3》party《3

3.1K 154 4
                                    

Over 10 minuten kwamen de Grier's, ik had een jurkje aan die ik persie aan moest van me moeder, als het aan mij lag ging ik in een joggings broek.

De bel ging en ik hoorde me moeder praten met de Grier's, ook Jo zat vrolijk te zingen samen met Skylinn zelfs me vader was vrolijk met het bezoek. En ik zat hier op me kamer te balen. "Schatje kom je?" Hoorde ik me moeder roepen. Ik zuchte en stond op.

Ik begroete de vader en moeder van Hayes daarna Skylinn en toen Hayes zijn broer Nash. Hayes stond daar droog tegen over me "vrienden" ferluisterde ik mezelf "heey" ik gaf hem een knuffel, "I hate you" ferluisterde we allebei in elkaar oren toen we in de omhelsing zaten. "is dat niet die meid waar je ruzie mee had in de starbucks?" Vroeg Nash hard op "nee" zei Hayes direct "Hayes en ik hebben nog nooit ruzie gehad" lachte ik.

Pfff.

"Gaan jullie maar naar de woonkamer, het eten is bijna klaar" Jo en Skylinn waren al weg gerend. Nash en Hayes volgte mij naar me woonkamer.

Zelfs de koffie tafel is te goed voor Hayes.

We gingen met de drieën naar op de bank zitten en zaten daar een beetje op onze mobiel.

Ik appte met Elsa en Emma, die over hun eigen problemen zaten te zeuren terwel me koffie tafel het slachtoffer van Hayes is.

Mijn moeder bracht drinken en zette het op de koffie tafel, hayes pakte het drinken en bedankte me moeder.
Hij wouw het weerr terug zetten "zou ik niet doen" mompelde ik "serieus? Zelfs je koffie tafel??" Hij zette het alsnog op de tafel.

"ETEN!" hoorde ik me moeder roepen, we liepen droog met zijn drieen naar de tafel.

Mijn vader en de vader van Hayes waren in gesprek net als onze moeders.
Jo en Skylinn leken zich prima te vermaken. Nash was druk met zijn eten.

Hayes keek me elke keer geriteerd aan en ik deed het zelfde.

"Wat leuk dat jullie het zo goed kunnen vinden" zei mijn moeder tegen Jo en Skylinn, ik zuchte. Dit werd een lange avond.

*volgende dag*
Ik zat in de les met Emma naast me, in me ooghoek zag ik Amber en Hayes met zijn tweeën lachen.

"Hayes, Amber kunnen jullie ff stil zijn? Vroeg de lerares, Ik grinkte.
Leo zat voor me en draaide zich naar me om "heb je zin in vanavond?"
"Ja ik heb zin in elke feestje" glimlachte ik "Jean stil" Leo draaide zich snel om.

"Wat ga je dragen?" ferluisterde Emma "mijn blauwe jurkje" "JEAN" de lerares
Keek me streng aan "wat?" Vroeg ik droog "ER UIT NU?!" "WTF HOEZO?!" schreeuwde ik terug, ik hoorde Hayes lachen "HAYES JIJ OOK" Hayes keek geschrokken om zich heen "hoezo?!" Hij stond op en volgende mij naar de deur "sukkel" ferluisterde ik "zeg jij" moppelde hij.

Na het melden bij de service ballie kregen we gelukkig maar één waarschuwing.

Na school maakte ik me klaar voor het feest. Emma en Elsa waren bij mij en maakte zich ook klaar, nadat we onze haar en make up hadden gedaan reed ik ons naar het feest.

"Jean" Leo gaf me een knuffel "hey"
"Je ziet er goed uit" hij bekeek me "dankje" de meiden waren al vertrokken dus ik bleef bij Leo die me wat drinken bracht.

"Dude" Hayes kwam bij Leo staan "hey gozer" ze gaven elkaar een bro hug. Amber kwam naast me staan en glimlachte naar me, ik gaf haar een sarcastiese glimlach terug "dus jij en Leo?" Vroeg ze, ik schoot in de lach "we zijn gewoon vrienden" "volgens mij denkt hij daar anders over" lachte ze.
"Ik ...uh... ga.. Emma en Elsa zoeken" ik liep snel weg. Ik kon de meiden nergens vinden, maar ik ging ook niet terug naar Hayes en Amber. Waar zijn ze als je ze nodig hebt? Zonder mij zouden ze niet eens hier zijn. "hey" Leo kwam naast me staan "hey" "ik wouw je al heel lang iets vragen... lijkt het je leuk om vrijdag mee te gaan naar de bios?" Ik glimlachte zwak "ja leuk"

I hate you •Hayes Grier•Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu