Notes z Akrhamu

28 6 34
                                    

...Čo si Joker pre nás pripravil, keď sa nájdu jeho záznamy z dôb lúpeží, pobytu v Akrhame, stretnutia Harleen... Zapadne všetko, či sa nič nevysvetlí?

Pochopí mladá kópia Jokera alebo mu to neotvorí oči? Čo všetko Joker prizná?...

Príjemné čítanie ♥

Otec. Ty si niečo tušil. Prečo si nič nenaznačil. Pomohol by som ti. Uisťujúc sa, že náboje mám, som zobral zásobník a zastrčil si zbraň za opasok a zásobník do zadného vrecka. Knihy receptov boli plné fotografií, ktoré mama vytvorila na pamiatku ich zločinov s ústrižkom z novín. Usmieval som sa. mami. Oci. Chýbate mi. Všetko som poupratoval. Mobil som zobral a úmysle odísť, som sa len otočil a za mnou bol portrét ich dvoch. Nerozumel som. Opatrne som ho zložil dolu a nestačil sa čudovať. Sejf. Nevedel som kombináciu na otvorenie. Len zo srandy som skúsil svoj dátum narodenia. Zámok cvakol. Ja som ho otvoril. Bože. Otec. Všetky dokumenty o kluboch vrátanie toho môjho. Doklady o účtoch a konte peňazí, ktoré teraz vlastním. Mamin náhrdelník „PUDDIN". Posledná závet? Koho? Otec? Ty si vedel, že dlho žiť nebudeš? Otvoril som spis a začal čítať:

„Moje meno je Joker. Pod týmto menom ma pozná mesto aj jeho okolie. Vlastné meno som zavrhol. Nebudem sa volať ako otec. Nikdy. Pretože sa ma všetci boja. Nedokázali to čo ja. No ani ja nie som nesmrteľný. Pri poslednom hodení do tej zaprášenej, smradľavej a smiešnej liečebne menom Arkham Asylium som začal premýšľať. Prvý deň, čo som tam bol, som sa nasmial tak veľmi na tých tvárach pokúšajúcich sa ma zachrániť. Všetky som poslal do prdele. Poslednej lekárke som tak vynadal a že mi tam nechala blok a pero. Zrejme to mala na poznámky. No stala sa z toho moja posledná reč, ktorá by mala byť na pohrebe. Pri voľnej chvíli, čo som nemusel mať ten kus handry, čo je kazajka, som písal. Plánoval som sa odtiaľ dostať sám. Mapoval som si všetko. Kedy prišiel lekár, kedy stráž, kedy mi strčili tanier s jedlom, ktoré nebolo vôbec jedlé. Stačila mi voda. Svaly mi nejaké dúfam zostanú, keď sa odtiaľto dostanem von.

