Kam s ním a co s ním?

1.8K 118 10
                                    

Kam s ním a co s ním?

"No, to by mě taky zajímalo.,"odpověděl můj nejmenovaný kamarád.

A tak jsem se rozhodla, že vám to laicky osvětlím.

Abych nepoužila žádné nevhodné výrazy, budu TO přirovnávat, k jízdě v metru. Tam máte taky dva směry jízdy. Zepředu a Zezadu.

Ale úplně nejdřív, si musíte koupit ochranu proti revizorům. Lístek.

Pro jistotu, ho dvakrát zkontrolujte, jestli není nikde nijak znehodnocený a pak si ho pořádně štípněte.

A můžete se vydat na zběsilou jízdu.

Nejdříve však musíte překročit tu bílou čáru, které vede do intimního pásma. Pak musíte sejít schody. Někdo to však bere pomaleji a rozhodne se pro eskalátory. Za tu dobu, musíte zjistit, jestli jste připraveni. Jestli jste dostatečně tvrdí, na to, aby jste zvládli tuto jízdu.

Pokud ano, dostanete se až na nástupiště. Nejdřív si musíte vybrat správný směr. Já osobně, bych doporučovala směr vpřed.

Počkáte až vagon přijede a povolně se vám otevře. Jenže vagon ještě nemusí být připraven a tak ty dveře musíte trochu třít a mačkat ten čudlík, na otevírání dveří.

No... Představte si, že ve vagonu je úplně, ale úplně plno. Na každé zastávce, musíte vystoupit, nastoupit. Vystoupit, nastoupit. Vystoupit, nastoupit. Když setrváte v tomto aktu, tak by vám vše mělo vyjít, bez jediné chybičky.

No, a po takovém běhu tam a zpět, budete hotoví. Dveře už budou žhnout, až z nich poteče a vy z vagonu naposledy se znaveným stenem vystoupíte. A pokud se vám lístek cestou nezničil, nebo dokonce neztratil, tak gratuluji.

Vaše jízda metrem byla úspěšná!

A jestli ne... o tom si povíme jindy... :D (Harry Potter reference! - Hagrid, Harry Potter a Vězeň z Azkabanu) 

Kam s ním a co s ním? - DokončenoKde žijí příběhy. Začni objevovat