Κεφάλαιο 6

95 10 5
                                    

Η Emma περνάει υπέροχα με την Hermione. Οι γονείς της είναι πολύ καλοί.κανουν τόσα πράγματα μαζί και η ιδέα της επιστροφής δεν περνάει καν από το μυαλό τους. Φτάνει όμως η στιγμή να το σκεφτούν. Το καλοκαίρι έχει τελειώσει και πρέπει να ετοιμαστούν. Σε μια μέρα γυρνάνε πίσω στο Hogwarts. Ετοίμασαν τα πράγματα τους και αποχαιρέτησαν τους γονείς της Hermione και έφυγαν. Στο τρένο συνάντησαν ξανά τα παιδιά και καθησα όλοι μαζί.

Luna : πως περάσατε στις διακοπές?

Emma: εγώ πέρασα υπέροχα με την Hermione, οι καλύτερες διακοπές!

Τα 2 κορίτσια κοιτάζοντας χαμογελοντας

Ginny : Εγώ χαίρομαι ποι επιστρέφουμε, δε θα άντεχα άλλη μια μέρα με τα αδέρφια μου, είναι εντελώς ανώριμα!

Fred : δε σε χάλασε όμως. Αν δεν ήμασταν και εμείς θα βαριόσουν!

George : πες τα

Emma και Cho : χαχαχα.

Harry : εγώ κλασικά ήμουν σπίτι με τον θείο, τη θεία και τον ξάδερφο μου. Ευτυχώς πήγαμε κατασκήνωση με τον Ron και τον Neville.

Emma : να το κάνουμε και εμείς μια φορά αυτό θα έχει πλάκα!

Ron : όντως! Στις επόμενες διακοπές θα το κάνουμε σίγουρα

Έτσι θέλουν να ελπίζουν όλοι τουλάχιστον...

Emma : σε μια ώρα φτάνουμε οπότε πάω στα βαγόνια του Slytherin, θα τα πούμε μετά!

Καθώς πηγαίνεις προς τα βαγόνια βλέπει τον Cedric μπροστά της και αμέσως νιώθει φουλ αμήχανα.

Emma : γειά cedric..

Cedric : γειά... Έμα, ρο σκέφτηκες καθόλου!?

Emma: Έμα, ναι και.... Δε μου άρεσεις με αυτόν τρόπο Cedric. Λυπάμαι δε θέλω να σε πληγωσω άσχετα αν αυτό κάνω τώρα....

Cedric : οκευ δεν πειράζει. Είμαστε καλά!

Emma : σίγουρα? Αν νιώθεις άβολα μπορείς να μου πεις.

Cedric : ναι όλα καλά. Τέλος πάντων φεύγω να πάω με τους άλλους αλλά θα τα πούμε στο κάστρο!

Emma: ναιι γειαα!

Η αλήθεια είναι ότι δεν την ενδιαφέρει και πολύ το θέμα με τον Cedric αυτή τη στιγμή. Θέλει να δει τη Pansy και τα αγόρια. Κυρίως τον Draco. Μπήκε στο βαγόνι και όλοι γύρισαν και την κοίταξαν, το έχει συνηθίσει οπότε χαμογέλασε και πήγε στα παιδιά. Μόνο ο Blaise και η Pansy ήταν εκεί.

Η κόρη του ακατανόμαστου! Where stories live. Discover now