“Kırmızı Alarm… Güvenlik seviyesi arttırıldı. Lütfen odalarınızı terk etmeyin. Şems başkanı genel bir bilgilendirme yapmak için hazır. Kırmızı Alarm!”
Bütün şems yanıp sönen ikaz lambalarıyla renklenirken gece yaşanan partinin etkisiyle kendinden geçmiş şems halkı ya yataklarında doğrulmaya çalışıyor ya da koşturarak odalarına dönüyorlardı. Kırmızı alarm seviyesinden çok, Başkanın açıklama yapacak olması gerçeği merakı artırırken bu olaya neden olan şeyin merakı giderek artıyordu. Sonunda ekranda yüzü beliren Başkan endişeli bir yüzle halkını selamladı.
“Saygıdeğer arî ırkın temsilcileri… Dün gece birlikte yaşadığımız güzel gecenin ardından sizlere kötü bir haber vermek istemezdim ancak arî ırkın en iyi temsilcilerinden olan Kim Key eski dünya şemsinden getirdiği oyuncağı tarafından parçalanarak öldürülmüş olarak bulundu.”
Şems verilen haberin şokuyla çalkalanırken başkan mimiksiz suratıyla konuşmasını sürdürdü. “İlk belirlemelere göre oyuncağın genetik yapısıyla oynanmasının buna neden olduğu anlaşıldı. Oyuncak en acımasız şekilde itlaf edildi. Olay yaşanırken müdahale etmeyip sahibinin ölümünü görmezden gelen oda yardımcısı Cynthia bütün verileriyle incelenip sorunun kaynağı araştırılmıştır.”
Yaşlı adam derin bir nefes alıp cümlesini tamamladı. “Ölmeden hemen önce olaya müdahale etmek isteyen Cynthia sahibi tarafından kesin bir dille müdahale etmemesi için kodlandırıldığı için bu acı olay yaşandı. Eğer Kim Key acı ile zevki aynı anda yaşamayı tercih etmeseydi şu an aramızda olabilirdi!"
…
"Bu nedenle tüm ari ırkın elindeki genetiğiyle oynanmış oyuncaklar kısa sürede tespit edilip imha edilecek! Sahipleri bundan sonraki oyuncakları için düzenli rapor vermek zorunda bırakılacak ve odalarındaki yardımcılar bir seviye üste atlatılarak emirleri sorgulama hakkına kavuşacak.
Başkanınız olarak hepinize sağlıklı günler dilerim. Eğlenmeye devam edin! ”
Sehun kırmızı yanıp sönen Luna’nın normal renkli haline geçip tavandaki yerine dönmesiyle rahatladı. Dün gece yanı başında durduğu yaratığın Jongin’e zarar verebilme ihtimali bile yeterince canını sıkmıştı. Göğsünde keyifle yaslanmış olan çocuğu daha sıkı sarıp saçlarına bir öpücük kondurdu. Ardından vücudunda hafif sert bir hisle dairesel çizgiler çizen tırnağı hissetti.
“Günaydın Jongin, ağrın var mı?” Gözlerini ayıramadığı esmer adam başını olumsuz anlamda sallayınca gülümsedi. Kollarıyla biraz daha yukarıya doğru çekiştirip göz hizasına getirdi. “Ne zamandan beri bu kadar arzulu bir aşığa dönüştün bilmiyorum ama bu halini çok sevdim.” Dolgun dudakların şişmiş hallerinin daha fazla bağımlılık yaptığının bilincinde minik öpücüklerle tadına baktı. “Kahvaltı?”
Jongin başıyla onaylayıp gülümseyerek daha sıkı sardığı bedene sokuldu. Sehun ise hala odayı istediği ayarlara getirmeyen Luna’yı inceliyordu. “Az önceki uyarı yüzünden mi ihmal ediliyorum?” sorusunu kendisine sorarken işveli hareketlerle bütün dikkatini çeken esmeri okşamaya devam etti.
~ ~ ~
Eunhyuk yatağına yatırdığı çocuğun mırıldanarak kendine rahat bir yer bulmaya çalışmasına kıkırdadı. Bedeni için en uygun yeri bulduğunda eliyle saten kumaşı okşayıp keyifle uykusunda gülümseyen Donghae’yi bırakıp fısıltıyla yardımcısına emirler yağdırarak misafirini rahat ettirmek için elinden geleni yaptı. Sonunda kendisini sıcak suya bıraktığında yorgunluğunu fark etti. Günlerdir dur durak bilmeden peşinden koştuğu esmerin yatağında uyuduğu fikriyle gülümseyip dişlerini sergilerken suya daldırıp çıkardığı eliyle saçlarını kurcalayıp biraz daha suya soktu bedenini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doğmayan Güneş (✓)
FanficFarklı bir dünya... Sarışınların esmerlere hükmettiği... Acımasız oyunların sahnelendiği ve Oyuncakların hep finalde çöpe gittiği... ♠♣ ♠♣ ♠♣ Doğmayan Güneş ♠♣ ♠♣ ♠♣ Ve Bir gün esmerler değişim için ayaklanır... Oysa Aşkta ihanet gibi kaderlerinde...