Merhabalar üşengeç, inatçı, kararsız kalan, umudu tükenen, ve en önemlisi psikolojisini si*en sevgili shifter arkadaşalarım. Bugün size Darwin metodunu anlatacağım. Bu metodu ayyı gibi tavsiye ediyorum. Çünkü neden olmasın sljdlsjdldkd. Şaka şaka cidden harika metod. Dün anlatmıştım. Bugün tam manası ile denedim. Ciddwn işe yarıyor. İnsan çok hızlı belirti alıyor ve çok yorduğu için insanın uykusu geliyor. Diyeceksiniz ki "..o zaman sorması ayıp neden hala bu gerçekliktesin tırrek yazar?". Çünkü metodu denerken yazmam gereken bazı şeyleri yazmadığımı hatırladım. Gece gece üşendim bu yüzden metodu yarıda kesip götümü devirip yattım. Neyse siz benim gibi yapmayın tamam mı. Evvet o zaman metoda geçelim.
DARWİN METODU
1- Beyaz, boş bir kağıda scriptinizi kırmızı kalem (tükenmez, başlık kalemi, keçeli, boya kalemi hatta göz kalemi olsa bile fark etmez.) ile yazınız.
2- Scriptinizi yastığınızın altına koyun.
3- Rahatlamak ve başka düşüncelerden ayrılmak için meditasyon yapmanız tavsiye edilir. (isterseniz bunun için bir bölüm hazırlarım).
4- Deniz yıldızı pozisyonunda yatın.
5- 1'den 100'e kadar olabildiğince yavaşça sayın. Sayarken orada yaşayacağınız anıları düşünün.
6- Belirtiler çoğalınca korkmayın ve devam edin.
7- Olumlamalar söyleyerek uykuya dalın. Hatta olumlamaları söylerken bile orayı hayal edin.
Evvet metod bu kadar. Denerseniz neler yaşadığınızı, nasıl hissetiğinizi yazarsanız sevinirim. Hadi sağlıcakla kalın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Não Ficçãoİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)