Marinette
Alarmın lanet sesi ve annemin bağırışlarından sonra sonunda uyanabilmiştim.Elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdikten sonra kahvaltı masasına oturdum.
Kahvaltımı yaptıktan hemen sonra çantamı sırtıma takıp okuluma yol aldım...Okulda
Okula giriş yaptığımda ilk Alya ve Nino'yu bankta birlikte konuşurken gördüm.Onlara seslendim ve beni farkettiklerinde onların yanına gittim.
"Günaydın Marinette"
"Günaydın Alya."
"Sınıfa gidelim isterseniz kızlar,orada konuşalım."
"Olur Nino."
Sınıfa giderken merdivenlerde Adrien gibi sarı saçlı birisi görmüştüm...Onu özlemiştim,acaba gerçekten o mu ?
Sınıfa girdiğimizde Chloe daha demin gördüğüm çocuğa sarılıyordu...Adrien diye tahmin ettiğim çocuk Chloe'nin kollarını boynundan ayırdığında o kişinin Adrien olduğunu gördüm.Sonra da yerime oturdum.
"Ah Adrien ,sen geldiğin için o kadar mutluyum ki !
"Ben de seni gördüğüm için çok mutluyum Chloe."
Bu kadar erken gelmesi şaşırtıcıydı .Ben ona New York'a gitmeden önce ona onu sevdiğimi söyleyecektim ama şimdi...
Yazardan
"Kızım,sence de Adrien'ın bu kadar erken gelmesi garip değil mi ?Teneffüs olduğunda ona soralım mı ? Ne dersin ?"
"Marinette?İyi misin ?"
Mavi saçlı kız ,arkadaşının söylediklerini duymuyordu çünkü derin düşüncelere dalmıştı.Mavi saçlı kızın derin düşüncelere daldığını anlayan arkadaşı onun yüzüne doğru elini salladı ve gerçek dünyaya dönmesi sağlamış oldu.
"Marinette,ne düşünüyordun öyle?"
"Ne?Aaa, bir şey yok merak etme sen."
"Yalan söylediğin belli Marinette,dediklerimi de duymamışsın.Neyse sonra konuşuruz,tamam mı ?
"Tamam."
Herkes birbirleriyle konuşurken öğretmen sınıfa girdiğinde kimseden bir ses çıkmamıştı.
"Günaydın çocuklar,ben sizin yeni sınıf öğretmeninizim.Adım Jasmin."
"Günaydın Bayan Jasmin."
"Lütfen kitaplarınızı masanızın üstüne koyun ve beni bekleyin."
"Tamam öğretmenim."
Herkes kitaplarını ve gerekli eşyalarını çıkardıktan sonra öğretmen de yoklama almaya başladı.Yoklama alma işlemi bittikten sonra ders başladı.
Marinette
Zil çaldığı zaman yanımdan bir ses geldi ve o kişi Alya'ydı.
"Hadi Marinette,Adrien'a soralım."
"Ben niye geliyorum ki ,sen sormayacak mısın ?Bana ihtiyacın yok."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mucizevi Sırlar
RandomAdrien gitti,Adrien gelecek.Ama Adrien gelince her şeyin karıştığını,bütün sırların açığa çıktığını görecek.En üzülenlerden olacak o. Marinette'i her bölümde göreceğiz,en çok acıya katlanan o olacak,en çok hata yapan da. Felix'i her bölümde göreceği...