Era dimineață . Razele sorelui imi mangaiau trupul dezvelit . M-am ridicat din pat indreptandu-ma spre usa . Am coborat leneșa scarile si am observat ca Ashley era in sufragerie doar cu chilotii pe ea .
Ashley : Buna dimineața !
Eu : Ti-am spus sa te simti ca acasa , nu sa te dezbraci de tot . Daca venea Rayan si te vedea asa ?
Ashley : De parca sunt prima femeie pe care o vede dezbracata .. spune dandu-si ochii peste cap .
M-au apucat nervii. Fata asta este o tarfa . Nu are pic de rusine.
Deodata aud niste pasi pe scari . Era Rayan .
Eu : Ashley , acopera-te !
Ea nici macar nu s-a acoperit , statea ca o nesimtita goala in fata lui .
Rayan : Scuze , nu am vrut să ..
Ashley : Eu imi cer scuze , nu am vrut sa vezi asta , spune indreptandu-se goala spre bucatarie .
Rayan : Pe bune ? spune uitandu-se confuz spre mine.
Eu : Crezi ca nu am observat cum te uitai la ea ? spun mergand spre bucatarie .
M-am asezat la masa si am inceput sa mananc un mar .
Ma gandeam cum poate nesimtita sa stea la masa dezbracata in fata lui Rayan . Dar nu vroiam sa ma cert cu ea , pentru ca stiam ca trebuie sa duca marfa pentru d-na Garcia , asa ca mi-am stapanit nervii .
Ashley : Ok .. eu ma duc sa fac un dus .
S-a ridicat de la masa indreptandu-se spre baie . Rayan se uita ca un nesimtit la fundul lui Ashley .
Rayan : Ce tarfa !
Eu : Mai taci !
Am urcat pe scari indreptandu-ma spre camera mea . Rayan venea dupa mine si cand am intrat in camera mainile lui puternice mi-au strans mijlocul . Ma sarutat de cateva ori , eu respingandu-l .
Rayan : Hai , nu-mi spune ca esti geloasa ?
Eu : Nu sunt geloasa , putin imi pasa !
A inceput sa ma stranga tare in brate .
Rayan : Stii ca eu am ochi numai pentru tine , spune sarutandu-ma .
M-a luat in brate asezandu-ma usor intinsa pe pat . A inceput sa ma sarute , plimbandu-si mainile pe corpul meu .
Deodata observ pe gâtul lui o pata rosie , era ruj .
Eu : Lasa-ma ! spun impingandu-l
Rayan : Ce s-a intamplat ?
Eu : Lasa-ma in pace .
*Din perspectiva lui Rayan*
Ma gandeam oare de ce a reactionat asa . Poate e in acea perioada a lunii in care femeile sunt inpulsive si nervoase . Am inceput sa ranjesc la acest gand amuzant .
*Din perspectiva Amyrei*
Stateam in pat rezemata de tablia acestuia . Ma gandeam oare de unde a capatat urma aceea . Eu nu ma dau cu ruj aproape niciodata . Gandurile mi-au fost spulberate de vocea lui Ashley.
Ashley : Amy eu am plecat ! Am luat marfa , la ora doua o sa fiu la port .
Am auzit cum a trantit usa de la intrare . Deodata Rayan se aseaza langa mine . Ma imbratișaza si imi spune :
- Ce se intampla ? De ce m-ai respins ?
Eu : A fost frumos la inceput Rayan . Intotdeauna se intampla asa . Dragostea e frumoasa la inceput , apoi se transforma intr-un rahat , spun uitandu-ma intr-un punct fix.
Rayan : La ce te referi ?
Eu : Pai .. nu ma mai saruti cum o faceai inainte .. nu ma mai atingi cum o faceai inainte .. si mirosi a parfumul altei femei! spun nervoasa .
Rayan : Stii ca doar pe tine te iubesc , ce iti venii asa deodata ?
Eu : Lasa-ma in pace ! Esti un idiot , avea dreptate mama in privinta ta .
Rayan : Iar discutam despre povara de maicata ? Zi-mi odata ca ai pe altul si gata .
Eu : Nu caut motive de cearta ! Acum du-te dupa tarfa de Ashley si lasa-ma in pace !
Mi-a infipt mana in gat lasandu-ma aproape fara aer .
Eu : Lasa-ma idiotule , nu mai pot sa respir !!
Nu inceta , incepea sa ma zdruncine ca un apucat .
Eu : Te urasc !
Cand am spus asta mi-a dat drumul . Era prima oara cand a fost violent cu mine . Oare ce se petrecea ?
Eu : Daca nu te simti vinovat , nu iei foc ! spun cu ură .
Rayan : Nu te insel cu nimeni , intelege odata !
Nu puteam fi atenta la ce a spus . Pur si simplu ma gandeam doar la cum ma strans de gat mai devreme . Incercam sa ma ridic din pat pentru ca nu mai vroiam sa il vad , vroiam sa stau singura putin , dar nu ma lasa.
Eu : Vreau sa plec ! Lasa-ma !
Rayan : Nu pleci nicaieri! spune dandu-ma cu capul de tablia patului de vreo doua ori .
Lacrimile incepusera sa imi curga .
Rayan : Dezbraca-te ! spune rastit.
Il priveam cu atata ura .
Rayan : Am spus sa te dezbraci ! spune apucandu-ma de par .
M-am dat jos din pat si am inceput sa ma dezbrac . Lacrimile inca continuau sa imi curga .
M-a tras in pat punandu-se peste mine si incepand sa imi sarute corpul . Am inceput sa plang mai tare .
Era foarte brutal , ma simteam ca si cum era un viol .
Dupa ce a terminat sa asezat in pat aprinzandu-si o tigara. Eu am ramas nemiscata privind tavanul .
Rayan : Ce bine a fost ! spune ranjind.
Eu il priveam cu multa ura . Parca nu il recunosteam , ce s-a intamplat cu barbatul tandru si iubitor de dinainte ?
M-am ridicat din pat putin ametita. M-am dus la baie sa imi fac un dus .
Am intrat in cada dand drumul la apa. Ma simteam ca o carpa . Cum a putut sa faca asa ceva ? Sigur sa simtit amenintat cand i-am spus ca ma inseala . Mai mult ca sigur se simte vinovat .
Am iesit din dus luandu-mi un sutien si o pereche de chiloti de culoare albastra .
Am iesit din baie ducandu-ma spre dulap . Rayan nu mai era in camera . Mi-am luat o rochie pana deasupra genunchilor , o haina de blana deasupra si o pereche de botine cu tocuri inalte . Am iesit din camera luându-mi geanta si m-am indreptat spre oblinda de pe hol. Mi-am aranjat parul si am plecat spre sufragerie . Rayan ma astepta acolo .
*Din perspectiva lui Rayan*
Misca-te odata sau o sa imbatranesc aici ! Daca banuieste ceva ? Daca a aflat ca o insel ?
*Din perspectiva Amyrei*
Am pasit spre usa ignorandu-l pe Rayan . Mi-a deschis usa lasandu-ma sa ies prima. Am iesit pe usa , cand deodata am auzit soneria telefonului lui Rayan . Ignora telefonul ca si cum nici nu suna .
Sper ca va placut :* Diseara cred ca o sa pun un nou capitol . Astept parerile voastre despre ce am scris pana acum . Bye :*
CITEȘTI
The Chameleons
RastgeleSă începem cu începutul , mă numesc Amyra Ișik . După nume probabil v-ați dat seama că sunt de origine arabă . Am crescut într-o familie de teroristi . De mică mi-au plăcut armele , nu păpușile . Am fost o fetiță cuminte , ascultatoare , până a a...