,,A nyní nejnovější zprávy. Město Middletown, nacházející se nedaleko New Yorku, vzlétlo do povětří. Obvykle poklidné městečko bylo ode dnešního dne srovnáno se zemí. Právě nyní kriminalisté znemožnili přístup do trosek tohoto města a stále se snaží dopátrat odpovědím na nově zrozené otázky. Naše reportérka, slečna Wrightová, je právě na místě této katastrofy, slyšíme se Emmo?" reportér se na chvíli odmlčel, načež se na obrazovce televizních novin objevila hnědovláska, jejíž vlasy byly perfektně sestříhané do krátkého mikáda a v jejíž tváři momentálně sídlila dychtivost po informacích, přitom však i dost velká nejistota a strach.
,,Dobrý den všem divákům u televize, Emma Wrightová, reportérka televizních novin. Teď se nacházíme kus od Middletownu, který ani ne před třemi hodinami doslova vzlétl do vzduchu. Na místě je právě skupina kriminalistů, která místo znepřístupnila a viditelně se snaží dopátrat jakýchkoliv stop, které by je navedly na správný směr. Nepodařilo se nám tu zatím nikoho odchytit a vyzpovídat, tak pouze čekáme na objasnění situace," domluvila a za smířlivého pokývání hlavou se s televizními diváky rozloučila.
Zanechala lidi zmatenějšími a vystrašenějšími než doposud byli, ale méně než budou, protože tohle byl teprve začátek. Začátek hrůzy, která je všechny čekala.
***
Vítám vás u nové fanfikce, snad se zalíbí:D
Upozornění: Předem varuji, že jsem v mnoha věcech, které se tu objevují nejistá (například zbraně, či všeobecně policie v Americe apod.) a i když by vše podle internetu tak nějak mělo sedět, nezaručuji, že to bude správné, proto prosím, abyste to při čtení brali v potaz. Samozřejmě, pokud se v tom orientujete víc a najdete zde něco špatně, rozhodně napište a pokud to bude v mých silách a bude mi to do děje sedět, tak opravím.
Užijte si čtení:D
vaše Maxië
<3<3<3
ČTEŠ
Agent T. - Pod rouškou strachu //LS// ✓
FanfictionTomlinson, agent Washingtonské FBI dostává pod svá křídla další případ, nyní však postupně zjišťuje, že v tohle nemají prsty obyčejní sérioví vrahové, mafiáni nebo teroristé. Potýkají se s něčím o dost horším, s něčím, co zarazit včas ani v lidské m...