Sevgililer Günü ve Gerçekler..

535 25 12
                                    

Merhabalar Eser, sana bu mesajı sevgililer gününde atacağım. Ama sevgililer günü ile alakası yok. Sadece değerli bir gün olduğunu düşünüyor insanlar. Eğer bu gün cidden değerliyse, sen benden bu mesajı almayı hakediyorsun. Pek istekli olmasan da insanlar çok sevdiklerine atmalı değil mi? Sonuçta sevgililer günü, evet ben sana karşı duygularımı öldürdüm. Artık sevmiyorum bundan şüphesiz emin olabiliyorum. Bazen öyle dalıp gidiyorum düşünüyorum; "Berat acaba niye olmadı?" diye kendime soruyorum. Bunu cidden çok düşündüm Eser, gecemi gündüz ettim bazen. Ben nedenini buldum. Hemde fazlasıyla doğru olduğunu biliyorum. Biz seninle hiç tanışmadık, onu farkettim. Senin "Berat" denilince aklına gelenler tek şu idi; " Endüstri meslek lisesinde okuyan, ırkı kürt olan bir insan". Senin ırkçı olduğunu biliyordum. Ama ben %100 eminim ki beni tanısaydın sevebilirdin. Çünkü, farklı bir insan olduğumu biliyorum. Ama senin gözünde bir kız geçince afedersin ama hayvan gibi bakan, laf atan. Kızların arkasından ıslık çalan, kavgacı, saçma sapan hareketler yapan, şivesi değişik, ailesi farklı bir kişiyim. Benim kimse kürt olduğuma inanmıyor biliyor musun? Ben şuan kendimi savunmuyorum, biliyorum sen yine şuan "Off Berat çok sıkıcısın" diyeceksin, ama ben sadece sana bunları açıklamak istiyorum. Duvarlara anlatmaktan bıktım. Sana bunların hepsini dökmek istedim. Ben sana kendimi tanıtmak istiyorum. Biliyorum şimdi "Kürtleri tanımak istemiyorum" diyeceksin. Ben sana yinede anlatacağım. Ben 17 yaşında, lisede 3. sınıfa giden bir insanım. Hayatımın bir çoğu şiir yazarak geçiyor. 118 tane şiirim var, 10 tane şarkım var. Cömert birisiyimdir, egoistlik en nefret ettiğim şeydir ama sevdiğim kişinin egoist olması beni ona çekiyor. Ailem burda doğup büyüdü. Babam haricinde. Sana birde bahsettiğim şu kapalı kutu olayı var. Ben seni severken çok kapandım. Yani bildiğin bir kutu oldum. İnsanlar benim kalbime ulaşmaya çalıştı bazen. Bazıları bunu başardı, bazıları başaramadı. Berkay ve Ömercan bunları başaranlardan. Sen onlara sinir oluyorsun biliyorum. Ama emin ol ki seni çok seviyorlardı. İşte beni üzdüğünü düşündüler yani klasik kardeş olayı. Ben Buse ile farklı bir ilişki içerisindeyim, yani Buse sevgilim gibi. Ona aşığım ama dost olarak yani bir insan her zaman mı yanında olur? Buse'ye ne zaman ah uh etsem Buse direkt benim yanımda olup teselli ederdi. Şuan biraz soğuduk, seni hatırlattığı için biraz ben uzaklaştım. Sen bana "Senin ki aşk değildi psikopatlıktı." dedin. Ben o cümleyi çok düşündüm de, yok ya Eser cidden değildi. Tamam bilmediğin bir kaç şey var onları bilsen olabilirdi. Yine söylemeyeceğim. Ben sana şiirler yazdım, hikaye yazdım, şarkılar yazdım. Sabaha kadar seni düşündüm. Ne zaman "Unutucaksın Berat" dediysem seni aldatıyormuş gibi hissettim. Tüm kızlara gözlerimi kapadım. Hayatımda ki tek kişi sendin. Ben seni 4. sınıfa giderken biliyordum. 