Igår hade jag 187 reads,idag 272?!?!NI ÄR JU INTE HELT KLOKA.Skit glad tjej här asså,ni förstår inte aja!Nu börjar del 11 hehe!
Som vanligt var det för tillfället.Mamma stog nere i köket och gjorde mat.Pappa låg i soffan och kolla på TV,själv låg jag i min säng med både min IPad,IMac och mobil.Jag uppdatera min blogg samtidigt som jag kolla på ett nytt avsnitt av Orange is the new black och sen hade jag mobilen för att smsa,kika och snapa med mina vänner.Det brukade vara så dagligen i mitt liv.
Jag fick ett sms,såklart från Feliz.
Hej du...Mira....det går rykten om....hmm....Att du är....Detta är väldigt svårt och säga eftersom jag verkligen inte vill göra dig ledsen eller arg eller något...Men Mira återigen!Det går rykten om att....du är otrogen mot mig....Jag vill bara få det överstökat så kan du säga hur det ligger till...?
Trodde Felix på RIKTIGT att jag var otrogen mot honom?Han litar väl ändå på mig eller?Då ska ju han inte gå runt och tro det.Jag blev faktiskt sårad.
Felix?på riktigt?tror du att jag är otrogen?mot DIG?Litar du inte på mig eller vad?Jag blir faktiskt sårad att du ens tror det,du ska kunna lita på mig,du kan lita på mig!Snälla Felix herregud tro mig,nej det är jag verkligen inte....
Just nu var jag ganska arg så stängde av både min data och IPad men lät mobilen vara på.För jag ville se vad Felix svara.
-Mira,Maten är färdig!ropa mamma nerifrån köket.
-Jag kommer!ropa jag tillbaka.Jag klev ner för trappan och gick mot köksbordet och satte mig ner på min plats.Pappa satte sig brevid mig och mamma mitt emot mig.Vi hade inga bestämda platser eller så,men vi satte oss alltid på samma plats.Vi satt och åt i tystnad,vilket var skumt.
-Har det hänt något Mira?frågade pappa med en låg stämma.
-Nej inget speciellt,ni behöver inte oroa er.Men jag orkar inte äta mer så kan jag få gå upp?frågade jag och kolla på mamma.
-Men jo,gå upp du!sa mamma och log.Jag log tillbaka och små sprang uppför trappan.Jag slängde mig över sängen,perfekt för att få tag i mobilen,oj 5 olästa sms.
Mira nej såklart inte men jag ville bara vara säker!
Mira hallå???
Hatar du mig nu eller vad??
Varför svarar du inte Mira??
Vill du göra sljt så får du det...:)
Göra slut?ÄR HAN HELT FRÅN VETTET.Nej såklart inte.
Nej Felix förlåt att jag inte svara men jag åt mat,Hatar dig inte och skulle aldrig kunna hata någon så underbar som dig,min älskade pojkvän<3
Jag tryckte på send.Jag var glad igen på något sätt,men ändå inte.Men det är borta imon,så det är inget farligt direkt.
Godnatt älskade flickvän<3
Från Felix såklart.Jag svarade enkelt med ett godnatt sedan gick jag och la mig.Inte för att jag var trött,utan att få mina tankar bort härifrån och bara vila.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Du?Aldrig..
ФанфикMira Julia Andersson är 14 år och lever för ridning! Allt hon önskar sig är en egen häst. Hennes födelsedag närmar sig och det verkar förändra hela hennes liv! Hur kan folk egentligen hinna med allt? Bonnie,Sarah och Felix är allt. Men plötsligt för...