„Takže začneš u stavitelů a pak půjdeš k Pánvičkovi zbytek ti řeknu po obědě guty?" řekne Newt mezitím co vycházíme z jídelny.
„Guty" odpovím i když nevím co to "guty" znamená ale asi to bude něco jako "dobře".
Dojdu ke Gallymu kterého teda nemám zrovna moc v lásce ale nic jiného se dělat nedá.
„Ale ale princezna jde pracovat?" řekne provokativně Gally a jeho kyselej ksicht.
„Uvidíme co princezna zvládne, co mám udělat?" řeknu a založím si ruce na prsou s úšklebkem.
„Fajn naštípej dřevo a zkus si neuseknout ruku" řekne a skupinka kluků se společně s ním začne smát.
Já miknu rameny a dojdu k sekeře které je položená vedle špalku kde se štípe dřevo.
****
Uběhla hodina a dřevo už je naštípané, podle mě jsem to zvládla skvěle na to že jsem holka.
Gally s ostatními kluky ke mě dojdou s udivenými výrazy, bojím se že Gallyho obočí vystřelí až do nebe.
„No asi jsme tě předcenili zvládla jsi víc než dokážeme my všichni dohromady" řeknu a podívá se na ostatní.
„Tak začneme znova, já jsem Gally a omlouvám se ti za to jak jsem se choval. Možná nebudeš tak špatná" řekne a podá mi ruku. Chvíli váhám ale nakonec jí příjmu.
„Já jsem Tess a omluva se příjmá" potřesu si s ním rukou a hned poté se vydám za Pánvičkou do kuchyně.
„Čau Pánvi, mám ti jít pomoct takže pokud odpálím kuchyň tak se předem omlouvám" řeknu s úsměvem když přijdu do kuchyně.
„To doufám že ne, snad ti to půjde docela by se tu pomoc hodila" řekne s úsměvem.
****
U Pánvičky jsem strávila čas do oběda, uvařila jsem celý oběd teď je ale otázka jestli se to bude dát jíst.
Jinak jsem zjistila že Pánvička je fakt skvělej kluk je to neuvěřitelnej sympaťák a je s ním sranda. Celou dobu mi vyprávěl nějaké vtipné příhody co se tu stali a dost jsme se nasmáli.
Když přišel čas oběda tak se tu Placeři začali scházet, já jsem si stoupla normálně do řady jako by nic.
Sedla jsem si k nejbližšímu stolu u okýnka. Přisedl si ke mě Newt, ten kluk ze zahrad Zrt a pak ti dva kluci z marodky Jeff a Clint.
Začali k tomu jídlu všemožně čuchat a následně hltat až pomalu slintat.
„Tak tohle je to nejlepší jídlo co jsem kdy jedl" řekne slastně Zrt.
„Zaručeně je tohle nejlepší oběd" řekne Clint.
„Pánvi jak se ti tohle povedlo?" řekne Alby který sedí u druhého stolu.
„Dneska vařila Tess!" vykřikne přes celou jídelnu.
Ostatní Placeři začnou hulákat moje jméno a něco ve smyslu že umím skvěle vařit. Když se uklidní tak začneme všichni v klidu jíst.
„Nechceš být kuchařka? Je to fakt výborný , jinak se to nedá jíst" řekne Jeff.
„Uvidím" řeknu s úsměvem.
„A co Newte tobě to snad nechutná že tak mlčíš?" zeptám se jakoby "naštvaně" Newta vedle mě.
„C-co? Ne to je výborný" řekne a vypadá jako by se probral z tranzu.
ČTEŠ
never stop running | tmr ✔
FanficKaždý měsíc tvůrci posílají do Placu samé kluky, vymažou jim paměť a nechají na pospas nebezpečnému Labyrintu. V ten den, kdy vyjela klec nahoru se v ní ale nenacházel kluk, ale úplně první holka. _ „Na čí si straně?" zeptá se vážným tónem a dívá s...