4. sınıf günlüğüm halen duruyor, o sana yazdığım ergence sözler, beni nasıl gülümsetiyor bilemezsin. Ben seni insan olarak sevmiştim ya Eser. Bir kürt veya bir ırkımsı birşey olarak değil, ben seni kalbimle sevmiştim. Her attığında seni düşündürsün diye sevmiştim. Olmayacağını biliyordum ama insan der ya "Bir umut" diye, bende öyle sevmiştim. Ne bileyim diğerleri çok basitti. Sen çok farklıydın, beni hiçbir şey yapmadan mutlu ediyordun, gülümsetiyordun. Kalbimin hızlı atmasına neden oluyordun. Sinir krizim var benim mesela, sadece ilacı sensin, ki halen öyle. Ben sinirlendiğim zaman senin fotoğraflarına bakıyorum, bilmiyorum ama nefeslerim yavaşlıyor, karnıma ağrı giriyor benim ağlamamı kesiyorsun. Ben birde düşünüyorum sarılsak ne olurdu? Senin gözlerine bakarken neler hissederdim. Herhalde kalp krizinden giderdim. Diğerleri bana etki etmiyor ama sen anlayamıyorum abi. 70 milyon kişi arasından neden sen? Hiç kimse bunu beceremezken neden sen? Hiç kimse benim kalbime kazınmazken, her gece kendini düşündürtmezken neden sen? Hiç kimse beni bu hayatta bir şeyler olacağımı hissettirmezken, ona tartışmasız güveneceğimi hissettirmezken neden sen? Biliyorum yakışıklı değilim, tatlı bir yüzüm yok, mükemmel bir fiziğim. Ama sana tartışmasız her şeyi ile bağlı bir kalbim vardı. Ne olursa olsun seni sevmekten vazgeçmeyecek, hiçbir zaman seni aldatmayacak. Benim bir hayalim vardı sana onu söylemek istiyorum. Her gece düşündüğüm. Bazen rüyalarımda gördüğüm. Bir kızımızın olmasını istemiştim. Adını "Rüya" koymak istiyordum. Onun haberini öğrenince ki sevincimiz, ilk tekmelemesinde ki heyecanımız. O doğunca ilk Annemi Babamı diyecek diye iddiaya girerdik. Sen kazanırdın tabii ki, çünkü hep kadınlar kazanır. Ben sizi bir akşam yemeğine götürürdüm. Çıkardık bir cafeye parka veya bir yere giderdik. Sen Rüya'yı alırdın kucağına, sarılırdım ben sana. Öperdim anlından "Helalimsin kadın!" derdim. Rüya büyürdü, onunla pembiş pembiş giyinirdiniz anne kız. Eğer bir gün gelip Rüya bana "Baba benim adımı neden Rüya koydunuz?" der ise, ona şu cevabı vermek istiyorum; "Annen ile ben rüya gibi bir aşk yaşıyorduk. Sende bu rüya gibi aşkın hayaliydin. Sen doğunca artık hayal olmaktan çıktın ve gerçeğimiz oldun. Bizde senin adını bu rüya gibi aşkın çocuğu olduğun için "Rüya" koyduk. Demek istiyorum. Çok hayallerim vardı seninle. Bana tek sen lazımdın. Justin Bieber'ın dediği gibi " Beni sevdiğin sürece, aç kalabiliriz, evsiz kalabiliriz, ayrı kalabiliriz."Sen beni azıcık sevseydin bak ben neler yapacaktım. Bunları etkilen diye söylemiyorum. Sadece duvarlara konuşmaktan bıktım. Senin gözünde artık "kürt" değilde, bir insan olmak istiyorum. Duyguları, düşünceleri olan bir insan. Ben seni her zaman seveceğim, biliyorum son konuşmamızda bana çok kötü şeyler söyledin, bunlardan bahsetmek istemiyorum. Duygu sömürüsü gibi oluyor. Ben yinede teşekkür ederim. Bana bu yeteneklerimi kazandırdığın için, duygulu düşünceli bir adam yaptığın için. Romantik birisi yaptığın için. Bu mesajımı okumayacaksın belkide sonuna bakacaksın. Ama teşekkürler Eser, galiba bu son mesajım olacak. Çünkü sana karşı söylemek istediklerimi söyledim. Hepsi bu kadardı. Teşekkürler.

Yalnızlıkta Kaybolan Sevgi Taneleri[Düzenleniyor]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin