návrháře Gabriela Agresta. Přišla si z jiného světa nebo co?“ ale Sabrina se zeptala: „ A jak se vlastně jmenuješ“ touhle otázkou jsem byla zaražená. Odpověz. Odpověz. Odpověz. Odpověz. Křičel hlásek v mé hlavě. Co mám říct? A tak jsem řekla „ eeeee Marinette“ hned jak jsem to řekla tak Chloe řekla „ tak dámy pro dnešek to rozpouštíme“ každá z holek se vydala jinou cestou. Jen já tam stála jak tvrdý y. Za rohem se ale vynořila ta mě povědomá brunetka. „ ahoj“ řekla ale já mlčela jenom jsem se podívala do země „ jak se jmenuješ, já jsem Alya“ podala mi ruku a já ji přijala nevím proč. „ Ma- marinette“ když jsem to dořekla tak se rozzářila jako sluníčko a pravila„ Marinette to jsem já, Alya. Možná si mě nepamatuješ ale já tebe jo. Byly jsme nejlepší kamarádky“ tu poslední větu řekla docela smutně. „ ale já tě neznám, tak jak jsme mohly být nejlepší kamarádky?“ divila jsem se. Z poza rohu se vynořil i ten snědý chlapec a říkal: „ Ahoj Marinette jsem Nino, Alyi přítel. Myslím že si nevymýšlí“ „ dobře,  ale nemáte důkazy“ skřížila jsem ruce na prsou. Alya něco hledala v mobilu a pak mi ukázala fotku.

 Alya něco hledala v mobilu a pak mi ukázala fotku

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A podtím popisek: BFF navždy

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


A podtím popisek: BFF navždy

Ahoj zdravím vás. 335 slov to je rekord. Udělala jsem to delší, protože o víkendu jsem nevydávala kapitoly, doufám že to nevadí😅😅

Vaše Lady_Mari_Bug

Zlomené srdce bolí, přátelé💔Kde žijí příběhy. Začni objevovat