Na piaty deň, keď som mal mať ďalšie sedenie s novým lekárom, smial som sa. Nastal ten moment. Dvere otvorili a v nich sa zjavila žena. Na pohlaď veľmi príťažlivá, možno by sa dala zneužiť v môj prospech. Nevedela, ako ma má osloviť. Bola rozkošná. Na menovke som si prečítal Harleen Quinzel. Bolo to sotva 20 minút a musela odísť. Veľmi dlho sme sa nemohli rozprávať. Stále mi bežalo hlavou jej slová, ktoré mi ukázala napísané na papieri: Zaujal ma váš príbeh. Nie ste VRAH ako vravia, ste GÉNIUS, čo je nepochopený inými. Spravím si z nej kamarátku. Ešte sa mi bude hodiť. Užívajúc si zase ticho som si niečo značil do notesu. Počujúc kľúče v zámku som notes schoval pod matrac a sadol som si za dvere opierajúc sa o stenu. Vstúpila dnu a očami ma hľadala. Počujúc zatvorenie dverí som za ňou stál a dotýkajúc sa jej ramien, som cítil, že chémia medzi nami je skutočná. Ten pohlaď od chrbta mi bol známy, no nevedel som to v mojej minulosti rýchlo zaradiť, komu to patrilo. Začala mi hovoriť ako ju priťahujem, ako veľmi chce byt so mnou. Páči sa jej moje šialené ja. To som zatiaľ nevidel u žiadnej ženy. Preto som sa rozhodol to risknúť a skúsiť ju. Vnímal som obe jej osobnosti, tá rozumná bola potlačená a tá čo so mnou komunikovala bola tá zvrátená, tá čo sa mi začínala páčiť. Počuli sme obaja kľúče, tak som to riskol. Chytiac ju pri krku, krátky pohlaď a zrak klesol na jej pery. Malá ochutnávka. Rýchlo som si sadol. Dvere boli otvorené a Harley sa nemala veľmi k odchodu. Musel ju vyviesť strážnik. Ja som si prešiel jazykom po perách. Cítil som jahodový lesk. Zhasli mi svetlo. Po tme som musel nájsť posteľ a ľahnúť si. Uvidím ráno ako si moja Harley poradí s plánom, čo mám. Čo po nej budem všetko chcieť. S nádherného sna, ako zabíjam Batmana, ma zobudilo svetlo. Niekto mi blikal do izby so svetlom. Posadil som sa, pretrel trochu oči a vstal. Kráčajúc k dverám som uvidel Harley cez malé okienko. Otvorila mi dvere a ja som bol voľný. Skočila mi do objatia. No ako rýchlo vzniklo, tak aj skončilo. Dala mi moje veci a ja som sa zasmial. Notes som si tu nechal. Nikoho to nenapadne, že ja, Joker som si niečo písal. Pomohla mi utiecť, ale sama tam ostala. Popri úteku, čo som sa dostal do svojho domu, som si zobral mobil a dal si vyhľadať jej adresu. Čakal som v jej izbe. Plno diplomov, vidieť že je vzdelaná, po špehovaní pri jej prezliekaní, aj nádherná. Možno by som pár vecí zmenil, ale to príde časom...

Po dlhšej odmlke si píšem nové starosti. Notes som si samozrejme nepozorovane zobral naspäť. Bývam s Harley už dlhší čas vo svojom dome. Na sex s ňou si nemôžem vôbec sťažovať, to skôr by som začal básniť, aká je úžasná v tomto smere. Múdrosť jej zostala a nie pár ráz ma vytiahla zo sračiek. Spoločnými silami sme sa zbavili Batmana, teda myslela si to. No len čo prešiel obrad svadby, ma odvádzala polícia preč. Vedel som že nie sú skutočný, no čakal som na svoju kráľovnú. Už vtedy som mal namále a skoro zomrel. Pamätám si jej uplakanú tvár, keď ma vzkriesila do zeme živých.

Uplakanú tvár, keď jej lekár oznámil, že potratila. Vtedy to nebola jej chyba. Vtedy si dovolila do domu poslať Valissia Ivašková svojich mužov. Mal byť v ten deň Dimitri pri útoku, no odmietol sa toho zúčastniť. Aspoň tak mi to povedal, keď sme sa rozprávali. Na nepríjemný rozhovor s Poison Ivy, keď si žiadala odo mňa polovicu územia. Malej štvrti jej teraz asistuje môj spoľahlivý chlap Bill.

Na stupídnu ponuku mojej Harley, len aby ma zachránila. Doslova sa ponúkla policajtovi, ktorý mi držal putá. Na ten moment nezabudnem. Bol som tak urazený, sklamaný a znechutený. Ponúkala sa mu, ako by som si ju vôbec nevážil.

Na nádhernú scénu, keď moja Harley si zabila matku, ktorá jej strpčovala život. Ktorá mňa obvinila za zabitie svojho manžela. Pritom si pamätám okamžik, ako som vbehol do domu, ktorý už pomaly padal popolom a našiel tam jeho telo. Videl som len odchádzajúce auto ďaleko preč s mojou kráľovnou. 

Thanks Thanks Thanks ♥

---(1093 slov)---


Menší oznam =)

Aby sa udržalo menšie napätie a možno sa ukázali pohlady trochu inak,
 je táto časť dlhšia a ďalšia vo štvrtok =) môžem len dúfať,
 že pokračovanie už nadobudne tú správnu akciu a zvraty =)

Moje sólo (Joker a Harley Quinn)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن