Bianka Claire- Siedemnastolatka ,którą wychowywał ojciec oraz Markus.Obecnie mieszka w mieście o nazwie Mystic Falls. Jej najlepszą przyjaciółką jest Robekah Mikaelson, która jest z nią w tej samej klasie.Jej ulubione kolory to biały, czarny , szary ,niebieski, czerwony i fioletowy. Lubi tańczyć oraz rysować ( najczęściej rysuje urywki ze swoich snów). Podejrzewa ,że opiekunowie nie mówią jej czegoś ważnego.
Thierry Claire - Ojciec Bianki,ma 34 lata . Elijah Mikaelson zlecił mu zadanie ,aby odnaleźć Katerine Petrovą bądź jej sobowtóra jeśli istnieje. Chronią razem z Markusem aby Bianka była bezpieczna dlatego nie podali jej powodu przyjazdu do Mystic Falls.
Markus Rodriguez- Przyjaciel Thierri'ego razem wychowywali Biankę. Ma 35 lat. Pomaga przyjacielowi w odszukaniu Kateriny. Sądzi ,że Bianka powinna mieć więcej luzu z powodu dyscypliny jej ojca.
Robekah Mikaelson -Pierwsza dziewczyna jaką poznaje Bianka w szkole, którą Robekah bardzo ją polubiła. Nie podejrzewa ,że Bianka wie iż jest wampirzycą . Ma również rodzeństwo : Freye (która umarła gdy przed urodzeniem się Elijah'a ) Finna ,Elijah'a ,Klausa, Kol'a oraz Henriego (który też umarł młodo).
Elijah Mikaelson- Starszy brat Robekah. Odwiedził Biankę gdy byli w Denver. Wypytywał ją na temat tego co ją interesuje oraz jaki zakres umie z dziedziny magii . Oraz poprosił Thierri'ego o przysługę aby kogoś znaleźli.
Katerina Petrova -Jest poszukiwana przez rodzinę pierwotnych wampirów jednak skutecznie im ucieka.Jest sobowtórem Amary oraz Tati .
Bonnie Benet- Jest trzecią , która przedstawiła się Biance w szkole.
Caroline Forbes- Jest czwartą osobą którą poznała Biankę w szkole.
Elena Gilbert - Jest drugą osobą ,która przedstawiła się Biance. Ma młodszego brata Jeremiego . Oraz jest sobowtórem Kateriny Pierce.
Kol Mikaelson - Jest starszym bratem Robekah . Bianka poznaje go gdy odwozi ją oraz siostrę do domu.
CZYTASZ
the originals pierwotna historia
FanfictionJest to opowieść o dziewczynie ,która stopniowo dowiaduje się prawdy o sobie oraz tym co ją otacza. Jednak czy ta prawda jej nie przerośnie ? A wszystko się zaczęło gdy tylko przekroczyła granicę do miasta Mystic Falls.