1.32 Düşmanlıktan Dostluğa❈

317 42 140
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 22.02.2021 (00:10)

Bölüm Şarkısı: Loudovikos Ton Anoyion - To Aroma

İyi Okumalar!

Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan

Chaezan

Karşımda titreyen kıza ve onun şişmiş karnına bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşımda titreyen kıza ve onun şişmiş karnına bakıyordum. Karnında bir bebek taşıyordu. Benim ve benim gibi burada yaşayan kadınların asla sahip olamayacağı şeydi. Tavigan'da yaşamaya başlayan rahiplerin ve rahibelerin asla çocukları olamazdı. Katı bir kuraldı ve acımasız cezaları olurdu. Bize öğretilen ilk kural buydu. Evlenmek ve çocuk yoktu. Kendimizi tamamen dinimize adamak için getirilen bir kuraldı. Güzel bir kuraldı. Çocuk ve aşk söz konusu olunca insanın zayıfladığını düşünüyordum. Zayıf noktalardı. Karşımdaki kıza bakınca kendimi şanslı hissetmiştim. Bu zavallı gibi aşka kapılacak birisi olmamıştım. Aşkın beni kontrol etmesine izin vermemiştim, ben aşkı kontrol etmiştim. Eh, evlenmemiz ve çocuk sahibi olmamız yasaktı ama gizlice aşk yaşamımıza engel olan bir şey yoktu. İnsan kendi doğasına karşı bir nebze karşı koyamıyordu.

Yanımda duran Ardash'a baktım. Saevthas Prensi sayesinde bu suçlu çifti yakalamıştık. Kızın hamileliliğini ortaya o çıkarmıştı, sevgilisini de o bulmuştu. Bu çocuğu seviyordum. Oldukça işe yarıyordu. Küçük bir erkek kardeşti. O da beni severdi, her daim diğer rahip ve rahibelerden onun için farklı olmuştum. Arkasını kollardım, o da bana yardım ederdi. Bu çocuk iyiki Tavigan'a gelmişti. Bir krallıkta harcanmak yerine burada yükselecekti. Saevthas Kralı'nın fazlasıyla çocuğu vardı. Harem denilen yerde birçok eşi olmuştu. Birçok eş, birçok çocuk demekti. Ardash eski hayatını ara ara anlatırdı. Orada en çok özlediği kişi abisi Kaveh idi. Öz abisine olan özlemi fazlaydı. Zamanla alışacaktı.

Tekrardan karşımdaki iki suçluya baktım. Genç kız ağlayarak "Lütfen, rahibem, lütfen bağışlayın." dedi.

"Tavigan yasalarını çiğnediniz ve bağışlanmak mı diliyorsun? Çok komik." dedim.

"Bizim bir suçumuz yok, Rahibe Chaezan. Tek suçumuz âşık olmaktı. Birbirimize karşı koyamadık. Üstelik dinimizde aşk yasak değil."

"Evet, değil ama bu topraklarda kendimizi dine adamamız için yasak. Aksi halde yaratıcılarımıza hizmet edemeyiz, bu dinin kutsallığını yaşayamayız." dedim. Gözlerim karnına takılmıştı."O bebek olduğu sürece Tavigan'da hizmet etmen mümkün mü? Değil."

"Dinimizi yine yaşıyorum, bir şeyler yapmak istiyorum. Bebek buna engel değil."

Âşığı olan gence baktım. O ise bakışlarını eğmişti."Bebek ve bu genç, engel. Mükemmeliğini bozan iki unsur. Bu halde Tavigan'a hizmet etmen mümkün değil."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin