-KATEGORIE JUNIORSKIE 12-15 LAT PROSZONE SĄ O WYSTĄPIENIE NA SCENIE-odezwał się prowadzący.
Brrr cała zestresowana ruszyłam w strone parkietu. Po drodze jeszcze minęłam Natalie podając jej mój telefon. Oczywiście nie uszło jej uwadze to, że miałam troche (bardzo troche-połowa rękawu) zabarwiony rękaw. Spojrzała na mnie gniewnie uprzedzając mnie iż będe jej sie później tłumaczyć.
***
-Numer 374, 375 , 376 wystąp
Stres, stres i jeszcze raz stres. Na pewno odpadne ja to wiem. Jestem przekonana, że zanim ogłoszą kto przeszedł dalej Kuba będzie mi mówić "na pewno przejdziesz" " wierze w ciebie" Jak to powiadają nadzieja matką głupich.
Zatańczyłam. Kompletnie nie byłam z siebie zadowolona. Zrąbałam ślizg. Już widze jak trenerka będzie sie na mnie darła że po co to robiłam.
Zeszłam ze sceny i podeszłam do Natalii i Agaty. Bla bla bla tak tak było super. Odebrałam od Natalii telefon i napisałam do Kuby.
Od:Asia
Do:Kubuś
Zjebałam kompletnie... ught...
Od:Kubuś
Do:Asia
Nie no nie mogło być tak źle przecież :*
Od:Asia
Do:Kubuś
Oj uwierz mogło... to co mi chciałeś powiedzieć? :3
Od:Kubuś
Do:Asia
Że bardzo bardzo cię lubie :*
Ej to jakieś jaja są? Mrrr bardzo bardzo mnie lubi ^^ Żeby nie wyjść na kompletną idiotke napisałam mu, że ja też. No bo w sumie to była prawna :) Rozmawiałam z nim jakieś 10 minut... i wiecie co? Nie myliłam się... zapewniał mnie iż przejde do następnej rundy co niestety jednak się nie stało. Od tego momentu stwierdziłam, że już nie jeżdże na żadne jebane solówki.
Podeszła do mnie Natalia i kazała podać mi swój telefon.
Nie wiem co robiła ale trzymała moją pociętą ręke. Niczego nie podejrzewając stałam tam tak sobie. Gdy odzyskałam telefon o mało nie wypierdoliłam jej mordy.
-POJEBAŁO CIE DEBILKO?!?!!
#####
Nie pytajcie :')