16- Vacanta in Austria (Anna&Harry)

728 45 5
                                    

Anna's POV

"Nu pot femeie!'' spune Harry imbufnandu-se si asezandu-se pe zapada rece de pe partie.

"La naiba e pe baby schi...poti sa o faci. Te ridici , te lasi usor in fata..sti cum sa pui frana.."

"Bine" spune ridicandu-se. Jur ca ma bufneste rasul doar cand il vad uitandu-se la copii aia mici care merg minunat pe schi. Deja se holbeaza. La naiba ...nu stau aici sa te invat. Il imping...Cu Dumnezeu inainte , Styles!

"Wooow" striga el.

Privesc cum se duce in fata. A luat virajele si nu a cazut. Ocoleste copii si ii iese. Ce profesor bun si senzational sunt.

''Bravo Harry!" spun ducandu-ma dupa el.

"Mersi!" spune intorcandu-si fata spre mine

"In fata! Intoarce fata! Nu te uita la mi.."

Prea tarziu..a intrat in copac...Styles...Styles..Styles...

"Esti bine?" spun ajutandu-l sa se ridice.

''Minunat!" spune razand.

Il sarut dulce pe buzele reci. Limba calda ce patrunde in gura mea intra intr-un dans lin cu a mea.

"Au!" spun intreupand sarutul. "De ce m-ai muscat?"

"O meritai!" spune zambind. "Hai pe partia mare!"

"Nu e o idee buna"

"Ba da este!" spune ranjind

Mergem spre telescaun. Ne urcam dupa ce ma asigura de 13456 de ori ca este sigur si constient de ce face. Urcam usor usor pana la cota....2400?! A innebunit. Nu stie sa schieze si sincera sa fiu nu vreau sa vin cu un Harry rupt acasa.

"Esti gata?"

"Esti sigur?"

"Anna pot sa o fac!"

"Nu face ambitii tampite cu mine te rog! Mai bine te dai cu placa. Da-le la naibii de schiuri." spun landu-le din mana sa. Bineinteles ca protesteaza , le ia , si si le pune.

Harry's POV

"Esti gata?"

"Esti sigur?"

"Anna pot sa o fac!"

"Nu face ambitii tampite cu mine te rog! Mai bine te dai cu placa. Da-le la naiba de schiuri."

La naiba avea dreptate. Imi este putin frica sa nu patesc ceva ,dar, cat de rau poate fi...huh? Cat ma gandesc la asta ,  incapatanata imi ia schiurile din mana iar eu protestez...desigur. Mi le pun in picioare.

"Te iubesc mult! Si mersii ca ai stat si ai pierdut o zi intreaga ca sa...sti tu.... sa ma inveti sa schiez." ii spun plasandu-i un pupic pe buzele reci.

"Si eu te iubesc! Ai grija ce faci. Stai mai jos , sa pui frana.."

"Anna..."

"Bine.."

Ea o ia inainte si se pierde printre brazi...hai ...trebuie sa pot! Deodata aud o voce mica si pitigaiata.

"Nu ai tupeu si vrei sa o impresionezi..huh?"

Era un pusti de vreo 9 ani care se dadea mare zmeu.

"Ce vrei tu ma?"

"Stiu ca n-ai tupeul...coboara cu teleschiul inapoi daca nu vrei sa iti rupi gatul!"

"Si de ce te-as asculta...ma rog?"

"Pentru ca am experienta"

"Tu si experienta ...baba si mitraliera" spun eu razand.

You and I (H.S.Fan.Fiction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum