- Kisasszony.
- Ne, Mark, ne mondj semmit. Tudom, hogy láttál. De nem akarom hallani.
Ezen a gyönyörű, bár hideg hétfői napon, Mark éppen az iskolába vitte Ruby-t, aki nagyon nem akart vele szóba állni.
- Nem arról van szó - mosolygott a sofőr. - Jett tegnap megvette a jegyét Amerikába. Még a héten elutazik.
- Ó - nyugtázta a lány. - Azt hittem hónapokra a nyakamra telepszik. Biztosan Maeve miatt van. Hallottam, hogy Jettnek kellett helyettem átnéznie a papírokat. Well, sose tudjuk meg.
Mark ezt sem megerősíteni, sem letagadni nem akarta. Előző nap, Ruby egy árva szót sem beszélt a bátyjával, aki bezárkózott a szobájába. Nem tudni, mit csinált odabent egész nap és a lányt őszintén szólva nem is nagyon érdekelte.
Ren ellenben, nagyon is jelen volt és messze túl sokszor felemlegette, hogy milyen szörnyű dolgokon kellett Ruby miatt Shinnel keresztülmenniük.
- Az a nő nagyon furcsa - mondta a lánynak. - Iszonyú dögös, de nagyon furcsa. Mint egy jégcsap. Egy minden lében kanál jégcsap. És nem akarta elfogadni, hogy nem vagy otthon. Mindenképpen be akart menni a szobádba. Tényleg volt kulcsa. Mondtam neki, hogy elmentél valamerre és nemsokára jössz, mi is rád várunk. Az istenért sem akarta elhinni. Mintha direkt azért lettem volna ott, hogy hazudjak neki. Aztán végül megtalálta a bátyádat. Szegény olyan arccal ment a nővel, mint akit kínoznak. Majdnem megsajnáltam, annak ellenére, hogy egy gyökér.
- Mindenki azt kapja, amit megérdemel - legyintett Ruby akkor. Most pedig semmi kedve nem volt az előtte álló biológia és fizika órákhoz.
Biológia órai tevékenység: végignézni a telefonján a szelfiket Tristannel. Fizika órai tevékenység: hátulról papírgalacsinokkal dobálni Ericet. Mert mégis kit tud ilyenkor érdekelni az érettségi?
***
- Adj egyet - Ren a kisbolt mögött cigizett, ahogyan szünetben általában szokta. Ruby pedig letarhálta, mint ahogy általában szokta.
- Még nem kaptam meg tőled a sörömet - állapította meg a fiú.
- Nem mintha óra közben akarnád meginni. Ráér, nem? - vonta meg a vállát a lány.
- True shit - nevetett Ren, akin megint rajta volt a nulla dioptriás vastag szemüvege és a külön az iskolához vásárolt stílustalan ingben parádézott. Különösen fájdalmas darab volt, mindenütt anime lányok borították. - Amúgy, biztos, hogy nincs köztetek semmi? Trissel - vonta fel a szemöldökét. - Gyanús vagy nekem.
- Uhm. Nincs - közölte Ruby, miközben könnyedén a földre pöccintette a hamut. - Meddig akarod még ezt kérdezgetni?
- Amíg meg nem győzöl - horkant fel a fiú. - Nem vagy túl meggyőző, remélem tudod.
- És miért fontos ez neked ennyire?
- Nem az - tiltakozott Ren. - Csak kíváncsi alkat vagyok. Amúgy, együtt is megihatnánk azokat a söröket. Ma este. Van egy film a moziban, amit szerintem látnod kéne. A "Gyilkos lámák támadása." Rég nem mentünk már sehová ketten.
- Uhm, akármennyire is jól hangzanak a gyilkos lámák, nem hiszem, hogy ma ráérek - válaszolt Ruby. Lekötötte, hogy a cigifüst minden igyekezete ellenére visszaszáll a hajába. Nem akarta, hogy büdös legyen a haja. - Tudod, a bátyám még mindig otthon van. Jobb ha hazamegyek. Talán, majd miután elment.
- Oh. Kár. - Ren felajánlhatta volna, hogy menjenek hárman vagy négyen, de nem tette. - Mindjárt becsöngetnek - jegyezte meg. - És akármennyire is nincs szükségem rá, hogy magyarázzák nekem a történelmet, nem szeretnék évet ismételni. Szóval szerintem én most startolok befelé.
YOU ARE READING
A házi kedvenc (light femdom)
RomanceRubynak mindent megadott az élet. Csak egy baja van: borzasztóan unatkozik. Mit csinál vajon, amikor találkozik a hajléktalan Tristannel? Nem túl nagyok köztük az ellentétek? Ez a történet vonzalomról, birtoklásról, traumáról és szerelemről szól. *...